דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים שמשית אגודה שיתופית
שמשית אגודה שיתופית

    דרושים שמשית אגודה שיתופית

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- שמשית אגודה שיתופית

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- שמשית אגודה שיתופית אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות מחברות אחרות בתחום:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    שקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    דרושים בשקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ניהול עבודות צוות המחלקה השוטפות, תיאום פגישות, הכנת ישיבות וניהול משימות.
    - קבלת פניות הדיירים בנושאי בעיות אחזקה, הפניה למנהל המחלקה ולמפקחים, ועדכון הדיירים בשוטף לגבי אופן הטיפול.
    - קליטת פניות רכזי שטח ממחלקות הדיור הציבורי, מקבצי דיור ומעונות הסטודנטים, העברתן לביצוע.
    - טיפול בהוראות תשלום לספקים/ קבלנים.
    - מעקב על תוכנית עבודה שנתית מבחינת משימות ובקרת תקציב.
    דרישות:
    - תואר ראשון / הנדסאים (יתרון לתעשייה וניהול)
    - תודעת שירות גבוהה
    - סדר, דייקנות, אחריות, אדיבות ויכולת עבודה בצוות
    - ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
    - יכולת עמידה בסביבה מרובת משימות
    - ידע בתחום טכני/אחזקה- יתרון
    - ניסיון בעבודות ניהול לשכה יתרון
    - שליטה בתוכנת פריוריטי יתרון.

    לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:
    - קורות חיים.
    - תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
    - המלצות: פרטים וטלפונים של 3 ממליצים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691577
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית כפר סבא
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי 8/24
    תואר המשרה: מנהל/ת אגף דוברות, הסברה ושיווק עירוני
    דרגת המשרה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
    היקף משרה: 100%, 41 שעות שבועיות
    כפיפות: מנכ"ל העירייה
    תיאור התפקיד:
    - גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות בתחום הדוברות והתקשורת בהתאם להנחיות הממונה וצרכי המערכת.
    - הובלת מערך התקשורת, הדוברות, ההסברה, השיווק הפרסום והניו מדיה בעירייה
    - אחריות על תחום השיווק וקידום פעילויות, פרויקטים, מיזמים ואירועים של העירייה.
    - הובלת מערך הדוברות והתקשורת ברשות, לרבות ניהול פעולות הסברה,
    באמצעי תקשורת מקוונים ומודפסים.
    - פיקוח, בקרה, ניהול צוות עובדים וקביעת הנחיות ונהלי עבודה.
    - אחריות על תכנון וביצוע תכנית עבודה שנתית וניהול תקציב
    - ייזום וניהול קמפיינים ויח"צ.
    - הכנת חומרים תקשורתיים והפצתם לאמצעי התקשורת.
    - שמירה על קשר רציף עם כתבים ועורכים במדיה.
    - כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י מנכ"ל העירייה
    דרישות:
    השכלה:
    - בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, /  ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

    ניסיון מקצועי:
    עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.
    עבור הנדסאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.
    עבור טכנאים רשום: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

    ניסיון ניהולי:
    ניסיון ניהולי של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    - עבודה בשעות לא שגרתיות
    - רהיטות
    - ייצוגיות אל מול גורמים שונים מחוץ לרשות ובתוכה
    - הצגה בפני קהל
    - יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות והתמודדות עם לחצים
    - כושר ניהול משא ומתן

    שפות:
    עברית - בכתב ובע"פ ברמה גבוה
    אנגלית רמה גבוה

    דרישות מיוחדות:
    שליטה מלאה בתוכנות ה- OFFICE

    כישורים אישיים:
    אמינות ומהימנות אישית; יזמה; קפדנות ודיוק בביצוע; הבנה ותפיסה; יכולת התבטאות טובה מאוד בכתב ובע"פ; יכולת ניהול מו"מ; כושר התמדה; נשיאה באחריות; כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, יכולת עבודה בצוות, יוזמה, יצירתיות ויכולת הנעת תהליכים

    - תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.
    - תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים המשתייכים לקבוצות הזכאיות לייצוג הולם לפי הוראות כל דין ובלבד שמועמדים אלו הינם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. מועמד המשתייך לקבוצות אוכלוסייה זכאית, ימסור בעת הגשת מועמדותו מידע בדבר השתייכותו לקבוצה זו.
    - על המועמד/ת לחתום על טופס הסכמה לקבלת מידע פלילי, בנוסח שצורף למסמכי המכרז, ולהגישו כחלק בלתי נפרד ממועמדותו/ה
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום חמישי, 25.4.2024, בשעה 12:30.
    למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם.
    במידה ותהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, צוות הגיוס יצור עמך קשר להמשך התהליך.
    הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת. להגשת מועמדות לחץ  על "הגשת מועמדות" .

    ** לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693527
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית כפר סבא
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי 1/24
    תואר המשרה: סגן/ית מנהל/ת אגף משאבי אנוש לנושאי חשבות שכר
    היקף משרה: 100% משרה, 41 שעות שבועיות
    דרגת משרה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
    כפיפות ניהולית: מנהלת אגף משאבי אנוש
    מקצועית: גזבר העירייה
    תיאור התפקיד:
    ניהול יחידת השכר:
    - תכנות תכנית העבודה של היחידה, וויסות העבודה בין עובדי היחידה
    - ניהול, הנחיה והדרכה מקצועית של עובדי היחידה
    - בקרה על עבודת עובדי היחידה
    - ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר
    - מתן דוחות מבוקשים הנדרשים ע"י הרגולטורים השונים בתחום השכר
    - מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות ולעובדיה
    - ניהול בקרה בכל הנוגע לחישובי פרישת עובדים

    הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים ברשות:
    - יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
    - אפיון השירותים הנדרשים בתוכנות השכר, ובחינת התאמתן לצרכי הרשות. כמו גם, הסבת מערכות השכר ברשות במידה ונדרש.
    - וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים.
    - בדיקה ופיקוח על תקינות של תלושי השכר ומרכיבי השכר.

    בקרה על מערך השכר ברשות:
    - הפקת דו"חות בקרה ודיווחים תקופתיים לגזבר
    - ניתוח דו"חות תקופתיים והצגת הממצאים להנהלת הרשות.
    - הפקת דו"חות בקרה חודשיים ושנתיים
    - הדמיית תקציב השכר למנהלי מחלקות, לגזברות ולראש הרשות לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה
    - ביצוע תחשיבי שכר ומתן מענה בכל נושאי השכר הסבוכים שעולים כתוצאה בתביעות משפטיות, בקרה חיצונית וכו'
    כל מטלה נוספת בתחום העיסוק הרחב שתידרש ע"י הממונים.

    מאפייני עשייה הייחודים בתפקיד:
    - ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה
    - אפיון דוחות וניתוח נתונים במערכות BI שונות
    - יכולות אנליטיות גבוהות
    דרישות:
    השכלה:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ,
    או
    תעודת רו"ח בתוקף
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
    או
    בעל/ת תעודת יועץ מס כולל רישיון
    או
    בעל/ת תעודת יועץ פנסיוני כולל רישיון

    קורסים והכשרות מקצועיות:
    הכשרה: סיים/ה בהצלחה קורס חשבי שכר, המאושר ע"י לשכת רואי החשבון בישראל
    * מועמדים בעלי תעודת רו"ח אינם נדרשים בקורס חשבי שכר כאמור לעיל
    * מועמדים המועסקים בתפקיד כחשב שכר ברשות מקומית לפחות 10 שנים וברשותם תעודת חשב שכר רגיל, יתחייבו להשלים קורס חשב שכר (בכיר) כאמור תוך 24 חודשים מיום המינוי לתפקיד זה. עדכון שכרם בחוזה אישי יהווה תנאי לקידום השכר.

    ניסיון מקצועי:
    - עבור בעל/ת תואר אקדמי, תעודת רו"ח בתוקף או השכלה תורנית כמוגדר לעיל: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור הנדסאי/ת רשום/ה/ יועץ/ת מס/ יועץ/ת פנסיוני:
    ניסיון מקצועי של 8 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור טכנאי/ת מוסמך/ת:
    ניסיון מקצועי של 9 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.

    ניסיון ניהולי:
    - 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה

    כישורים מיוחדים: היכרות עם תוכנות ה OFFICE ועם תוכנות מחשב לניהול שכר

    כישורים אישיים:
    תפיסת שירות גבוהה, אמינות ומהימנות אישית גבוהה, יכולת ליצור ולקיים קשר אישי עם בעלי תפקידים בעירייה, מוסדות וארגונים חיצוניים, כושר ניהול, יכולת קבלת החלטות, ניהול יחסים בין אישיים טובים, יוזמה, מעוף ויכולת תכנון וביצוע, סמכותיות, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, עמידה בתנאי לחץ, כושר טיפול במספר נושאים במקביל.

    - תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.

    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693557
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
    עובד/ת ניקיון למרכז התרבות בית וייל כפר שמריהו
    עבודה במשמרות (3 פעמים ערב + פעמיים בוקר)
    בוקר 7:00-15:30
    ערב 13:00-21:30
    שישי ושעות נוספות לפי הצורך בכפוף לאירועי המקום.
    100% משרה
    דרישות:
    להגשת מועמדות למשרה יש לצרף קורות חיים מעודכנים בשפה העברית
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7695438
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית לוד
    מיקום המשרה: לוד
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי/ חיצוני - כ"א מס' 41/24
    בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"מ 1979
    מכריזה עיריית לוד על משרת מנהל/ת אגף.
    (המכרז מיועד לשני המינים, גם אם נכתב אחרת)
    תיאור התפקיד: מנהל/ת אגף ההון האנושי.
    כפיפות: מנכ"ל העירייה.
    היקף המשרה: 100% משרה.

    הגדרת התפקיד:
    ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארוגניים ברשות תכנון אסטרטגי וקביעת מדיניות.

    הסדרת נהלי עבודה בתחום משאבי האנוש, בהתאם לחוקת העבודה ולאוגדן תנאי השירות.

    מתן חוות דעת מקצועית על תהליכי העבודה בארגון ועל שינויים ארגוניים, אם מבוצעים ברשות.

    תיקצוב ההון האנושי ברשות (תקנים, הדרכה ועוד) בתיאום עם גזבר הרשות המקומית.

    איתור וחיזוי הצרכים ואפיון דרישות התפקידים להם נדרשים עובדים, בשיתוף עם הממונים על תפקידים אלו ברשות

    ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות, ניהול ועדות מכרזים לבחירת עובדים למילוי תפקידים ברשות.

    ניהול תקני כוח אדם מוניציפליים ועובדים בהסדרי העסקה עקיפים, הנקבעים על ידי הרשות המקומית מול הגזברות
    ומול היחידות השונות ברשות, פיקוח על מצבת העובדים והתקנים הפנויים

    הפקת דו"חות ניהוליים, הנוגעים לתקנים ולמצבת משאבי האנוש ברשות.

    הגשת דו"ח מצבת משאבי האנוש למשרד הפנים בהתאם לדרישותיו.

    התאמת מצבת משאבי האנוש ברשות לדרישות המופיעות בתכניות התייעלות.

    ניהול מערך הכשרת העובדים: איתור ומיפוי של צרכי ההדרכה וההשתלמות הדרושים לעובדים ברשות, לאור תכנית
    העבודה של היחידה והיעדים האסטרטגיים של הרשות

    ארגון ימי השתלמויות מקצועיים, בהתאם לצרכי הרשות ולצרכי העובד ובהתאם לנדרש בהסכמים קיבוציים.

    ניהול יחסי העבודה ברשות, פיקוח על הסכמי השכר שנחתמים עם עובדי הרשות.

    ייצוג הרשות בסוגיות שונות אל מול הוועדים וההסתדרויות השונות אליהם משתייכים עובדי הרשות, לרבות ועדות פריטטיות וכן בבתי הדין למשמעת ולעבודה.
    דרישות:
    השכלה וניסיון מקצועי:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית.

    או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג. 2012

    או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

    עבור בעלי תואר אקדמי או השכלה תורנית ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 8 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך
    גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה.

    עבור הנדסאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: תחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה
    ניהול מערך הדרכה.

    עבור טכנאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: תחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה.

    ניסיון ניהולי 3 - שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
    דרישות נוספות: המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו.
    עדכון שכרו ככל שמועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור.
    כישורים אישיים: איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים, ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות, הנחיה וליווי של מנהלים ועמיתים בארגון, עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה, יכולת ניתוח וקבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ.
    תנאי העסקה ושכר: העסקה בחוזה בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים.
    כלל המועמדויות אשר יוגשו באופן המפורט לעיל וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף יאושרו להמשך תהליך
    המיון, והמועמדים הנ''ל יעברו מבחני מיון והתאמה על ידי מכון מורשה בטרם התכנסותה של וועדת הבחינה
    הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי מועד הגשה אחרון, עד ליום: 30/04/24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696113
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עיריית מעלה אדומים
    דרושים בעיריית מעלה אדומים
    מיקום המשרה: מעלה אדומים
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה מנהל/ת לשכת סגן ראש העיר
    כפיפות: סגן ראש העיר
    חלקיות משרה: משרה מלאה
    מתח דרגות: 38-40 בדירוג המח"ר

    תיאור התפקיד:
    ניהול לשכת סגן ראש הרשות, סיוע אדמיניסטרטיבי לסגן ראש העיר לקידום ענייני הרשות בהתאם לסמכויות שהואצלו לו על ידי ראש העיר.
    א. ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של לשכת סגן ראש הרשות.
    ב. ניהול לוח הזמנים וניתוב בפניות בלשכת סגן ראש הרשות.
    ג. ריכוז והפצת מידע הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות בתחומי אחריות סגן ראש הרשות.
    ד. תיעדוף משימות והגדרת סדר עדיפויות.
    ה. הכנת סיכומי דיון לישיבות שנוהלו ע"י סגן ראש הרשות והפצתם לאחר אישורו.
    ו. הגדרת עוגנים ופעילות דחופות לביצוע בלוח הזמנים של סגן ראש הרשות.
    ז. ביצוע משימות נוספות בהתאם לצורך ולדרישת הממונה.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696296
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז חיצוני מספר 16-2024
    לתפקיד עובד/ת סוציאלי/ת לנוער קהילה ומשפחה
    דרגה: על פי חוק
    תיאור התפקיד:
    עידוד מנהיגות נוער ויצרת קשרים משמעותיים עם בני הנוער בקהילה.
    יציאה למקומות בהם שוהה אוכלוסיית היעד.
    קידום שיתופי פעולה עם גורמים רלבנטיים בקהילה.
    זיהוי צרכים בקהילה תוך איסוף נתונים ומיפוי אוכלוסיית היעד.
    בניית תכניות עבודה וקביעת סדר קדימויות להתערבות טיפולית.
    ליווי ומעקב אישי, אחריות לביצוע תכנית העבודה.
    תאום מלא בכל האמור לעייל עם מנהלת מח' הרווחה
    בחרום השתתפות בצוות הרווחה המקומי.
    מרכז ומלווה פרויקטים בתחום הנוער בעיר ומדריך צוות.
    אחראי על איתור ויצירת קשר עם נערים הנמצאים במצבי משבר ומצוקה
    מטפל בנערים פרטנית ו/או קבוצתית במטרה לשפר את תפקודם, משפחתי וחברתי.
    מקיים קשרים עם גורמים מטפלים במחלקה ועם שירותים בקהילה ומחוצה לה, הוכל
    בהתאם לצרכי הנער.
    מקיים קשר עם משפחת הנער
    במידת הצורך, מפנה את הנער למסגרת חוץ ביתית ושומר על הקשר עם הנער, עם
    משפחתו ועם המסגרת אליה הופנה.
    מייעץ לבעלי תפקידים וגורמים בקהילה המקיימים קשר עם נערים.
    דרישות:
    כישורים נדרשים:
    גישה לבני נוער.
    אמינות ויכולת לתפקד בתנאי לחץ.
    נשיאה באחריות.
    יצירתיות וחדשנות.
    שליטה בישומי מחשב אופיס
    רישיון נהיגה
    בוגר/ת שירות צבאי משמעותי.
    מהווה דוגמא אישית.
    ניסיון מקצועי בעדיפות
    בעל/ת מינוי לחוק או התחייבות לסיים קורס עו"ס לחוק תוך 30 חודשים
    מיום המינוי.
    דרישות התפקיד:
    עובד/ת סוציאלי/ת בעל/ת תואר A.B מאוניברסיטה מוכרת.
    עובד/ת סוציאלי/ת בעל/ת תואר A.M מאוניברסיטה מוכרת יתרון.
    רישום בפנקס העובדים הסוציאליים חובה.
    שליטה מעולה בשימושי מחשב לרבות תוכנות
    OFFICE (Word, Excel, Power Point, Outlook
    כושר הבעה מעולה בעברית בכתב ובע"פ.
    עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בתחום גיל ההתבגרות.
    בעל/ת מינוי עו"ס לחוק הנוער בעדיפות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697594
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה מקומית כפר שמריהו
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז חיצוני מספר 17-2024
    לתפקיד רכז/ת נוער רשותי
    דרגה: על פי חוק
    תיאור התפקיד:
    שותף בגיבוש מדיניות הפעולה בנושאי הנוער והקהילה ביישוב ואחראי לביצועה בחרום ובשגרה
    אחראי על כל הנושאים הקשורים לחינוך נוער, חברה, קהילה ותרבות הפנאי שבטיפול הרשות
    המקומית ומתאם עם כל הגורמים העוסקים בנושאים אלו בחרום ובשגרה
    מבצע איסוף מידע ונתונים עדכניים, אחראי לניתוח המידע ולאיתור הצרכים.
    מתכנן ומבצע תכניות להפעלת הנוער והקהילה בחרום ובשגרה
    מכין תכניות לתקצוב פעולות האגף ואחראי לביצוע המדיניות התקציבית בהתאם
    להנחיות הרשות.
    מנהל משא ומתן עם גורמים שונים ומגייס משאבים.
    מגייס עובדים, ממינם ומשבצם לעבודה, בשיתוף עם גורמי כוח האדם ברשות, ואחראי להערכת
    עבודתם.
    מנהל את צוות העובדים, מנחה ומדריך את הצוות ואחראי להשתלמותם בהתאם
    להנחיות.
    פועל בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם ועל פי מדיניות מנהל חברה
    ונוער במשרד ההשכלה הגבוהה והמשלימה.
    אחראי לקיומה התקני של מועצת תלמידים ברשות.
    הכנת מערכת החינוך הבלתי פורמאלית ובניית תכניות לחירום בתיאום עם מנהל
    מח'/מכלול החינוך הרשותי.
    להשתלב במכלול החינוך הרשותי בשלבי ההיערכות בשגרה, בהכשרות ובאימונים.
    ארגון מערך מתנדבי בני נוער למשימות סיוע לקהילה והפעלת מערכת החינוך הבלתי פורמאלית
    בחירום.
    דרישות:
    השכלה:
    תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה
    מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
    הכשרה:
    התחייבות לסיום קורס הכוון למנהלי יחידות נוער, בהיקף של 240 שעות, עד 18 חודשים מיום
    כניסתו לתפקיד.
    לגבי מנהלים אשר בידיהם תעודת קורס הכוון למנהלי יחידות נוער של פחות מ- 188 שעות -ידרשו
    להשלים את החסר, עד 18 חודשים מיום כניסתם לתפקיד.
    ניסיון:
    3 שנות ניסיון בהדרכה או בהוראה במערכת החינוך או בתחום החינוך הבלתי פורמאלי,
    בתנועות הנוער, בשירות לאומי או בשירות צבאי או במערכת החינוך העל תיכונית או במערכת
    ההשכלה הגבוהה.
    ניסיון ניהולי של שנה אחת לפחות, הכרוך בהפעלה של כוח אדם ותקציבים, במערכת החינוך או
    בתחום החינוך הבלתי פורמאלי או במערכת החינוך העל תיכונית או במערכת - ההשכלה הגבוהה.
    כישורים אישיים:
    יכולת ניהול, ארגון, תכנון, ביצוע, בקרה ופיקוח.
    יכולת הכנה וניהול תקציב.
    יכולת ניהול משא ומתן.
    יכולת פיתוח והפעלת פרויקטים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697598
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה מקומית כפר שמריהו
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה חלקית
    מכרז חיצוני מספר 18-2024
    לתפקיד עו"ס קשישים.
    היחידה: רווחה
    היקף משרה: 50%
    כפיפות: מנהלת רווחה
    דרגת המשרה ודירוגה: דירוג עו"ס דרגות י'-ח'
    כפיפות ניהולית: מנהלת המחלקת רווחה.
    תיאור התפקיד:
    עו"ס קשישים המטפל בלקוחות מבוגרים בכדי להביא לשיפור תפקודם בעזרת טיפול
    פרטני, קבוצתי וקהילתי.
    מטפל בלקוחות מבוגרים/קשישים ובני משפחותיהם במטרה לשפר את תפקודם
    האישי והחברתי, עי ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפנייה למוסדות ושירותים רלוונטיים
    עפי השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד
    הרווחה ואגף הרווחה.
    קיום קשרים עם גורמי חוץ בקהילה למען קידום שירותים לאוכלוסייה המבוגרת.
    משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות,
    קבוצתית וקהילתיות.
    מקיים מפגשים ושיחות עם האוכלוסייה המבוגרת ובני המשפחה לצורך איתור
    וטיפול.
    מקיים מפגשים ושיחות עם האוכלוסייה המבוגרת במוסדות ועורך שם ובבתי
    הקשישים ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול.
    נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם בפני הממונים עליו.
    מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך מקצועיים ומתנדבים)תלוי הכשרה(.
    מבצע את עבודתו לפי תכניות עבודה, מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת.
    מנהל רישום ומעקב אחר התוכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובעל פה
    כנדרש.
    משתתף בוועדות בדיונים בהתאם להנחיות הממונים עליו.
    מאתר, מזהה ומטפל בנושאי אלימות, ניצול והזנחה בקרב לקוחות פוטנציאליים.
    מוציא אל הפועל תכניות טיפול במסגרת חוק הסיעוד ובכלל.
    הדרכה שוטפת תינתן במסגרת המחלקה.
    עבודה עם גורמי חוץ.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה ודרישות מקצועיות:
    תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק
    המועצה להשכלה גבוהה, תשיח -,1958 או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או
    שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה
    סוציאלית של מוסד כאמור.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697656
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה מקומית כפר שמריהו
    מיקום המשרה: כפר שמריהו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז חיצוני מספר 15.2024
    לתפקיד מנהל/ת יחידת חינוך
    מנהל יחידת חינוך נתוני המשרה
    סוג תפקיד:
    תפקיד חובה - סטטוטורי
    תיאור התפקיד:
    ייעוד: גיבוש ועיצוב של המדיניות בתחום החינוך ברשות, ברוח המדיניות העירונית ובהלימה עם
    הנחיות משרד החינוך, וניהול המערך החינוכי ברשות המקומית למען הוצאתה לפועל.
    תחומי אחריות:
    .1 התוויית מדיניות וגיבוש תכניות עבודה בתחום החינוך.
    .2 ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר)יסודיים ועל-יסודיים.(
    .3 ליווי ובקרה של פעילות בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים.
    .4 ליווי גני הילדים ובקרה על פעילותם.
    .5 ליווי השירות הפסיכולוגי החינוכי ובקרה על פעילותו.
    .6 קידום ועידוד של יוזמות פדגוגיות וחברתיות במוסדות החינוך.
    .7 טיפול בנושאי הצטיידות, רכש ותחזוקה של מוסדות החינוך.
    .8 ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים למערך החינוך ברשות.
    .9 טיפול בנושאי חירום וביטחון במוסדות החינוך.
    דרישות:
    פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
    .1 התוויית מדיניות וגיבוש תכניות עבודה בתחום החינוך
    א. גיבוש חזון ומדיניות בתחום החינוך ברשות המקומית, בהלימה עם מדיניות משרד חינוך
    ועם חוקים בתחום החינוך.
    ב. הטמעת המדיניות והחזון בקרב עובדי האגף ובמוסדות החינוך.
    ג. התוויית תכניות עבודה שנתיות ורב-שנתיות לאגף החינוך, והבאתן לאישור הדרג
    הבכיר.
    ד. עדכון תכניות העבודה, בהתאם לצרכים ולשינויים השוטפים ברשות המקומית.
    .2 ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר היסודיים והעל-יסודיים)להלן: מוסדות
    החינוך.
    א. תכנון אזורי הרישום למוסדות החינוך.
    ב. גיבוש קריטריונים ותנאי סף לקבלת תלמידים למוסדות החינוך השונים.
    ג. פיתוח תהליכי עבודה לרישום למוסדות החינוך והטמעתם באגף ובמוסדות החינוך.
    ד. הפקת חוברת רישום המיועדת להורים, אשר מכילה מידע אודות ההליך ומועד הרישום.
    ה. רישום ושיבוץ של תלמידים למוסדות החינוך לקראת שנת לימודים חדשה.
    ו. טיפול במקרים חריגים ובקשיים במהלך הרישום)דוגמת איחור ברישום.
    ז. מעקב ובקרה אחר תהליך הרישום המתבצע במוסדות החינוך.
    ח. פיתוח, שיפור ותפעול לוגיסטי של הליך הרישום, והעסקת כוח אדם ייעודי לכך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697665
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?