לחברת ניהול מותגים היושבת ברמת החייל, תל אביב.
דרושה מזכירת חברה ועוזרת מנכ"ל עם ניסיון אדמיניסטרטיבי של לפחות מקום עבודה אחד.
דרישות:
- ניהול שוטף של המשרד
- הקלדת מסמכים ואימיילים בעברית ואנגלית
- ניהול יומן מורכב של המנכ"ל ותיעדוף משימות ופגישות
- תיאום וארגון של נסיעות לחו"ל
- טיפול בהזמנות רכש אדמיניסטרטיביות (משרדים, ציוד, כיבוד)
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם (לפחות אחד) בתפקיד דומה.
- שליטה מלאה ביישומי Office (ובעיקר Outlook, Word, PowerPoint, Excel)
- עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה)
- יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה
כישורים ומיומנויות:
- סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד, יכולת ניהול מספר משימות במקביל
- אחריות, דיסקרטיות ואמינות גבוהה
- יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה
- יכולת עבודה בלחץ ותעדוף משימות
- יוזמה, ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.