דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים משרד הפנים
משרד הפנים

    דרושים משרד הפנים

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- משרד הפנים

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- משרד הפנים אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בפנאן ג'וב
    סוג משרה: מספר סוגים
    לבנק מוביל דרושים /ות בוגרי /ות תואר או סטודנטים /ות לתואר (בכל התחומים)
    אם אתם /ן מחפשים /ות להתברג בבנק מוביל, להתקדם ולצמוח - אנחנו הכתובת
    מגוון משרות - התאמה למשרות הורה/מלאות/ סטודנטים /ות.
    דרישות:
    ורבליות, יכולת הובלת שיחה - עברית מעולה - חובה
    תואר/סטודנטים /ות בכל תחום - חובה!
    נכונות לעבודה לטווח ארוך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6850373
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בURSA GROUP
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    אנחנו מגייסים בנקאים/ות טלפוניים למרכז הבנקאות בחיפה
    המשרה כוללת ביצוע פעולות ומתן מענה ללקוחות קיימים של הבנק בתחומי הבנקאות השונים, עו"ש, שיקים, העברות, השקעות, תוך התאמת מוצרים פיננסיים ללקוחות הבנק..
    קליטה כעובדי/ות בנק מהיום הראשון. הכשרה מקצועית בעולם הבנקאות.
    מגוון אפשרויות קידום! עבודה במשמרות
    שעות פעילות 08:00-19:00, במשמרות ימי ו וחג עד 13:30.
    אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם ערב אחד לפחות בשבוע.
    דרישות:
    תואר אקדמאי או סטודנט בלימודים
    מגוון אפשרויות קידום! עבודה במשמרות
    שעות פעילות 08:00-19:00, ימי ו וחג עד 13:30.
    אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם ערב אחד לפחות בשבוע.
    זמינות לקורב בתאריך 9/5 בחיפה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694135
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בצים
    מיקום המשרה: חיפה
    סוג משרה: משרה חלקית
    אנו מגייסים לחברת צים סטודנט/ית- אנליסט /ית עסקי /ת.
    במסגרת התפקיד:
    זיהוי, ניתוח ומתן המלצות להנהלת החברה על דרכי פעולה עסקיים תומכי אסטרטגיה, המבוססים על חקר השוק תוך מבט כולל על החברה.
    מעקב על הסביבה העסקית בתחום, כולל טרנדים עסקיים ובחינת ביצועים ומתחרים.
    הערכת סיכונים, טרנדים עתידיים וזיהוי הזדמנויות עבור החברה.
    עבודה בסביבה גלובאלית.
    משרת סטודנט/ית בהיקף 50% משרה: 2.5 ימים בשבוע.
    מיקום: חיפה, מת"ם (מודל היברידי, הגעה למשרד לפחות פעמיים בשבוע)
    דרישות:
    * סטודנט.ית לכלכלה/הנדסת תעשייה וניהול - חובה.
    * רמה גבוהה בשפה האנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה.
    * ניסיון בעבודה עם Office ברמה גבוהה (דגש על Excel) - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7629835
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בבית חולים בני ציון
    מיקום המשרה: חיפה
    סוג משרה: מספר סוגים
    דרוש/ה סטודנט/ית למשרה אדמיניסטרטיבית במחלקת משאבי אנוש.
    עבודה במשרה חלקית, 3-4 ימי עבודה בשבוע, אפשרות לעבוד לפחות 3 ימים מלאים בשבוע.
    נדרשת גמישות בשעות העבודה.
    דרישות:
    תעודת סטודנט /ית בתוקף - חובה.
    יתרת לימודים של שנתיים לפחות - חובה.
    עדיפות תינתן לסטודנטים /ות למדעי החברה / משאבי אנוש או תחומים דומים.
    ניסיון בעבודה אדמניסטרטיבית - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7689656
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בלידר משאבי אנוש Leader HR
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת כ"א לעובדים זרים בענף הבניין דרוש/ה מנכ"ל/ית.
    תפקיד מאתגר הכולל ניהול חברה משלבי הקמתה,
    גיוס צוותים והכשרתם, ניהול יחידת רווח והפסד.
    ניהול הליכי גיוס והעסקת מאות עובדים זרים.
    שיווק וניהול מו"מ עם לקוחות.
    ניהול ספקי שירות והתנהלות שוטפת מול גורמים שונים.
    בניית נהלי עבודה, בניית מדיניות חברה ויעדים.
    תנאים טובים.
    דרישות:
    בעל/ת תואר ראשון - יתרון
    5 שנות ניסיון ומעלה בהעסקת עובדים
    ניסיון של שנה לפחות בהעסקת 350 עובדים ומעלה
    או ניסיון בהשמת 500 עובדים ומעלה בשנה
    או ניסיון כסמנכ"ל/ית בתאגיד עובדים זרים לענף הבניה
    אנגלית ברמה טובה יתרון
    ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד יתרון
    ניסיון בניהול מו"מ
    יכולת הובלת עובדים
    יכולת עמידה ביעדים
    יחסי אנוש מעולים
    שליטה מלאה בתוכנות ה office המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7686880
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול חטיבת משאבי האנוש בתאגיד השידור הישראלי, הכוללת גיוס, משאבי אנוש, שכר, נוכחות, רווחה והדרכה, וניהול היחסים הארגוניים.
    פעילות החטיבה כוללת ניהול מערך כוח האדם בו, תכנון וארגון תקני כוח האדם, הובלת מכרזי כוח אדם, מיון וגיוס עובדים, ניתוח ושיפור תהליכי עבודה בארגון, מעורבות בגיבוש נהלי עבודה, בדיקות ובקרות ארגוניות וניהוליות, פיתוח והדרכת עובדים, רווחת עובדים, הערכת עובדים, נושאי משמעת, נוכחות, שכר וכיו"ב.
    אחריות ניהולית של חטיבת משאבי האנוש בתאגיד, הכוללת עובדים ומנהלים.
    שותפות בגיבוש מדיניות בתחום משאבי האנוש בהנחיית המנכ"ל והמועצה.
    אחריות על תכנון תקציב הנושאים שבאחריות הסמנכ"ל/ית, לרבות תכנון תקציב השכר השנתי של תאגיד השידור הישראלי.
    אחריות לניהול מערכת יחסי העבודה מול ארגוני העובדים, ויישום הסכמים קיבוציים.

    ההעסקה בהיקף של משרה מלאה.
    אתר העבודה המרכזי ירושלים. נסיעה לפי הצורך לאתרי התאגיד השונים ברחבי הארץ.
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 12.5.2024
    דרישות:
    תנאי סף:
    תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או ע"י הגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
    שבע שנות ניסיון מצטבר לפחות, בתפקיד ניהולי בתחום משאבי האנוש, או בתפקיד ניהולי בתחום יחסי העבודה, במהלך 10 השנים האחרונות מתוכן לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד סמנכ"ל (או תפקיד מקביל לו) או בתפקיד מנכ"ל העוסק בתחום משאבי האנוש או בתחום יחסי העבודה - כל אלה בארגון המונה לפחות 300 עובדים.
    ניסיון בעבודה מול הממונה על השכר במשרד האוצר.
    ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול ישיר של לפחות 5 עובדים ו/או מנהלים.
    ניסיון של 3 שנים לפחות בהובלה וניהול יחסי עבודה מול ועד/י עובדים ו/או ארגון/ים יציג/ים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7700804
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    1. שותף/ה עסקי/ת וגורם/ת מקשר בין העובדים והמנהלים בחטיבות שתחת אחריות הרפרנט/ית לבין אגף משאבי אנוש; מעורבות והכרות עם תהליכים הנוגעים להון האנושי בחטיבות המלוות ובכלל זאת: זיהוי ואיסוף צרכי ההון האנושי, העברה ותקשור מידע רלוונטי, ליווי שוטף בתחומי ניהול ההון האנושי ועוד.
    2. תמיכה וליווי שוטף לעובדים ומנהלים בנושאי משאבי אנוש; יישום מדיניות משאבי אנוש בתחום המענה השוטף לאורך מחזור חיי העובדים בארגון.
    3. ליווי וייעוץ לעובדים ומנהלים בחטיבות המוגדרות תחת אחריות הרפרנט/ית ביישום והטמעה של תהליכי משאבי אנוש ובמגוון נושאים הנוגעים לניהול מחזור חיי העובד בארגון; ליווי מנהלים בניהול ההון האנושי בנושאים הנוגעים לתחומי הפרט ולצרכים בין-אישיים.
    4. אחריות על הטיפול בעובד לאורך מחזור חייו בארגון ביצוע תהליכי קליטה וליווי בחודשים הראשונים,טיפול בתהליכי שינוי סטטוס העסקה, ליווי תהליך הקביעות בארגון, ליווי תהליכי שימור עובדים, ליווי וטיפול בתהליכי סיום העסקה (כולל ביצוע תהליכי שימוע).
    5. קיום פגישות עם מנהלים ועם עובדים וניהול מגוון ממשקי עבודה לתמיכה במנהלים ועובדים מהחטיבות שבאחריות הרפרנט/ית סביב נושאים הנוגעים להון האנושי.
    6. ריכוז, עדכון ובקרת נתונים אודות עובדים ומנהלים בבנק בתיק העובד ובמערכות הממוחשבות הרלוונטיות: נוכחות, שעות נוספות, עדכון פרטים אישיים, שינויי תפקידים, הארכת חוזים, יציאה לחל"ד וחל"ת וכד' לצורך אבטחת איכות המידע במערכות, ביצוע ניתוחים ותמיכה בקבלת החלטות.
    7. עבודה עם מערכות נוכחות בהיקף רחב ועם מערכת SAP-HR וכן הפקת דוחות וניתוח נתונים באמצעות כלי BI ופונקציות מורכבות באקסל.
    8. אפיון הסכמים מורכבים והשלכותיהם על מערכות הנוכחות והפרט. אפיון פונקציות חדשות ופיתוחים חדשים נדרשים במערכות הרלוונטיות, החל משלב כתיבת האפיון, ליווי בשלבי הפיתוח, עבודה מול מיישמים וצוותי עבודה בתחום הטכנולוגי, ביצוע בדיקות קבלה ועלייה לאוויר ועד להטמעת התהליך החדש.
    9. כתיבת ניירות עבודה, פיתוח והטמעת נהלים קיימים וכתיבת נהלים חדשים.
    10. הטמעת תהליכי עבודה חדשים ושיפור תהליכים.
    11. הכנת מצגות, תרשומות ודוחות בנושאים הקשורים לעבודת היחידה.
    12. סיוע בפיתוח יוזמות ותהליכים חדשים בתחום הפרט בבנק.
    13. תמיכה בקידום תהליכים ומשימות שבאחריות היחידה והאגף.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7678213
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    ניהול מחזור חיי העובד, טיפול שוטף וליווי עובדים, לאורך מעגל חייהם בארגון
    ניהול תהליך קליטת עובדים חדשים
    ניהול תהליך סיום העסקה, שימועים ופרישה וגמלאות
    ניהול הסדר פנסיוני
    ליווי וסיוע בנושאי משמעת של עובדים
    טיפול בביטוח בריאות של עובדים
    בנייה, תכנון והוצאה לפועל של תוכנית רווחה שנתית לטיפוח ההון האנושי התומכת ומדגישה את חווית העובד וחיזוק תחושת המחוברות הארגונית
    תכנון וארגון אירועים, פעילויות רווחה ברמה האסטרטגית והתפעולית (השתלמויות, אירועים, ימי גיבוש וכו'), התנהלות למול חברות הפקה, ספקים לוגיסטיים וגורמים פנים ארגוניים. אחריות על נושא המתנות לעובדים: לידות, חתונות, ימי הולדת, חגים ומועדים.
    בניית תהליכי חווית העובד בהיבטי תרבות ארגונית, סביבה טכנולוגית וסביבת העובדה הפיזית, על מנת להבטיח סביבת עבודה חיובית עבור העובד
    בניית לומדות דיגיטליות ועזרים טכנולוגיים בתחום
    ליווי ויישום תהליכי משאבי אנוש חוצי ארגון
    ניהול תוכניות עבודה ותקציב היחידה השנתי
    ניהול דוחות בקרה
    ניהול התקשרויות רכש ומכרזים
    ניהול צוות המדור
    עבודה מרובת ממשקים (שכר, כספים, גיוס, ספקים חיצוניים ועוד)
    אחריות על מתן מענה שוטף ואיכותי לעובדים בכל תחומי האחריות של האגף.
    ביצוע מטלות נוספות על פי צורך ובהתאם להנחיית ממונה.
    דרישות:
    ידע והשכלה:
    תואר ראשון המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
    ניסיון מקצועי:
    5 שנות ניסיון מקצועי במשאבי אנוש.
    ניסיון ניהולי:
    ניהול צוות המונה שני עובדים למשך שלוש שנים לפחות

    יתרון:
    עבודה במגזר הציבורי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7603140
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?