הצטרפו לעבודה בבזק ותתחילו להתעסק עם ה- TOP של הציוד והטכנולוגיה בעולם התקשורת, ושל החברות המובילות והגדולות בישראל.
התפקיד כולל:
מתן מענה טלפוני ותמיכה בתקלות, התקנות וייעוץ ללקוחות העסקיים של בזק בתחום ה IP סנטרקס, תמיכה בטכנאי החברה וביצוע מכירה והרחבת שירותים בעת תהליך התמיכה.
דרישות:
הכרת נתבים ופרוטוקולים בעולם ה- IP.
היכרות עם פתרונות VOIP - יתרון.
היכרות עם פתרון קד אסטריקס.
תעודות סיסקו CCNA - יתרון.
נסיון בעבודה במוקד שירות - יתרון.
ידע במחשבים, אינטרנט, מערכות הפעלה, יתרון לידע ברשתות.
תודעת שירות גבוהה ומכוונות לאנשים.
עברית ברמה טובה מאוד - דיבור, קריאה וכתיבה.
אנגלית טכנית- רמה טובה.
רק פניות מתאימות תיענינה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.