קובץ לדוגמה | שימוש בכתיבה בשמות פעולה

ישראלה ישראלי

מגורים: נתניה
050 0000000 | 1234@gmail.com
  • בעלת ניסיון בטיפול בפניות ציבור בארגונים גדולים תוך מתן דגש על מתן שירות איכותי ומקצועי.
  • תודעת שירות גבוהה לצד אוריינטציה מכירתית, יכולת ניתוח, הובלת תהליכים, יוזמת וכריזמטית.
  • כושר ביטוי גבוה וניהול מו"מ, ניסיון בעבודה מול חוזים, יכולת עבודה עם קהל מגוון ויחסי אנוש מצוינים.

השכלה::
2012-2008: תואר ראשון במשפטים, מכללת "שערי משפט".
2008-2005: לימודי תעודה: חינוך מיוחד, "החינוכית".
2008-2007: קורסים מגוונים בשירות לקוחות ומכירה, במסגרת מקומות עבודה.
1999: קורס קישור וגיוס כוח אדם, במסגרת השירות הצבאי.

ניסיון תעסוקתי::
2016-2015: עוזרת אישית למנכ"ל, חברת שילוח וספנות מובילה.

2012-2010: עורכת דין ומתמחה, בתחום הפלילי, משרד עו"ד "השופט".
  • מתן שירות לקוחות פרונטאלי וטלפוני לצד עבודה מול גורמים חיצוניים: תביעות, פרקליטות וכיו"ב.
  • טיפול אישי בבעיות מורכבות של לקוחות תוך שמירה על אינטרס האישי של הלקוח והצגתו בתיק.
  • ניהול מו"מ ושכנוע המער' המשפט לטובת הלקוח בהגעה להסדרי טיעון, תהליך הדורש כושר ביטוי גבוה.
  • התמודדות עם סוגיות משפטיות מגוונות, כתיבת דו"ח משפטית, הגשת בקשות וביצוע מעקב.
  • ביצוע ראיונות פרונטאליים ותשאולים הדורשת יצירת תקשורת טובה עם הלקוח.
  • טרום התמחות בדיני נזיקין, משרד עו"ד "אשכנזי". (2012-2010)
2010-2006: מתאמנת (מטעם משרד המשפטים), חברה לאיסוף מודיעין עסקי ופרטי.
  • מתן שירות לקוחות פרונטאלי וטלפוני אל מול עורכי הדין של החב' וחברות גדולות בשוק, הוצל"פ ועוד.
  • ביצוע הגהה לשונית בהתאם לבירוקרטיה משפטית, ניסוח דוחות, ניהול תיקים ואחריות אדמיניסטרטיבית.
  • הדרכת צוות בתחום האיתורים, מתן מענה אישי והכוונה מקצועית; ניהול צוותים בשטח.
  • ביצוע ראיונות פרונטאליים ללקוחות ועובדים פוטנציאלים, איסוף חומר וכתיבת דוחות מסכמים.
2006-2005: ניהול תיקי לקוחות עסקיים, המגזר העסקי, חברת "קווי תקשורת".
  • ניהול פגישות, הגדרת דרישות וצרכי הלקוח, התאמת חבילת מכירה ברמה האישית.
  • ניהול משא ומתן מתקדם, סגירת תנאים ודרכי התקשרות, תוך ביצוע תיאומים לוגיסטיים.
  • ייזום פניות והגדרת נתח שוק בורסאי, זכייה כאשת המכירות המצטיינת לשנת 2006.
2002-1999: נציגת פניות הציבור, חברת "טלפוניה" תקשורת.
  • מחלקת פניות הציבור בחברה היוותה 'התחנה האחרונה' בתהליך \ השירות והשימור של הלקוחות.
  • טיפול בתלונות מורכבות הכוללות מתן ייעוץ מקצועי, הכוונה, הדרכה ומתן הטבות עם דגש על שימור הלקוח.
  • מתן פתרונות מקצועיים בתחומי השירותים, תקלות טכניות וטעיות בחיובים. עדכון במערכות Billing ו- ERP.
  • קבלת קידום לאחר חצי שנה, מנציגת שירות לטיפול בפניות ציבור כתובות.

שפות: עברית – שפת אם | אנגלית – ברמה גבוהה מאוד | רוסית – ברמה טובה.

שירות צבאי: שירות מלא בתפקיד קצינת קישור, כוח אדם מילואים, גדוד של דובדבן (2000-1999).

יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי office, דוא"ל ואינטרנט | פדאור | תקדין | נבו | דינים | ERP | Billing

** המלצות תינתנה עפ"י דרישה