דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים Freedom moses Ltd
Freedom moses Ltd

    דרושים Freedom moses Ltd

    תחום עיסוק
    אופנה / ביגוד / הנעלה / תכשיטים
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- Freedom moses Ltd

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- Freedom moses Ltd אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בBanani HR
    סוג משרה: משרה מלאה
    אתר מרקטפלייס גדול ומוביל מגייס מנהל /ת שירות וחווית לקוחות
    במסגרת התפקיד:
    ניהול צוות שירות הלקוחות, כולל הדרכה ופיתוח הצוות להצטיינות בשירות.
    פיתוח ויישום של אסטרטגיות חדשניות לשיפור חוויית השירות בכפיפות לסמנכ"ל חווית לקוח.
    ניתוח דאטה על מנת לזהות דפוסים ולשפר את איכות השירות, כולל מעקב אחר KPIs ויעדים לשיפור מתמיד.
    בניית קשר חזק ותקשורת פתוחה עם לקוחות וחברי הצוות, תוך קידום תרבות של הקשבה ותגובה מהירה לפידבק.
    דרישות:
    ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול צוות שירות לקוחות באיקומרס או בתחום המרקטפלייס.
    הבנה עמוקה ומוכחת בשוק הדיגיטל ובטכנולוגיות הקשורות לשירות לקוחות.
    יכולת יוצאת דופן לנהל, להניע ולהשפיע על צוותים.
    יכולת אנליטית חזקה, כולל ניסיון בעבודה עם כלים לניתוח נתונים.
    תואר אקדמי רלוונטי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7677130
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בקולביז
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת CallBiz המתמחה במתן מענה אנושי לעסקים וארגונים בארץ ובעולם, אנחנו מחפשים ראש צוות נציגי שירות לקוחות. משרה מאתגרת, כייפית, עם המון עשייה ופיתוח אישי ומקצועי, בסביבת עבודה צעירה ואנרגטית.
    המשרה ממוקמת בפתח תקווה במגדלי ב.ס.ר
    - ניהול ישיר של כ 20 נציגי שירות לקוחות
    - עמידה ביעדים צוותיים ובאיכות המענה של נציגי השירות
    - דאגה לרווחתם של הכפופים לכם /ן, קידום העובדים, הדרכות, משובים, האזנות, תמרוץ ועוד.
    - תפקיד מאוד מאתגר, מעניין ומקפצה ענקית בתחום הניהול
    - משרה מלאה
    - שכר ותנאים- שכר בסיס גבוה + בונוסים על עמידה ביעדים צוותים + כל התנאים הסוציאליים.
    דרישות:
    - ניסיון בעבודה במוקד שירות לקוחות (בתפקיד נציג/ה בכיר/ה/ אחמ"ש /ת או ראש צוות - יתרון).
    - כריזמטיות, יכולת להוביל ולסחוף אחריך, יכולות ורבליות גבוהות.
    - למידה עצמית, שאפתנות, יכולת לעבוד תחת לחץ ובריבוי משימות.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7678487
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מארסק ישראל בע"מ
    Location: More than one
    Job Type: Full Time
    You've seen us everywhere, from a road trip, passing over one of our trucks, to the biggest ports in the planet where we touch land to continue our journey All The Way to your front door.

    Now it's your chance to get to know us from within a workplace full of warmth, friendship, and support. We invite you to join our wonderful team and be part of our purpose:
    - Improving life for all by integrating the world. Join us and play an important role on our team lifting global trade every day!

    We are looking for Customer Experience Consultants to join our teams at different locations; positions are based in Ashdod, Haifa and Tel Aviv.

    Key Responsibilities:
    - Owns and manages the customer experience for key customers.
    - Proactively monitors and manages the end-to-end shipment process in compliance with all company procedures.
    - Ensures services are delivered to the customers as promised and/or that the customers are kept informed of relevant deviations.
    - Builds strong relationships with customers.
    - Understands the customers' business drivers and leverages them to continuously improve cooperation and process to the mutual benefit of the company and the customers.

    At Maersk, youll be part of a global team motivated by bringing the world closer.
    We do this through close partnerships with our valued customers, who trade everything from seafood and fruits, to clothes, electronics and cars! No matter our role in the Region our end goal is to simplify the lives of our customers. This is done through seamless processes, best in class digital solutions, and great customer service!
    Requirements:
    Who are we looking for:
    - Having a bachelor's degree is a plus
    - Strong willingness and ability to learn
    - Great at stakeholder management
    - Strong customer orientation
    - Ability to deal with ambiguity
    - Outstanding communication skills
    - Fluent in Hebrew and in English
    - Please submit your application in English.
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7657032
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?