לחברה העוסקת בייבוא חומרי גלם בתעשיית הדגמים והתבניות לאומנות ותעשייה
דרוש /ה עובד/ת למשרת אדמיניסטרציה ותפעול.
התפקיד כולל:
עבודה מול לקוחות החברה: מענה טלפוני, שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, הפקת חשבוניות וקבלות, הכנת חבילות למשלוחים ובדיקתן, קבלת משלוחים (סחורה) וסידורם, עזרה בתפעול השוטף של העסק.
העבודה הינה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00. המשרה באור עקיבא.
עבודה בעסק בוטיק, קטן ומשפחתי באווירה נעימה וכיפית!
דרישות:
* ידע וניסיון במחשב ופריוריטי.
* ידע ברשתות חברתיות - יתרון.
* ניסיון בטיפול בגביית חובות מול לקוחות.
* תודעת שירות גבוהה.
* מולטיטאסקינג.
* אנגלית ברמה טובה.
* זמינות לתחילת עבודה מידית.
* ראש גדול.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.