למשרד עורכי דין מוכר ומוביל דרוש /ה מזכיר /ה, מנהל /ת משרד.
העבודה כוללת:
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד, ניהול יומנים, קביעת פגישות, מענה לפניות של לקוחות חדשים וקיימים, קיום שיחות מכירה טלפוניות, התנהלות ועבודה מול עורכי הדין במשרד, לקוחות, ספקים ונותני שירות.
דרישות:
- שליטה שפה עברית גבוהה (יתרון לדוברי /ות שפות נוספות).
- בעל /ת כישורי עבודה מעולים בצוות.
- שירותיות, רצינות, יכולות מכירה ושכנוע, שליטה בתוכנות ניהול משרד ואופיס,
- עבודה במשרדנו במתחם הבורסה בר"ג, עם הצוות הכי איכותי שיש.
- רמת כתיבה מעולה, יסודיות, רצון ללמוד ולהתפתח בתחום, אמינות, נאמנות ויושרה אישית.
- מוטיבציה גבוהה ודרייב להצלחה
- אפשרות לבונוסים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.