דף הבית » משרות לפי חברות » עיריית רעננה
עיריית רעננה

    דרושים עיריית רעננה

    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות עיריית רעננה

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    לפני 21 שעות
    עיריית רעננה
    מיקום המשרה: רעננה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    *אחריות לחיוב וגביית הארנונה וההכנסות העצמיות כגון חוגים, גני ילדים, שילוט וכו'.
    *הוצאה לפועל של מדיניות העירייה בתחום הגבייה.
    *הנחיה ופיקוח על מתן השירות בתחום הגבייה לאזרחים, לרבות ייזום ויישום של שיטות מתקדמות למתן שירות יעיל ואיכותי לקהל הפונים.
    *ניהול מערך האכיפה המנהלי והמשפטי, פיקוח ובקרה על תהליכי עבודה באכיפת הגבייה, עריכת דו"חות תקופתיים וניתוח מגמות.
    *הכנת תכנית העבודה של אגף הגבייה, דו"חות ומאזנים רבעוניים ושנתיים.
    *מתן חוות דעת בתחום ניהול הגבייה, הגברת הפיקוח והאכיפה על התחום.
    *אישור פעולות אכיפה מנהליות בהתאם לפקודת המסים (גבייה) כגון: עיקולי צד ג', חקירות, עיקול מיטלטלין ועוד).
    *אחריות על הכנת תיקים לחובות מסופקים וניהול תהליכי הסדרי פשרה ומחיקת חובות.
    *פיקוח על שליחת הודעות החיוב לנישומים, והסברתן לנישומים.
    *הגברת מודעות לשיטות גבייה שונות, כגון הוראת קבע בבנק ותשלום שנתי מראש.
    *בקרה על מערך המחשוב ביחידה וייזום שיפורו מעת לעת.
    *תכנון מערך החיובים השנתיים והתקופתיים בגין הארנונה, ופיקוח על ביצועו.
    *אחריות להכנת צו ארנונה וכן בדיקה ואישור של הנחות בארנונה.
    *מתן תשובות להשגות (בהתאם לחוק הרשויות המקומיות ערר על קביעת ארנונה כללית), הכנת תיקים לוועדות ערר ולבית משפט בתחומים שבאחריותו/ה.
    *אחריות על ייזום בדיקות ומדידות נכסים ברחבי העיר, ויישום התוצאות.
    *הכנת דו"חות ומאזנים, חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
    *ניהול הקשרים, הכספים והתחשבנות עם ספקי השירותים בתחום האכיפה.
    *ניהול מערך רשות החנייה העירונית לרבות ייזום והובלת מערכות מתקדמות וטכנולוגיות של מצלמות גבייה ואכיפה, גביית דו"חות חנייה ודו"חות על פי חוקי העזר העירוניים.
    *פיתוח, ניהול וארגון מיזמים ופרויקטים בנושא שירות לתושב ומענה לאוכלוסיות עירוניות מגוונות.
    *מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
    *ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
    *ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
    מועד אחרון להגשת מועמדות ביום א' 08.03.2020, בשעה 13:00.
    דרישות:
    בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל/ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה.
    או
    בעל/ת תעודת רואה חשבון בתוקף.

    ניסיון מקצועי:
    5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי: גבייה, כספים, גזברות.
    ניסיון ניהולי:
    שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
    דרישות נוספות:
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב- היכרות עם יישומי Office.
    ייצוגיות.
    סדר וארגון.
    יכולת הובלה.
    מהימנות ואמינות.
    תודעת שירות ומוטיבציה גבוהה.
    עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5719281
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 15 שעות
    מיקום המשרה: רעננה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות בתחום האחריות של המחלקה.
    פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה.
    ניהול צוות העובדים במחלקה.
    מיפוי, איתור וטיפול בצרכי כח האדם של האגפים בשיתוף מנהל האגף הרלוונטי.
    הנחייה וליווי מנהלים בדילמות ניהוליות וארגוניות בתחום ניהול המשאב האנושי.
    ליווי מנהלי האגפים בניהול תקני כח האדם.
    הטמעת תהליכי משאבי אנוש חוצי ארגון.
    ריכוז וניהול פרויקטים ומיזמים חוצי ארגון בנושא המשאב האנושי, בתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים.
    אחריות על טיפול בקליטת עובדים חדשים והשתלבותם בארגון.
    אחריות על טיפול בתנאי העסקה שוטפים של עובדים.
    אחריות על טיפול בתהליכי סיומי העסקה של עובדים.
    טיפול בעובדים המתמודדים על בעיות מיוחדות בסיוע מנהל רווחת הפרט באגף.
    אחריות על יחסי העבודה והקשר עם נציגות העובדים וגורמי חוץ נוספים לגבי עובדים שבתחום האחריות.
    ליווי סוגיות משפטיות בנושאי כח אדם.
    מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
    ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
    ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
    דרישות:
    השכלה:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל/ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
    עדיפות לבוגרי/ות תואר במשאבי אנוש, פיתוח ארגוני, מדעי ההתנהגות או ייעוץ ארגוני.
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012.
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
    ניסיון מקצועי:
    עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום משאבי אנוש.
    עבור הנדסאי/ת רשום/ה: חמש שנות ניסיון בתחום משאבי אנוש.
    עבור טכנאי/ת רשום/ה: שש שנות ניסיון בתחום משאבי אנוש.
    ניסיון ניהולי:
    ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
    דרישות נוספות:
    שירותיות.
    יכולת הובלה.
    סדר וארגון.
    יצירתיות.
    יחסי אנוש מעולים.
    עבודה מול מחלקות וגורמים רבים בתוך ומחוץ לרשות.
    שליטה ביישומי OFFICE.
    עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5722411
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?