משרות על המפה
 
בדיקת קורות חיים
אבחון און ליין
VIP
הפוך ללקוח VIP
רגע, משהו חסר!
נשאר לך להשלים רק עוד פרט אחד:
 
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
AllJObs VIP

חברות מובילות
כל המידע למציאת עבודה
להשיב נכון: "ספר לי על עצמך"
שימו בכיס וצאו לראיון: התשובה המושלמת לשאלה שמצ...
קרא עוד >
לימודים
עומדים לרשותכם
מיין לפי: מיין לפי:
הכי חדש
הכי מתאים
הכי קרוב
טוען
סגור
לפי איזה ישוב תרצה שנמיין את התוצאות?
Geo Location Icon

משרות בלוח החם
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 15 שעות
Power Marketing
דרושים בPower Marketing
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
שכר: 22,000-25,000
דרוש/ה CFO (סמנכ"ל כספים) בעיר אזור!
ימים ושעות העבודה: א'-ה' 17:00/18:00-8:00. 
שכר 25,000 ש"ח.
דרישות:
-ניסיון של 3 שנים כסמנכ"ל כספים
-הכשרה של ראיית חשבון
-ניסיון במערכת SAP.
-ידע וניסיון בתזרים, התנהלות מול ספקים ולקוחות.
-יתרון לעבודה בחברת יבוא.
-יכולת תפקוד תחת לחץ.
-אנגלית טובה.
-זמינות למענה בימי שישי במידה וצריך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7690507
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 15 שעות
דרושים בדנאל - צפון
סוג משרה: מספר סוגים
עיקר התפקיד:
1. פונקציה מרכזית המחברת בין העיסקה, הקבלן, והמעבד בפרויקטים להיסגר.
2. אפיון המוצררים במשטחים למטבחים אצל יזמים.
דרישות:
נדרש ניסיון ב:
1. קבלת תוכניות מהקבלן ותמחור אצל מעבד שיש
2. סגירת גוונים אפשריים
3. עבודה במערכות SF של החברה
4. אנגלית ברמה טובה

חובה- קשר מוכח עם יזמים וקבלנים
חובה -ניסיון במכירות בענף הבניה
יתרון מהנדס/הנדסאי/ת בנין או אדריכל/ית או הנדסאי/ת אדריכלות
יתרון - קשר והיכרות עם אדריכלים ומעצבים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7649160
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 15 שעות
המימד השלישי
דרושים בהמימד השלישי
מיקום המשרה: גבעת שמואל
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 30,000-35,000
תיאור המשרה
ניהול פרויקט פיתוח מול לקוח זר
ניהול הפרויקט משלב חתימת החוזה דרך מימוש הפרויקט והאספקות ועד לתמיכה השוטפת
תכנון וניהול תוכניות עבודה
אחריות על L&P של התכנית
ניהול הקשר מול הלקוח בחו"ל
ניהול מטריציוני מרובה ממשקים מתחומי הפיתוח, הייצור, האיכות, הרכש ועוד
תמיכה בפיתוח העסקי ובשיווק
כתיבת הצעות מחיר
דרישות:
כישורים ורקע נדרשים נדרש
נסיון טכנולוגי עם מערכות לחימה ימיות
נסיון של 5 שנים לפחות בניהול טכני ובהובלה של פרויקטים טכנולוגיים מורכבים
ניסיון בעבודה בתעשייה ביטחונית
נסיון בעבודה מול לקוחות בחו"ל
אנגלית ברמה גבוהה
נכונות לנסיעות לחו"ל
מהנדס אלקטרוניקה - יתרון
ניסיון בניהול מטריציוני מרובה ממשקים יתרון
דרישות אישיות:
יכולת תקשורת בינאישית טובה לעבודה מול גורמים בתוך החברה ולקוחות החברה
יכולת פיתרון בעיות
ראיה מערכתית
עצמאות ויכולת קבלת החלטות
יכולת לימוד עצמאית של נושאים חדשי
יכולת בעבודת צוות/ ניהול צוות
מוטיבציה גבוהה שחקן נשמה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7654896
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 15 שעות
דנאל משאבי אנוש בע"מ- אשקלון
דרושים בדנאל משאבי אנוש בע"מ- אשקלון
מיקום המשרה: כנות
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברה מעולה בכנות דרוש/ה פקיד/ת קבלה!

מתן שירות ללקוחות המוסך
הנפקה ומעקב אחר הצעות מחיר
מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות החטיבה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד שירותי- חובה
יחסי אנוש מעולים
מוכנות לעבודה במשרה מלאה, ללא ימי שישי וערבי חג
אנגלית ברמה טובה - קריאה וכתיבה
PRIORITY - יתרון משמעותי
ידע בתוכנות ה OFFICE - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696835
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 15 שעות
נוטריקון ייעוץ והשמה
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
שכר: 22,000-25,000
.
*במסגרת התפקיד*
עריכת דוחות לפי תקני IFRS
עריכת דוחות מאוחדים
ניהול ופיקוח על צוות מנהח""ש
עבודה מול רו"ח ויועצים חיצוניים
.
יתרון - ניסיון בח.ברות ציבורית

*שכר*
20,000-25,000 תלוי ניסיון
דרישות:
חובה - רו""ח מוסמך/ת
חובה - היכרות עם תקני IFRS
חובה אקסל ברמה גבוהה
יתרון ניסיון כחשב בחברת נדלן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696665
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 15 שעות
חברה חסויה
מיקום המשרה: קרית אתא
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
שכר: 15,000-18,000
תנאים נוספים: מספר סוגים
חברה גדולה באזור הקריות דרוש/ה מנהל /ת מחלקת עיבוד פח בעל/ת ניסיון בתחום המתכת.
דרישות:
* הובלת צוות עובדים, אחריות על מערך הייצור במחלקה, מעקב ובקרה על תהליך הייצור, סדר וארגון, עמידה בזמנים והפקת
* מינימום 3 שנות ניסיון רלוונטי מוכח בתעשייה
* הנדסאי / מהנדס מכונות יתרון.
* ניסיון בניהול צוות עובדים
* רקע טכני - ניסיון עבר בעבודה ברצפת ייצור
* ידע בקריאת שרטוטים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7669345
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 15 שעות
דנאל - צפון
דרושים בדנאל - צפון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברת שירותים לוגיסטיים מצוינת דרוש/ה סמנכ"ל/ית לוגיסטיקה
אזור צפון הארץ
כפיפות מנכ"ל/ית

במסגרת התפקיד ניהול כלל פעילות הלוגיסטיקה וההובלה על כל המאפיינים וכלל המרלו"גים.
ניהול מנהלי ביניים ואופרציה גדולה של כ-300 עובדים
ניהול המשאב האנושי ומערכות המידע לשיפור כלל הפעילות ושימוש באמצעים טכנולוגיים.
הובלת האסטרטגיה העסקית של החטיבה תוך ראייה מרחבית, תהליכית וממוקדת תוצאות.
פיתוח עסקי וחלק מצוות מוביל לרכישת פעילויות נוספות ואחראית לקליטה והטמעתה במארג החברתי, איתור הזדמנויות חדשות.
מעקב ובקרה על ביצועים, ניהול השירות ועוד
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי, עדיפות לוגיסטיקה/ הנדסה תעשייה וניהול חובה.
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול לוגיסטיקה, מרלו"ג, שרשרת אספקה, הפצה - בארגון חובה.
ניסיון בניהול מחסנים ממוחשבים חובה.
אנגלית- ברמה גבוהה.
שליטה מלאה במערכת ה- OFFICE
יכולת גבוהה בניתוח נתונים והסקת מסקנות לביצוע
הבנת תהליכי עבודה במערכות מידע
נדרשת ראייה אסטרטגית לצד ירידה לפרטים, כישורי תקשורת בינאישית ויחסי אנוש גבוהים, יכולת סתגלתנות ועמידה בתנאי לחץ, המשתנים ללא הרף. יכולת ניהול פרויקטים ועמידה בתקציבים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7676157
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 16 שעות
יתרון אנושי - השמה וגיוס כח אדם בע"מ
דרושים ביתרון אנושי  - השמה וגיוס כח אדם בע"מ
Job Type: More than one
We're currently seeking Legal Counsel for a leading beauty industry company.
Review, draft and negotiate distribution, vendor and service-related contracts (e.g. distribution agreements, NDAs, manufacturing agreements, termination letters).
Negotiate key business terms in contracts (e.g. warranties, returns, penalties, etc).
Ad hoc legal support and advice to other departments (Sales, Marketing, IT, etc.) based on knowledge, research and experience.
Communicate and coordinate with external counsel.
Support the Legal Department in all other legal tasks, as needed.
Requirements:
Degree in law from any jurisdiction (Israel / USA).
At least 2 years of experience in a commercial and/or transactional capacity with an emphasis on contracts- MUST.
Native English- MUST.
In-house experience - Strong Advantage.
Strong Hebrew- Advantage.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7641542
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 16 שעות
מעוף עפולה פרו
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
שכר: 22,000-25,000
אחריות על תחום הבקרה והחשמל בתחום החשמל והבקרה בפרויקטי הקמת קווים חדשים בארץ ובעולם.
מתן מענה טכני ומקצועי פתרון תקלות בקרה במפעלי הקבוצה ועבודה מול ממשקי עבודה ביח' הקצה.
ביצוע שינויים ושיפורים ופרויקטי חדשנות בנושא החשמל והבקרה.

איפיון וכתיבת תכונות בבקרי תעשייתיים מסוג אומרון.
עבודה עם בקרי סימניס יתרון משמעותי.
ביצוע פרויקטים חדשים /שיפור ושינוי ברצפת הייצור-הבנת דרישות לקוח, אפיון הפרויקט ביחד עם מנהלי הפרויקטים/ מנהל המחלקות. הצעות מחיר מספקים, סגירת, התקשרויות עם ספקים, ליווי הספק בעבודה, בדיקה והרצת מערכת, מסירה סופית)
טיפול בתקלות שבר/בעיות בקרה
עמידה בתוכנית אחזקה מונעת
ניהול מלאי חלפים
פרויקטים על פי תוכנית עבודה
ריכוז תכנית צמצום רעשים וחיסכון באנרגיה
בקרה ומעקב אחר סוגי וסיבות תקלות
ביצוע תחקירי כשל של תקלות חוזרות, שיפור יכולות וביצועים של צוות האחזקה
הגדרת תוכנית עבודה יומית ושבועית בשיתוף עם תוסף הנדסה.
בחינת ביצועים אל מול תוכנית עבודה
דרישות:
הנדסאי/ת מכונות/ חשמל / מהנדס/ת מכונות/ מהנדס חשמל
רישיון חשמל בתוקף- חובה
ניסיון בכתיבת תוכנה - חובה!
ידע וניסיון טכניים, עדיפות לניסיון קודם בתחומי הפלסטיקה והאקסטרוזיה.
ניסיון בעבודה על מחשב
אנגלית ברמה טובה מאוד
זמינות לטיסות מרובות לחול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7625538
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 16 שעות
תנובה
דרושים בתנובה
מיקום המשרה: קרית שמונה
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
חברות בהנהלת המפעל.
אחריות לרציפות עבודת תשתיות וקווי הייצור בהקשר טכני-הנדסי.
ניהול פרויקטים בתחום האוטומציה במפעל, ובניית תוכנית השקעות בהתאם.
ניהול תהליכי שיפור רציפות המכונות, טיפול בציוד וכשירותו, ניהול אנרגיה וחשמל לצורך המשך תפעול שוטף של עבודת המפעל.
פיתוח מקצועי של צוותי האחזקה והתשתיות בתחום הטכני-הנדסי.
תמיכה הנדסית טכנית למחלקות האחזקה והיצור, לרבות: פתרון בעיות ביצור ובניית תהליכי עבודה יעילים ומתקדמים.
אחריות למעבר מאחזקת שבר לאחזקה יזומה, ואופטימיזציה במשאבים הטכניים.
אחריות על התקשרות עם ספקים לטובת תחזוקת ציוד וחלקי חילוף תוך מימוש מדיניות רמות המלאי.
קביעת יעדים לתוכנית עבודה שנתית ורב שנתית ועמידה בהם (KPI).
ניהול קבלני חוץ לעבודות במפעל.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת מכונות או חשמל - חובה. תואר שני בהנדסה - יתרון.
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מערך הנדסה מורכב במפעל יצרני ותהליכי - חובה. ניסיון ממפעל מזון - יתרון משמעותי.
ידע במערכות תשתיות ייצור: מערכות קירור, מדחסים, חשמל מתח גבוה וכיו"ב.
הכרות עם מערכת ERP /MRP ועם מערכת Oracle - יתרון.
ידיעת אנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור) ברמה גבוהה, בדגש על אנגלית טכנית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7660651
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 16 שעות
פידליס גרופ מייסודה של חברת ש.ע.ל בע"מ
דרושים בפידליס גרופ מייסודה של חברת ש.ע.ל בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
* קידום מחקר הידרולוגי
* עבודה משותפת עם גופים וחברות בארץ ובחו"ל
* ביצוע ניטור מרחבי באגני הניקוז
* עבודה עם גורמים באקדמיה וגופים פרטיים ומסחריים
* כתיבה, ובקרה של תוכניות עבודה.
* השתתפות בכנסים, סיורים, ימי עיון וסדנאות מקצועיות.
דרישות:
* תואר PhD בהידרולוגיה, גיאולוגיה, ביולוגיה, חקלאות, מדעי הסביבה, מיקרוביולוגיה ועוד- חובה
* יכולת עבודה עצמאית ובצוות - חובה
* ידע מקצועי ואקדמאי עם גישה לאפלקטיביות ורלוונטיות לאזור-חובה
* יחסי אנוש מעולים
* גמישות מחשבתית
* ניסיון בכתיבת מאמרים וגיוס תקציבי מחקר- יתרון משמעותי
* גמישות מבחינת אחוזי המשרה
* מגורים באזור הדרום/ נכונות למגורים באחת מהמועצות האזוריות בהן פועל המחקר ופיתוח (אילות, ערבה תיכונה, מצפה רמון וים המלח)- חובה
* עבודה במשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696399
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 16 שעות
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
למשרד מוביל הממוקם בת"א אנו מחפשות עו"ד בכיר בתחום הליטיגציה אזרחית-מסחרית.
במסגרת התפקיד:
ניהול מגוון רחב של תיקים, ייצוג חברות ציבוריות וחברות פרטיות בענפי המסחר השונים.
ייצוג לקוחות בהליכי בית משפט.
ניהול וניתוח משפטי כדי לספק ייעוץ משפטי ואסטרטגיות משפטיות מושכלות.
כתיבת מסמכים משפטיים, כולל תביעות, סיכונים, וערעורים.
שיתוף פעולה קרוב עם לקוחות להבנת מטרותיהם ולספק פתרונות משפטיים מותאמים אישית.
עזרה במו"מ ובהסדרים כדי לפתור סכסוכים בצורה טובה ויעילה.
דרישות:
דרישות:
תואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמי מוביל - חובה. תואר שני - יתרון.
לפחות 4 שנים של ניסיון בתתחום הליטיגציה אזחית מסחרית ממשרדים מובילים.
ניסיון בניהול תיקים מורכבים - חובה.
יכולות אנליטיות ופתרון בעיות.
יכולות תקשורת בינאישיות מעולות, יכולת כתיבה ודיבור בעברית ובאנגלית
יכולת עבודה באופן עצמאי ובשיתוף פעולה.
יכולות סדר וארגון ותשומת לב לפרטים הקטנים.
יכולת ניהול והובלת עו"ד ים צעירים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7568917
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 16 שעות
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
התפקיד כולל:
עריכת דוחות
תכנון ובקרה פיננסית
ניהול תזרים מזומנים
עבודה עם בנקים
סיוע בבניית אסטרטגיה עסקית ועוד...
דרישות:
רו"ח, בוגר /ת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות- חובה.
ניסיון בקימונעאות-יתרון משמעותי
ניסיון של בין 3-5 שנים כחשב /ת ראשי /ת / מנהל /ת כספים.
ניסיון בעבודה עם מערכות ERP.
יכולות בינאישיות גבוהות וראייה עסקית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7628151
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לפני 16 שעות
מעוף עפולה פרו
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
שכר: 22,000-25,000
תנאים נוספים:רכב צמוד
סביבת עבודה משולבת - משרדית, משולבת בעבודת שטח לצורך תמיכה, מציאת פתרונות לבעיות ופיקוח.
ניהול צוות עובדים ותהליכי אחזקה במתקן כולל מונעת, שבר וחזויה.
קביעת מדיניות האחזקה במתקן.
אחריות ישירה על חלקי חילוף של המתקן כולל ERP.
ניהול מחלקת אחזקה במתקן התהליכי
נוהל דיווח על הוצאות אחזקה של המתקן כולל ניהול תקציבי אחזקה
מתן מענה הנדסי לבעיות תהליכיות בשילוב עם טכנולוג המתקן
מתן מענה הנדסי לתהליכי יצור
ניהול פרויקטי אחזקה, כגון שדרוג ציוד קיים, הכנסת ציוד שמשפר ביצועי המתקן תוך שילוב התהליך והציוד במערכת האילוצים.
דרישות:
מהנדס/ת מכונות/ כימיה- חובה!
ניסיון של 5 שנים ומעלה בניהול מחלקות אחזקה או תהליך יצור כימי/תהליכי תנאי סף.
ידע עמוק בתחומים הבאים: תהליכי ושיטות אחזקה, אזרחי, מערכים וצנרת, חשמל, מכשור, תהליך (כימיה), מכונות. ידע בסיסי (תחומים שאינם בתחום השכלתו).
ניהול צוות עובדים בתחום ההנדסה יתרון משמעותי ניהול צוות עובדים
ניסיון בניהול מערכות אנרגיה - יתרון ניהול מערכות אנרגיה
ניהול פרויקטים תהליכיים/אנרגיה/אחזקה - יתרון ניהול פרויקטים
שליטה מלאה - תנאי סף. Office 365
שליטה מלאה יתרון. SAP
שליטה יתרון. Auto Cad /Solid
שליטה - יתרון MS Project
שליטה יתרון. VISIO
שליטה - יתרון SharePoint
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7655138
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לפני 16 שעות
מיקום המשרה: ראשון לציון ונתניה
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:רכב צמוד
ניהול הפעילות הכספית של חברת הבת שלנו
הכנת דיווח כספי חודשי, רבעוני ושנתי
טיפול בסוגיות חשבונאיות מורכבות
דיווחים וניתוחים פיננסיים שוטפים
עריכת דוחות מס שנתיים
ניהול ממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים ועבודה שוטפת מול הנהלה
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת- חובה
יוצא/ת BIG5 - חובה
ניסיון כעוזר/ת חשב מחברה גדולה (עדיפות לחברה ציבורית) או כחשב/ת בחברה בינונית- חובה
היכרות וניסיון בדיווח כספי בהתאם לתקני דיווח כספי בינלאומיים (IFRS)- חובה
חשיבה חשבונאית, יכולות אנליטיות, יצירתיות ופתיחות ללמידה והתפתחות מקצועית
ידע וניסיון בעריכת דוחות כספיים ודוחות מס
שליטה מלאה בEXCEL
היכרות עם מערכות מידע SAP - יתרון
ניסיון בחברה קמעונאית- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7643334
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
לוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
לפני 10 שעות
Location: Kiryat Ono
Job Type: Seniors and Full Time
Our company is a technology-backed company, that is behind some of the worlds largest and most successful direct-to-consumer brands it develops with its partners.
Renowned for its utilization of best-in-class digital marketing techniques, data-backed creative, and internally developed campaign management methodologies, our company stands as a leader in its field globally.
At the heart of its operations lies a proprietary technology platform that integrates data from various sources, conducts in-depth analyses and generates a comprehensive list of campaign optimization gaps and action items.
Our company was ranked for the last 5 years in the fastest-growing companies list by Statista and Globes.
Remarkably, all of company's growth has been achieved organically and profitably.
Responsibilities:
Lead teams of BE and FE developers and QA.
Design and develop core infrastructure modules and functional services, tackle large scale and load challenges, utilizing NodeJS and Python.
Lead, coach, and mentor the R&D organization to foster a collaborative and high-performance culture.
Build the teams and product roadmap.
Work closely with the product manager to ensure the company's vision is effectively implemented with the highest standards.
Establish and maintain a fluent, self-maintained, flexible, and fast development process, constantly striving for improvement.
Requirements:
B.Sc. in Computer Science, Computer Engineering, or a related field.
10+ years of experience in software development.
5+ years of experience in leading, managing, and scaling R&D teams, with at least 15 employees, some outside of Israel.
At least one position as a VP R&D.
Strong understanding and hands-on experience of Backend technologies and architecture.
Hands-on experience with object-oriented programming, high-scale backend development in either Node.js/Java/ Python.
Experience in working with cloud-based architectures and AWS specifically.
Familiar with web technologies.
Ability to carry requirements from early phase to full implementation.
"Can-Do" attitude and mindset.
Fluent in English, both written and verbal.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7697238
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
לפני 12 שעות
Location: Ramat Gan
Job Type: Seniors and Full Time
Are you ready to redefine marketing success in the dynamic world of B2B SaaS?
Our company is searching for a visionary leader to take the reins as VP of Marketing.
Your Mission:
Shape the future by developing and executing a groundbreaking marketing strategy that aligns with our business objectives.
Lead our talented team towards unparalleled success.
Our company is revolutionizing the way B2B companies connect with their customers and audiences.
We enable B2B marketers and sellers to fully manage and optimize social media to drive their businesses forward in a scalable and measurable way.
Leading B2B organizations all over the world such as ACI Worldwide, Snowflake and Fujitsu are using our company to improve and measure their social presence in order to make better business decisions.
We are a global, fast-paced, and innovative start-up with offices in Ramat Gan, London, and Grand Rapids (MI).
The VP of Marketing role will oversee; Demand Generation, Inbound Marketing, Content Marketing, Customer Marketing, Social Media, Product Marketing, PR, Conferences.
Responsibilities:
Develop and execute the company's overall marketing strategy in alignment with business objectives.
Provide visionary leadership to drive the marketing team toward success.
Develop and implement product marketing strategies that effectively position the company's products or services in the market.
Drive product messaging, differentiation, and sales enablement.
Lead demand generation efforts to generate qualified leads and support revenue growth.
Develop and manage campaigns that span online advertising, marketing automation, and other relevant channels.
Establish KPIs and metrics to measure marketing effectiveness.
Regularly assess and report on marketing's impact on revenue and other relevant business metrics.
Utilize expertise in the marketing mix, including online advertising, marketing automation, social media, and demand generation tools, to create and execute comprehensive marketing campaigns.
Stay up-to-date with the latest trends in social media and customer communities.
Identify and leverage strategic opportunities in these spaces to enhance brand awareness and engagement.
Build, lead, and mentor a high-performing marketing team.
Foster a collaborative and innovative culture that drives continuous improvement.
Collaborate closely with sales, product development, and other relevant departments to ensure alignment between marketing strategies and overall business goals.
Requirements:
You should bring at least 5 years of management-level experience in marketing B2B SaaS industries.
You should have recent experience (last 2 years) in Inbound/Content Marketing, Product Marketing, and Demand Generation.
Your background should encompass both Product Marketing, Demand Generation, and Inbound Marketing, showcasing your ability to drive comprehensive marketing strategies.
Demonstrate a track record of effectively translating strategic vision into tangible results, with a knack for precise execution and measurable outcomes.
You must be proficient in marketing technologies, encompassing online advertising, marketing automation, social media, and the tools associated with demand generation.
Possess an up-to-date understanding of social media trends, customer communities, and the strategic possibilities they offer, enabling you to maximize our brand's reach and engagement.
Show the capability to seamlessly shift between strategic planning and immediate execution, underlining your ability to adapt to dynamic market conditions.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7697137
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
לפני 17 שעות
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Seniors and Full Time
We are seeking a highly motivated and experienced Payments Product Manager to join our dynamic team.
The Payments Product Manager will be responsible for developing and managing our payments product roadmap, ensuring that our payment solutions exceed customer needs, stay competitive, are compliant with relevant payment industry regulations and successfully launch and meet the performance goals set by the team.
Responsibilities:
Deeply understand customers and their needs to guide delivery teams towards innovative solutions.
Deliver metrics-driven customer outcomes through new feature development and operational processes.
Strategically plan initiatives in the feature roadmap and lifecycle, from release to support.
Develop a customer-first product vision, strategy, and roadmap.
Collaborate with cross-functional teams to implement, rollout, and measure meaningful features.
Prioritize team backlog and coordinate with other teams to deliver customer value.
Stay updated on the payments landscape and engage with third-party providers for integrated solutions.
Act with urgency, intellectual curiosity, and go beyond job descriptions.
Identify growth opportunities through research and collaboration.
Regularly communicate with leadership, product managers, and cross-functional teams located in the USA for planning and prioritization.
Requirements:
5+ years of Product Manager experience.
Specialization in Fintech and digital payments domain.
Proficient in collaborative, agile processes with cross-functional teams based in the USA or other parts of the world
Skilled in coordinating with 3rd party integrators for feature releases.
Dedicated to crafting simple, usable products in complex domains.
Highly quantitative, analytical, and business-minded, adept at tackling intricate problems systematically.
Possesses an inventive, do-what-it-takes spirit with a bias for action.
Thrives in diverse team environments, fostering strong working relationships.
Self-motivated and excels with minimal supervision.
Exceptional communication skills for effective collaboration with customers and peers.
Bonus Skills:
● Proficient in developing B2B payment platforms.
Demonstrates a nuanced understanding of cardholder experiences.
Experienced in working with financial and accounting systems such as SAP, Netsuite, Intacct, and QuickBooks.
Skilled in utilizing machine learning and AI technologies.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696570
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
לפני 17 שעות
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Seniors and Full Time
We are seeking a VP product to spearhead our product vision, strategy, and execution. With products that users adore and a focus on exceptional user experiences, we are on a mission to transform the way businesses manage their financial operations and ERP integrations.
As our VP of Product, you will play a pivotal role in shaping our product offerings, ensuring that our roadmap aligns with market needs, and delivering solutions on time and above expectations. The VP of Product will report directly to our CEO.
Responsibilities:
Lead the product management team across three main domains: Core SaaS, Fintech, and ERP integrations.
Foster a culture of innovation and user-centric design, ensuring product-market fit and user satisfaction.
Develop and execute a coherent product roadmap, addressing the needs of a diverse customer base while considering the intricacies of product marketing, training, and operational readiness.
Work closely with cross-functional teams in the Bay Area and Israel to ensure alignment and effective communication, overcoming the challenges of different time zones.
Identifying, evaluating, and cultivating strategic partnerships with consultants, advisors, and fintech allies to enhance product offerings and drive innovation.
Maintain a transparent workflow to meet deadlines, manage resource allocation, and ensure timely delivery of new features and updates.
Collaborate with the engineering team in Israel to ensure the highest quality of product development, reflecting the company's standards for excellence.
Drive strategic planning, forecasting, and product lifecycle management, from ideation to sunset.
Implement data-driven decision-making processes to enhance product offerings continually.
Engage with customers, gather feedback, and incorporate it into the product development process to ensure our solutions exceed market expectations.
Lead by example, mentoring and inspiring a high-performing product team to achieve and surpass their goals.
Requirements:
Proven experience as a VP of Product or in a similar leadership role within the B2B SaaS and fintech industry.
A methodical exec with a proven track record of delivering timely, high-quality outcomes through comprehensive and efficient execution.
A strong track record of developing and launching successful products.
Exceptional understanding of product management techniques, agile methodologies, and user-centered design principles.
Excellent leadership, communication, and interpersonal skills to lead a geographically distributed team.
Experience in managing time-zone challenges and aligning cross-functional teams towards common goals.
Ability to balance strategic thinking with meticulous attention to detail.
Familiarity with the technical and market landscape of financial operations and ERP systems.
Bachelor's or Master's degree in Business, Computer Science, Engineering, or related field.
What youll get
Compensation offered will be determined by factors such as location, level, job-related knowledge, skills, and experience.
An opportunity to lead the product direction of a forward-thinking, global company.
Collaborative work environment with a passionate and skilled team.
Competitive compensation package including equity options.
Be part of a culture that values innovation, user experience, and impact.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696563
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
לפני 17 שעות
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Seniors and Full Time
We are seeking a Senior HR Business Partner.
As a Senior HR Business Partner, you'll be instrumental in shaping our HR strategy to align with business objectives.
Collaborating closely with leaders across departments, you'll help craft and implement comprehensive HR solutions to enhance the overall employee experience and drive business outcomes.
This role requires a strategic mindset, strong interpersonal skills, and the ability to navigate intricate organizational dynamics.
You'll report directly to the Global VP of HR ensuring seamless coordination and alignment with overarching company goals.
Join us in shaping the future of our organization and making a meaningful impact on the lives of our employees. If you are passionate about HR and thrive in a collaborative, results-oriented environment, we encourage you to apply for this exciting opportunity as a Senior HR Business Partner in Tel Aviv.
Responsibilities:
Partner with business leaders to understand their objectives and develop HR strategies aligned with business goals.
Provide guidance and support to managers and employees on various HR matters including performance management, employee relations, talent development, and organizational effectiveness.
Drive employee engagement initiatives and programs to enhance morale, productivity, and retention.
Collaborate with the HR team to develop and implement policies, procedures, and programs that support a positive work culture and compliance with legal requirements.
Analyze HR metrics and data to identify trends, opportunities, and areas for improvement, and make recommendations accordingly.
Act as a trusted advisor and coach to managers on people-related issues, conflict resolution, and employee development.
Stay abreast of industry trends, best practices, and legislative changes to ensure HR practices remain current and effective.
Lead and/or support special HR projects and initiatives as assigned.
Requirements:
Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field; advanced degree a plus.
5+ years of progressive HR experience, with a focus on HR business partnering and employee relations.
Strong knowledge of Israeli labor laws and regulations.
Proven ability to build effective relationships and influence stakeholders at all levels of the organization.
Exceptional interpersonal and negotiation skills.
Proficient in both written and spoken English language.
Ability to work independently, prioritize tasks, and manage multiple projects simultaneously.
Experience working in a fast-paced, dynamic environment.
Work with US teams and influence stakeholders including working in some US hours.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7696546
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
3 ימים
מיקום המשרה: דימונה
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
דרוש.ה חשב.ת למפעל בדימונה.
דיווח חודשי ורבעוני של מפעל דימונה תקציב מול בפועל.
בקרה על סעיף הלקוחות של המפעל (בין חברתי ולקוחות חיצוניים).
בקרה על סעיף המלאי של המלאי (ישיבות מלאי איטי וספירות מלאי).
בקרה על עבודת התמחיר וביצוע ניתוחי רווחיות (ישיבות תקן).
בקרה על סעיפי ההכנסות וההוצאות של המפעל.
בקרה על תוכנית ההשקעות של המפעל.
אחריות על עבודת הנהלת החשבונות של אתר דימונה.
בקרה ואישור תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל.
בקרה ומעקב בנושא גבייה מלקוחות.
אחריות על תהליך ה- ISOX במפעל.
סיוע בהכנת דוחות המס של החברה.
דרישות:
רואה חשבון בהשכלתו.ה חובה.
הכרת תקני חשבונאות IFRS.
ניסיון בעבודה עם חברות ציבוריות יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה בחברה תעשייתית יתרון משמעותי.
ניסיון במערכת ה SAP יתרון.
עברית ברמה טובה מאוד ואנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7692056
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
5 ימים
מיקום המשרה: חוקוק
סוג משרה: בכירים ומשרה חלקית
דרוש/ה חשב/ת.
תיאור התפקיד:
משימות מרכזיות ותחומי אחריות מקצועית על כל תחום הנה"ח בקיבוץ ובתאגידיו.
עזרה ויעוץ למנהלת החשבונות הראשית על קביעת נהלי עבודה בהנה"ח.
טיפול וייצוג מול הרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ).
תמיכה מקצועית וליווי למנהלת החשבונות הראשית, חשבת השכר ומשאבי אנוש.
עבודה מול מזכירת הקיבוץ והמנהל העסקי של הקיבוץ ותאגידיו.
קשר עם משרד רו"ח המבקר והכנת המסמכים והמידע לדוחות הכספיים השנתיים.
הכנת המסמכים והמידע הדרוש להכנת דוח המס של הקיבוץ, איש הקשר לסגירת שומות המס של הקיבוץ.
ניהול מערכת התמחיר ותוכנת קונטיקי והגשת דוחות למנהלי הקיבוץ, תאגידיו וענפי הקיבוץ, חודשיים/רבעוניים/שנתיים, לרבות ישיבות עם המנהלים וההנהלות.
השתתפות בהנהלות הקיבוץ ותאגידיו בנושאים כספיים ועסקיים ובהתאם לצורך.
הכנת תוכנית שנתית של הקיבוץ ותאגידיו.
עריכת תחשיבים כלכליים עבור הנהלת הקיבוץ.
עבודה ותפעול תוכנת הנהלת חשבונות אשכול מקסופט.
משימות נוספות בתחום אחריותו על פי צורך.
ממשקים: הנהלות הקיבוץ, משרדי רו"ח, משרדי ממשלה, רשויות המס, הנה"ח, מש"א. כפיפות: המנהל העסקי.
היקף משרה: 40% גמיש, לא פחות מיום בשבוע בקיבוץ.
מועד אחרון להגשת מועמדות: יום ה', 2/05/2024.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
1. אמינות ויושר אישי.
2. רישיון רו"ח- חובה.
3. היכרות וניסיון במערכות קיבוציות, בהיבטים מקצועיים - יתרון.
4. יכולת לעבוד בצוות ובממשקים.
5. יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מקצועיות, יוזמה, חשיבה מחוץ לקופסא.
6. יכולת להניע תהליכים ולבצע שינויים, במידת הצורך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7690615
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
6 ימים
מיקום המשרה: קרית גת
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברה מובילה בתעשייה בדרום הארץ דרוש /ה חשב.
תיאור המשרה:
טיפול בדוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים לפי IFRS.
הכנת דוחות מס והתנהלות מול רשויות המס.
הכנת תקציב שנתי ומעקב תקציב מול ביצוע.
סקירת ובדיקה חודשית של הכנסות והוצאות החברה.
בנייה, ניהול וריכוז התקציב של החברה.
בקרה תקציבית שוטפת של תקציב מול ביצוע בפועל.
עבודה מול בנקים, רואי חשבון, לקוחות וספקים.
בנייה והטמעה של תהליכי עבודה.
ביצוע תחשיבי התייעלות כלכלית.
המשרה לא כוללת ניהול.
העבודה בקריית גת במשרה מלאה + נכונות לשנ.
דרישות:
3 שנים כרואה /ת חשבון מוסמך /ת.
ידע בהנהלת חשבונות חובה.
ראש גדול ויכולת תקשורת בינאישית גבוהה.
יחסי אנוש טובים.
אנגלית ברמה טובה.
עבודה בחברה פרוייקטלית יתרון.
יכולת למידה עצמית ומהירה, חריצות ומוטיבציה.
היכרות ועבודה עם מערכות מחשוב: מערכת Priority, שליטה טובה באקסל ובתוכנות OFFICE.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7689932
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
6 ימים
Location: Ramat Gan
Job Type: Seniors and Full Time
Were seeking an accomplished and innovative Head of Marketing to spearhead our brands marketing efforts.
As Head of Marketing, youll be responsible for our overall branding strategy, brand analysis, messaging development, and defining our tone and style.
Youll drive brand campaigns, create compelling customer stories, manage our brand book, and ensure effective product naming.
Youll leverage your expertise to guide our marketing and customer service teams continuously.
Responsibilities:
Manage and Lead the Brand:
Oversee the companys brand management efforts
Plan, promote, and execute company events and conferences
Influencers and active customers
Play a key role in managing the companys public relations efforts
Manage Broad Marketing Efforts:
Oversee the development and maintenance of our website. Ensure the website contains compelling and engaging content to attract and retain visitors.
Lead our YouTube channel management, including live streaming and central social media channels.
Cultivate official and unofficial communities to engage with users and promote brand awareness.
Strategize and execute leadership programs and attend industry events and meetups.
Management of Studio: Design, Creative, Video, and Content:
Supervise our design and creative studio, including the creation of banners, emails, and landing pages.
Define our design language and allocate resources to ensure visual consistency.
Elevate creative output and oversee the production of promotional videos.
Manage content creation, ensuring it aligns with brand messaging and engages the target audience.
Requirements:
Minimum of 8-10 years of marketing experience, with the last 3+ years in a leadership role such as Head of Marketing or Marketing Director.
Branding Expertise: Proven track record in brand development, brand positioning, and successful brand management in dynamic and competitive markets.
Strategic Vision: Strong strategic thinking abilities, with the ability to conceptualize and execute comprehensive marketing plans that align with business objectives.
Digital Marketing Proficiency: In-depth knowledge of digital marketing channels, including SEO, SEM, email marketing, social media, and content marketing. Familiarity with marketing automation tools is a plus.
Analytical Skills: Data-driven mindset with the ability to analyze marketing data, extract insights, and make informed decisions to optimize performance.
Leadership Abilities: Proven track record of building and leading high-performing marketing teams. Strong coaching and mentoring skills to drive professional growth.
Creativity and Innovation: Demonstrated ability to think creatively and innovatively, bringing fresh ideas to marketing campaigns and initiatives.
Adaptability: Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, making strategic adjustments to stay ahead of market trends and competitors.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7689856
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
7 ימים
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: More than one
As the VP Product, you will play a pivotal role in shaping the future of our payment security suite of products and driving innovation to new heights.
We're seeking a highly independent, Knowledgeable, creative do-er who understands the world of corporate payments, as well as the evolving landscape of fraud prevention, and can translate that knowledge into an exceptional offering for protecting banks and its corporate clients.
Key Responsibilities:
Conduct market research and competitive analysis to identify industry trends, emerging technologies, opportunities, and potential partnerships..
Develop and execute a product roadmap that aligns with the company's strategic vision and business goals, and sets the right priorities.
Collaborate with cross-functional teams, customers and partners to define product requirements, features, and functionality.
Lead the product development process from ideation to launch, ensuring timely delivery and quality execution.
Foster a culture of innovation, collaboration, and continuous improvement.
Collaborate with the marketing team to develop go-to-market strategies and drive customer acquisition and adoption.
Requirements:
Minimum of 5 years of experience in a Product Management or Software Architecture role for software development
Experience working in B2B companies around Payments / Fintech / Fraud / P2P (Procure-to-Pay) related products - a Must
Excellent organizational skills with a willingness to assume responsibilities to deliver against targets
Significant experience with software development lifecycle
Excellent English - verbal and written communication skills with a variety of audiences
Ability to manage multiple projects and features at one time
Great planning and time management skills
Experience with SaaS products
Understanding of and experience in user-centered design principles and methodologies - a Plus.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7687942
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
פורסם ע"י המעסיק
09/04/2024
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Seniors and Full Time
We are looking for a performance-driven leader and a passionate Director of Product Management who will be the champion for Deep Instincts data Security product domain, reporting to the Chief Product Officer.


Office Location:
TLV Office

Region:
Israel

Responsibilities::
Roles And Responsibilities
* Manage a team of product managers while owning one on the companys key product domains
* Define and own the Product Strategy, roadmap, objectives, use cases, themes and epics
* Provide business justification for product features and develop use cases to convey the why and how of new product capabilities
* Track the product usage and business performance to drive product decisions
* Partner with product and R&D teams and handle multiple product agendas concurrently while driving for results in cross-group / team projects
* Work with marketing, product marketing, field teams and customer facing groups to bring new and significant capabilities to the market, and gather customer feedback for product use cases and new capabilities
* Work with sales, sales engineers, customer success, support and other field teams and provide product related support and sales enabelmant data in a timely manner to support business growth
* Drive the product market positioning and messaging through joint work with product marketing
Requirements:
* 10+ years of product management experience in an Enterprise Software company, B2B SaaS
* Proven experience in leading cybersecurity products
* Proven experience in managing a team of product managers
* Proven experience in delivering new products and/or new significant product capabilities to the market
* Excellent written and oral communication skills in both Hebrew and English
* Customer obsessed, experienced with interacting with C -Level representatives as well as security practitioners
* Proven ability to work in a fast pace, high load business environment
* Development background and/or strong technical background
* Experience in working with global field teams (Sales, SEs, PS,
* etc)
* Proactive, excellent interpersonal skills, creative, team player, analytical, data driven and results driven
* Bachelors Degree in Engineering or Computer Science or equivalent experience is a must
Advantages:
* Public Cloud Security and SaaS Apps Security background (CASB, CWPP, CSPM)
* Familiarity with NAS and Backup & Restore services
* MBA from a leading institute
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7131653
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
פורסם ע"י המעסיק
08/04/2024
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לרשת קמעונאית בפריסה ארצית דרוש.ה חשב.ת מתחיל.ה.
** עד שנה מיום סיום ההתמחות**
אחריות על הכנתם ועריכתם של הדוחות הכספיים.
אחריות על הפעילויות הכספיות של החברה.
עבודה בכפיפות לסמנכ"ל הכספים.
הכנת תקציב שנתי, תמחיר ובדיקות כלכליות.
בנייה וריכוז תוכניות העבודה של החברה.
הכנת דוחות ביצוע בפועל מול תוכנית עבודה ברמה חודשית.
אחריות על פעילויות נוספות כגון: שכירויות הרשת, ביטוחים, זכיינים, עבודה מול רשויות המס וכדומה.
עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בראשון לציון.
דרישות:
רואה חשבון- עד שנה מסיום ההתמחות.
שליטה מלאה באקסל (רמת נוסחאות VLOOKUP,PIVOT) - חובה.
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות.
יכולת עבודה עצמאית ולמידה עצמאית.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ותחת ריבוי משימות.
ראייה אסטרטגית, הבנה חשבונאית ועסקית.
סדר וארגון, יסודיות וירידה לפרטים, יחסי אנוש טובים.
*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד, רק פניות מתאימות תענינה*. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7682580
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
07/04/2024
מיקום המשרה: קיסריה
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
ברוכים הבאים לעולמנו- עולם רב גווני שתפור על ידי אלפי עובדים באינספור מקצועות ובעשייה מגוונת סביב הגלובוס, המדברים בשפות שונות, באים מתרבויות רבות ולכולם מטרה אחת קידום החדשנות והטכנולוגיה באופנה בקרב המותגים והרשתות המובילים בארץ ובעולם.
אנו מתאימים את השכבה הראשונה לגוף האנושי ולפעילותו, וגורמים לכל מי שלובש את מוצרינו להרגיש בנוח.
העיקרון לפיו 'האדם נמצא במרכז', מקבל ביטוי גם בדרך בה אנו מנהלים את האנשים שלנו, שהם השותפים העיקריים לחוסנה ולצמיחתה המתמשכת של החברה.
בוא/י להיות שותף/ה במסע חווייתי, מלמד, חדשני וחובק עולם בחברתנו.
בוא לעבוד איתנו!
דרוש/ה חשב/ת.
תיאור המשרה:
מעורבות בתהליך סגירת הדוחות החודשיים הרבעוניים והשנתיים של הקבוצה, בהתאם לכללי ה- IFRS.
בדיקת חבילות דיווח מחברות בנות.
מעורבות בתהליך איחוד הדוחות הכספיים.
הכנת ניתוחים אנליטיים ועריכת מצגות להנהלת החברה והדירקטוריון.
אחריות על בקרות הרישום החשבונאי בספרים.
עריכת דוחות כספיים ודוחות נוספים לטובת פרסום לציבור.
עבודה מול רואי החשבון המבקרים.
מעורבות בפרויקטים פיננסיים שונים​.
מיקום המשרה: קיסריה​.
דרישות:
רישיון רואה חשבון - חובה.
התמחות באחד ממשרדי הביג 5 חובה.
היכרות עם כללי חשבונאות בינלאומיים IFRS וחובות הדיווח של חברות ציבוריות.
ניסיון קודם בביקורת בחברות גלובאליות - יתרון.
ניסיון בחברות מסחריות / תעשייתיות - יתרון.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
שליטה בסביבת אופיס ואוריינטציה למערכות מידע - יתרון​. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7682838
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
07/04/2024
Location: Ramat Gan
Job Type: Seniors and Full Time
We are looking for a FP&A Business Partner.
Our FP&A team provides value-added services to company management through financial modeling, budgeting, forecasting, and control.
You will have an opportunity to participate in the corporate FP&A, including reporting to our shareholders through periodic reporting to be discussed by our board of directors. You will also have an opportunity to impact how we build our financial systems and processes infrastructure, to be ready for future growth.
What you'll do:
Build and develop financial budgeting, forecasting, reporting, and operational metrics tracking for Companys corporate units.
Maintain and improve company financial and operational models and run ad hoc analyses in various areas.
Deliver insight regarding business metrics, including a comparison to prior periods, highlighting key variances/trends, and providing high-level commentary for use by management.
Enable data-driven decisions by working closely as an "analytical arm" to department heads, building business cases that shape key strategies.
Proactively identify and analyze opportunities to drive business improvements and share actionable insights with management.
Requirements:
5+ years of experience as FP&A at a rapidly scaling organization
Understanding of SaaS and relevant industry metrics
Experience with working with ERP systems - NetSuite experience is an advantage:
Bachelors degree in Economics /Accounting/ Finance / Industrial engineering
Excellent Excel and analytical skills
Deep understanding of business processes and data
Expert modeling skills and desire to continue to further develop a knowledge base
Exceptional planning and prioritization skills
Fluency in English and excellent verbal and written communication skills.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7682661
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
נאספה מאתר אינטרנט
07/04/2024
מיקום המשרה: אילת
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
רשת מלונות הבוטיק המובילה בישראל, מגייסת מנכ"ל/ית למלון באילת.
זו הזדמנות מצוינת להצטרף לרשת שהיא כמו משפחה, ליהנות מסביבת עבודה מהנה ומתנאי העסקה מצוינים!
מהות התפקיד -
*אחריות על ניהול כל ההיבטים במלון, כולל שירות לקוחות ושביעות רצון האורחים.
*הכשרה וניהול צוות המלון.
*הבטחת סביבת עבודה נעימה וטובה.
* ניהול תקציב המלון.
*עמידה ביעדים עסקיים.
לפרטים ושליחת קורות חיים בטלפון או במייל.
דרישות:
- ניסיון ניהולי (בניהול מנהלים) חובה.
- ניסיון מלונאי יתרון (ניסיון בעולמות האירוח חובה).
- ניסיון באילת יתרון.
- ראייה עסקית/אוריינטציה למכירות יתרון.
- גמישות מחשבתית וראש פתוח לשינויים חובה.
- רעב לאתגר חובה.
- ראש גדול, פרואקטיביות חובה.
- יחסי אנוש מעולים חובה.
- אמביציה וחריצות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדותהגש מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7682032
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
משרות שנמחקו