דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי
המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי

    דרושים המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי

    תחום עיסוק
    רפואה / בריאות / סיעוד / רווחה
    כמות עובדים
    לא צויין מספר עובדים

    עוד עלינו

    דרושים ב- המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    מתאים לך משרה חלקית בארגון מעולה?
    זו המשרה בשבילך!
    מה בתפקיד?
    ניהול תהליכי הגבייה, מעקב ובקרת תשלומי ספקים, תפעול מערכת CRM  ,דרישות תשלום, הכנת מצגות וחומרי רקע לפגישות מקצועיות בממשלה, השתתפות בישיבות הנהלה, עריכת פרוטוקולים,מענה ושירות טלפוני, ניהול יומן מנכ"ל, סיוע בהפקת השתלמויות, ימי עיון כנסים וועידות מקצועיות. 

    משרה מלאה 
    א`-ה` 09:00-16:30
    שכר גלובאלי 8.5K + חניה חינם!
    דרישות:
    ניסיון קודם בבק אופיס/באדמיניסטרציה- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697068
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באסותא מרכזים רפואיים
    סוג משרה: מספר סוגים
    הצטרף/י לצוות הבכיר של אסותא מרכזים רפואיים.
    תפקיד מפתח, מאתגר ומלמד.
    רכז/ת אדמיניסטרציה ללשכת מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים.
    במסגרת התפקיד:
    ניהול יומן המנכ"ל, תוך עבודה מול גורמים בכירים בארגון, עבודה שוטפת מול ספקים פנימיים וחיצוניים. 
    סיוע בהכנת מצגות P.P לכנסים וישיבות,מעקב אחרי משימות, מענה לפניות הציבור, מענה טלפוני, הזמנת ציוד משרדי, הכנת חדרי ישיבות הכולל הזמנת כיבוד, אירוח וקבלה פרונטלית של אורחים.
    העבודה בימים א'-ה', שעות גמישות 09:00-17:00, שכר מתגמל ותנאים טובים למתאימים!
    דרישות:
    מה נדרש כדי להצליח את התפקיד?
    ניסיון של שנה בניהול יומנים מורכבים - חובה.
    שליטה בתוכנות ה-Word: Office ו-Outlook חובה.
    שליטה מלאה בעברית ויכולת לנהל שיח ותכתובת באנגלית - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7435490
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באלבר
    סוג משרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל טיפול בלקוחות אשר קנו רכב ביד ראשונה.
    עבודה מול ממשקים מקבילים כגון - מוסכי שירות,הצעות מחיר, מעקב לאחר רכבים השוהים במוסך.
    עבודה פנים ארגונית אל מול המחלקה הטכנית ומחלקת המכירות.
    משרת אדמינסטרציה הכוללת שיחות טלפוניות פנים וחוץ ארגוניות.
    העבודה הינה במשרה מלאה+שישי לסירוגין
    עובד /ת חברה מהיום הראשון, מתנות בחגים,ימי הולדת
    נופש חברה בח''ול אחת לשנה!
    דרישות:
    - שירותיות
    -יסודיות
    -שליטה ביישומי OFFICE המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7667209
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בלין ביכלר
    מיקום המשרה: תל אביב יפו ורמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    תכלול תחום השכר על רבדיו השונים, לרבות נוכחות
    מענה לפניות עובדים ושאילתות, ביצוע בקרות רוחביות בתחום השכר והנוכחות.
    הטמעת ובקרת הסכמי שכר ושינויי חוקה, אפיון וניהול דוחות בקרה ונתונים, ביצוע סימולציות שכר ע"ס הסכמי שכר שונים ונתונים אישיים.
    היקף משרה:
    100% משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות לפי צורך
    עבודה בימים א'-ה', שעת תחילת עבודה בין 7:00-8:00
    דרישות:
    תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה (בתוקף, מטעם לשכת רואי החשבון).
    ניסיון עבודה בחשבות שכר של שנתיים לפחות.
    תואר ראשון- יתרון
    הכרות עם הסכמי שכר של המגזר הציבורי, הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות - יתרון.
    ידע בסוגיות מורכבות בהיבטים של מס הכנסה, ביטוח לאומי, הפרשות סוציאליות וכד'.
    שליטה מלאה באקסל - חובה, הכרות עם מערכת מל"מ וסינריון - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7687826
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    נקסט פוינט מיון והשמה
    דרושים בנקסט פוינט מיון והשמה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לארגון ענק בת"א דרוש/ה חשב/ת שכר ונוכחות לתפקיד הכורך בתוכו את תכלול תחום השכר על רבדיו השונים, לרבות נוכחות, מענה לפניות עובדים ושאילתות, ביצוע בקרות רוחביות בתחום השכר והנוכחות, הטמעת ובקרת הסכמי שכר ושינויי חוקה, אפיון וניהול דוחות בקרה ונתונים, ביצוע סימולציות שכר ע"ס הסכמי שכר שונים ונתונים אישיים.
    100% משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות לפי צורך, העבודה בימים א'-ה', שעת תחילת עבודה בין 7:00-8:00 (לא גמיש).
    יש לציין ציפיות שכר ומספר זהות לצורך קליטת המועמדות, תודה ובהצלחה
    דרישות:
    תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה (בתוקף, מטעם לשכת רואי החשבון)
    ניסיון עבודה בחשבות שכר של שנתיים לפחות
    שליטה מלאה באקסל כולל פיווט ווילוקאפ
    ידע בסוגיות מורכבות בהיבטים של מס הכנסה, ביטוח לאומי, הפרשות סוציאליות וכד'
    יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מענה אדיב לפניות, דיוק, מקצועיות, יוזמה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7700543
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT JOBS
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    למוסד רפואי גדול בלב תל אביב דרוש/ה חשב.ת שכר למוסד רפואי גדול
    תיאור תפקיד:
    לצוות השכר של תאגיד הבריאות במרכז הרפואי דרוש.ה חשב.ת שכר מקצועי.ת ושירותי.ת.
    במסגרת התפקיד:
    טיפול בשכר מקליטת עובד.ת ועד סיום העסקה.
    כולל: בניית והפקת דוחות בתחום השכר, ביצוע בקרות שכר, טיפול בהפרשות סוציאליות ודיווחים לקופות, עבודה מול מסלקה פנסיונית, טיפול בסיומי העסקה, טפסי 161, מתן שרות לעובדים בנושאי השכר השונים.
    דרישות:
    בעל/ת תעודת חשב/ת שכר - חובה
    ניסיון עבודה של 3-4 שנים כחשב.ת שכר לפחות בארגון גדול
    ידע וניסיון במסלקה פנסיונית / מתפעל - עדיפות
    ניסיון בעבודה על דו"חות אקסל - חובה
    שליטה בדיני עבודה
    ניסיון בעבודה על מערכת שכר מל"מ -יתרון
    ידע וניסיון בתשלומי שכר בחוזי דרוג דרגה והכרות עם הסכמי שכר מורכבים - יתרון
    יחסי אנוש מצוינים, דיוק, מקצועיות, יוזמה
    משרה מלאה ונכונות לשעות נוספות לפי הצורך
    א-ה שעת התחלה 7.00-8.30 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7699190
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    המרכז הרפואי תל אביב (איכילוב)
    דרושים בהמרכז הרפואי תל אביב (איכילוב)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    למרכז הרפואי ת"א (איכילוב) דרוש.ה מזכיר.ה ללשכת מנכ"ל המרכז הרפואי
    במסגרת התפקיד:
    עבודה אדמיניסטרטיבית כחלק מצוות, בלשכה מאוד פעילה ודינאמית.
    התפקיד כולל: תאומי פגישות, קבלת קהל ומענה טלפוני ופרונטלי לפניות מתוך ומחוץ לארגון, הפקת מכתבים רשמיים והפצתם, דאגה לסדר וארגון המידע בלשכה וכל משימה אחרת הנדרשת במסגרת התפקיד.
    דרישות:
    2-3 שנות ניסיון מזכירותי, עדיפות לניסיון בעבודה בצוות
    שליטה מלאה ביישומי אופיס
    ניסיון בעבודה ב outlook לרבות זימוני פגישות מרובות משתתפים (כולל בZoom וב Teams)
    הדפסת מהירה/עיוורת של מסמכים/מכתבים (הקלדה באנגלית- יתרון)
    ייצוגיות, דייקנות, מסירות, סבלנות, יכולת עבודה בצוות ויכולת עמידה בתנאי לחץ

    היקף משרה ושעות עבודה נדרשות:
    משרה מלאה (8.5 שעות ביום)+ ש"נ בתשלום.
    הלשכה נפתחת ב 7:30 בבוקר ונסגרת בטווח שבין 19:30-20:30 (משתנה)
    העבודה נחלקת למשמרות בין הצוות.
    משמרת ראשונה מתחילה ב-7:30 והשאר מצטרפות בהדרגה
    נדרשת גמישות רבה ונכונות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7701797
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באסותא מרכזים רפואיים
    סוג משרה: משרה מלאה
    איך העבודה שלכם תיראה?
    תתאמו, תתכננו ותשבצו ניתוחים בחדר ניתוח, תעניקו שירות טלפוני ופרונטלי לממשקים פנים ארגוניים. 
    המשרה היא משרת "back office", משרה אדמיניסטרטיבית בתוך חדר ניתוח.  

    תעבדו באתר אסותא רמת החייל כחלק מצוות אדמיניסטרציה המוביל שלנו. העבודה במשמרות בימי א'-ה' וימי ו' לסירוגין, משמרת בוקר (06:30-15:00), משמרת ערב (13:00-21:00). 

    למה תאהבו את העבודה הזו?
    באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו.
    באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.
    דרישות:
    תעודת בגרות מלאה- חובה. תואר ראשון - יתרון
    ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
    נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
    ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר רפואי- יכול להיות יתרון משמעותי!

    אילו כישורים אנו מחפשים:
    שתהיו בעלי יכולת למידה, תגובה וחשיבה יצירתית
    שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ,
    שתדעו להיות אסרטיביים כדי לקדם אינטרסים ארגוניים,
    שתהיו בעלי ראיה מערכתית רחבה ותשומת לב לפרטים

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7613653
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?