התפקיד כולל:
- מענה לפניות לקוחות במגוון ערוצי תקשורת ואמצעים לרבות דיגיטל!
- ביצוע בדיקות ושיחה חוזרת ללקוח להשלמת מעגל טיפול
- עבודה מול סניפי הרשתות השונות של הלקוח ונציגיהן.
- עבודה מול מחלקות שונות בחברה (כמו לוגיסטיקה, מחשוב, הנהלת חשבונות)
- עבודת בק-אופיס
משרה מלאה ימים א'-ה, 8:00-17:00.
דרישות:
- ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני- לפחות שנה
- תודעת שירות גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (מערכות פנימיות ובינ"ל, אנטרנט, אקסל, Word, Outlook)
- יכולת התנסחות בכתב ברמה גבוהה - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.