דף הבית » משרות לפי חברות » פרץ בוני הנגב
פרץ בוני הנגב

    דרושים פרץ בוני הנגב

    תחום עיסוק
    נדל"ן / בינוי / תשתיות
    כמות עובדים
    מעל 100

    דרושים ב- פרץ בוני הנגב

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- פרץ בוני הנגב אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    לפני 10 שעות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    מכבי טבעי מגייסת לתפקיד שירות מעניין ומרתק למגוון מרפאות ברחבי הארץ.
    אם את/ה אוהבים/ות עבודה שכוללת מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות, אוהבים/ות את תחום הטיפול ובני אדם ומכווני משימות ותפעול מקומכם/ן איתנו!  
    התפקיד כולל שירות פרונטלי וטלפוני למטופלנו, ניהול יומנים, אחריות תפעולית של המרפאה, שימור לקוחות ועוד. 
    אתם/ן מקבלים/ות הזדמנות להשתלב בארגון מוביל, איכותי, צומח ומשפחתי, הדואג לרווחת העובדים ומשקיע בה. 
    העבודה במשרה חלקית וכוללת 2 משמרות ערב ושישי לסירוגין.
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים?
    - ניסיון בתחום השירות, יתרון לשירות פרונטאלי.
    - תודעת שירות גבוהה.
    - יכולת עבודה בצוות.
    - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
    - אחריות ויכולת התמודדות בריבוי משימות ובעיקר מוטיבציה, דרייב לעשייה ואהבת אדם.
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5609781
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    6 ימים
    מודי-קרמיקה שיש עיצוב
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום הייבוא דרוש /ה נציג /ת שירות ובק אופיס.
    במסגרת התפקיד- מענה טלפוני ללקוחות החברה, קבלת קהל פרונטלי
    תפעול ההזמנות, קשר עם מחלקת לוגיסטיקה ורכש, הזנת נתונים במערכת, טיפול בהחזרות מוצרים ועוד.
    עבודה במשרה מלאה בימי א'-ה'.
    שכר מתגמל ותנאים מעולים!
    דרישות:
    ניסיון קודם בתפקיד שירות לקוחות /בק אופיס.
    אדיבות.
    שרותיות.
    זמינות למשרה מלאה! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5406223
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
    ארגון ציבורי מחפש נציג /ת שרות וקבלת קהל.
    1. קבלת קהל פרונטלי הכוללת נתינת מידע רחב לעובדי העירייה ובית החולים בנושא אחד ממוסדות הארגון (קופת התגמולים, מכללת הארגון,מפעלי תרבות, העמותה לתרבות נופש ופנאי).
    2. מענה טלפוני באותם נושאים.
    3. מענה למיילים באותם נושאים.
    4. זימון עובדים לפגישות פרונטליות בנושאים שונים.
    5. שימור ושיווק עובדים.
    6. ביצוע מטלות נוספות והשתתפות בהובלת פרוייקטים של ארגון העובדים בהתאם להנחיות המנהל.
    דרישות:
    1. השכלה אקדמית תואר ראשון (עדיפות).
    2. ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה דומה.
    3. שליטה במערכות ממוחשבות: תוכנות "OFFICE" ומשרד ממוחשב לרבות עבודה בסביבת אינטרנט ועבודה עם תוכנות שונות.
    4. כושר ארגון ותכנון.
    5. יכולת ממשית של עבודה בעומס ולעיתים תחת לחץ לוחות זמנים.
    6. עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה.
    7. כושר ביטוי בכתב ובע"פ.
    8. תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    9. ידיעת השפה העברית על בוריה.
    10. המשרה היא של 100% ומחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב (עבודה נוספת).
    11. באחד מהתפקידים (מפעלי תרבות) יהיה צורך במכירה ועבודה עם כסף.
    הערות:
    1.תקופת העסקה-באופן מידי, לניסיון של שלושה עד שישה חודשים ולאחר הערכה ומשוב
    תתקבל החלטה סופית על המשך העסקה.
    2.תנאי חשוב-למועמדים /ות לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5547764
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    נילי פרידמן - השמה והכוונה מקצועית
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה יזמית גדולה וידועה דרוש /ה אדריכל /ית לצוות שמוביל תכנון של פרויקטים גדולים מאד ביזמות של מגורים וציבורי.
    עבודה מול מתכננים, יועצים, צוות מקביל בחברה, מתאים לאלו שניהלו תכנון בחברות ניהול פרויקטים ורוצים /ות לעבוד בחברה יזמית איכותית ומצויינת.
    סביבת עבודה הכי חדישה שיש- סביבה אינטגרטיבית, בה כל המתכננים, היועצים והקונסטרוקטורים יושבים יחד, בשילוב הטכנולוגיות הכי עדכניות בשוק.
    הזדמנות מדהימה לקפיצת מדרגה משמעותית בנסיון.
    דרישות:
    מהנדס /ת אזרחי /ת/ אדריכל /ית /הנדסאי /ת אדריכלות.
    נסיון בניהול תכנון של כ 3 שנים לפחות. 
    יכולת מצויינת בהובלת תהליכים.
    יחסי אנוש מצויינים.
    התלהבות ואש בעיניים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    4848750
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה נהדרת דרוש /ה מתאם /ת תכנון והיתרים לאיזור המרכז, התפקיד כולל: ניהול וקידום תהליך הוצאת היתרי בנייה, ניהול הפרויקט משלבי התכנון הראשוניים ועד קבלת היתר הבנייה, עבודה מול יזמים, מתכננים ורשויות.
    דרישות:
    ניסיון בתחום- מעל שנה.
    ניסיון בתיאום שינויי דיירים - יתרון.
    ניסיון בטיפול שינויי תבע - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5605439
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    זוהר וצפריר שרבט בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לחברת יזמות ובניה בתל אביב דרוש /ה מתאם /ת תכנון ורישוי.
    מתאם /ת תכנון ורישוי בניה הנו /ה איש /אשת מקצוע המתמחה בליווי הליך התכנון והליך הרישוי, ובמסגרת תפקידו /ה הוא /היא אמון /ה גם על הובלת שלבי התכנון לשלבי הביצוע בפועל, וזאת במסגרת בקרת תכניות עבודה והתאמתן למפרטים, לתכניות המכר ולהיתר הבניה, תיאום מטבחים, בדיקת הרשימות והתאמתן לתכנון ולמפרטים, בדיקת שטחים בהתאם לחוק המכר, מפרטים טכניים, בדיקת תכניות המכר וכו'.
    תאום תכנון בהתאם לחוק תכנון ובניה, לתקנים הישראלים, למפרט המחייב 'מחיר למשתכן', לדרישות המתכננים ולכל מסמך תכנוני מחייב.
    תאום התכנון דורש בין היתר הבנה ושליטה בקריאת תכניות על כל סוגיהן.
    בחינת התאמת תוכניות עבודה לפרוגרמות.
    ביצוע בקרה ומעקב של התקדמות הליכי התכנון.
    קידום הליך הרישוי תוך טיפול בהוצאת היתרים ועבודה שוטפת מול גורמים מקצועיים, מתכננים ורשויות.
    מעקב אחר ביצוע החלטות והנחיות וסיוע שוטף בניהול שלבי התכנון של הפרויקט.
    עבודה משרדית, משרה מלאה.
    דרישות:
    אדריכל /ית /הנדסאי /ת אדריכלות / בניין.
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום של תאום פרויקטים בתחום הבניין.
    יתרון לבעלי /ות ניסיון ובקיאות בשלבי תכנון ותהליכי רישוי.
    יחסי אנוש מעולים, חריצות, אסרטיביות, אמינות, מסירות.
    בעל /ת יכולת ארגונית, מסודר /ת, אחראי /ת, וחרוץ /ה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5600739
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    חברת BDO Operational Excellence הינה חברה לניהול פרויקטים בתחומי הבינוי והתשתיות הנמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות.
    החברה הינה צעירה, דינמית ומאתגרת. בוא /י להיות שותף /ה אתנו בצמיחה ובגדילה!
    הגדרת תפקיד:
    * אחריות לביצוע בדיקות התכנות לפרויקטים.
    * בניית צוותי יועצים וניהול שוטף של צוותים אלו.
    * ניהול תכנון פרויקט בהתאם לחוקי התכנון והבנייה ובהתאם לדרישות הלקוח.
    * בחינת התאמת תוכניות עבודה לפרוגרמות.
    * ביצוע בקרה ומעקב על התקדמות תהליכי התכנון מול היועצים והמתכננים.
    * עבודה שוטפת מול רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.
    * ניהול תהליכי קבלת היתרים מרשויות.
    * אחריות על הצגת סטטוס באופן שוטף ועדכני על פרויקטים שבאחריותו /ה.
    * עמידה במסגרת תקציב ולוחות זמנים בשלבי תכנון פרויקט.
    * השתתפות בישיבות ופגישות עם גורמי עניין רלוונטיים בשלבי התכנון השונים.
    העבודה במשרדי החברה ומשלבת ישיבות וסיורים.
    דרישות:
    דרישות:
    * אדריכל /ית /הנדסאי /ת אדריכלות או מהנדס /ת /הנדסאי /ת בניין בעל /ת תעודה ממוסד מוכר על ידי המל"ג - חובה.
    * ניסיון של 4 שנים לכל הפחות בתחום תיאום תכנון של פרויקטים בתחומי הבניין - חובה.
    * ניסיון בתחומי בינוי מוסדות חינוך ומבני ציבור - יתרון.
    כישורים:
    * יכולת ניהול והובלת צוותי יועצים.
    * יכולת קבלת החלטות.
    * עבודה עצמאית יחד עם שיתוף פעולה.
    * יכולות תכנון וניתוח.
    * בעל /ת ראייה מערכתית רחבה.
    * ביטחון עצמי ואסרטיביות.
    * מוסר עבודה גבוה.
    * עבודה בסביבה של עומס משימות ולוחות זמנים מאתגרים.
    * יכולות ביטוי גבוהים בע"פ ובכתב.
    * ייצוגיות.
    דרישות ומיומנויות:
    * עבודה במשרה מלאה ושעות נוספות על פי צורך.
    * שליטה מלאה ביישומי office, autocad.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5609638
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת שירותי מערכות מידע וטכנולוגיות מידע מובילה בישראל, דרוש /ה מנהל /ת תחום עסקי לSAP.
    האחריות בין היתר כוללת: הובלת פרויקטים טכנולוגיים, ניהול תקציב, ניהול P&L, הובלת התחום לעמידה ביעדים, אחריות מקצה לקצה על מגוון פרויקטים בחברה, עבודה ישירה מול לקוחות עסקיים וטכנולוגיים, הרחבת נפח פעילות בקרב לקוחות קיימים וחדשים, ביצוע ה - Delivery, שותפות לתהליכי קבלת החלטות, ניהול עובדים באתרים השונים ועוד.
    העבודה הינה כחלק מהנהלת החברה.
    משרה מלאה, במרכז הארץ.
    דרישות:
    השכלה אקדמית - חובה.
    ניהול מכירות של אפליקציות - חובה.
    ניהול פעילות בצד הספק - חובה.
    ניסיון בניהול P&L - חובה.
    ניהול לקוחות גדולים ומואכבים - חובה.
    ניהול אנשים, הובלת תהליכים עסקיים, אחריות על עמידה ביעדים - חובה.
    ניהול תהליכי Delivery - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5574631
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    חברת COMDA מגייסת מנהל /ת פרוייקטים להובלת פרוייקטי IT מורכבים.
    עבודה צמודה למגוון גורמים בחברה- מפתחים, מערכות מידע, בדיקות והנהלה.
    התפקיד כולל:
    הגדרת ROADMAP למוצרי החברה, אחראיות כוללת על מערך הפרויקטים משלב המכירה ועד לסיום הפרוייקט -
    תכנון, ביצוע, בקרה, ניהול שינויים, תעדוף משימות ופרוייקטים.
    התנהלות מול לקוחות החברה בכל שלבי הפרוייקט.
    גיבוש של אסטרטגיה לטיפול משולב בפרוייקטים ופיתוח מוצרים תוך עמידה ביעדים.
    ניהול גאנטים ועבודה עם MS PROJECT.
    דרישות:
    נדרש ניסיון מעל ל-3 שנים של ניהול פרוייקטי אינטגרציה מורכבים. 
    ניסיון בהגדרת ROADMAP.
    בעל /ת ניסיון בפרוייקטים טכנלוגיים - ובכתיבת מסמכי איפיון.
    ניסיון בעבודה במתכונת של מכרזים- יתרון.
    תואר בהנדסה תעשייה וניהול או מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5033735
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    28/11/2019
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לקונסיסט ישראל דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים לפיתוח.
    התפקיד כולל:
    ייזום, תכנון וניהול תוכניות עבודה של פרויקטים עיסקיים וטכנולוגים מגוונים, התנהלות מול דרגים בכירים, איפיון תהליכי עבודה פונקציונאלית במערכות הבנק ולמשתמשים,
    איסוף דרישות עסקיות ממגוון גורמים, אחראיות כוללת למערך הטלפוניה של הארגון, הספקת פרויקטים בזמן תוך עמידה בתקציב ועוד.
    דרישות:
    תואר ראש 5 שנים בניהול פרויקטים - חובה.
    ניסיון של 5 שנים בניהול צוות עובדים.
    ניסיון בפיתוח מערכות מידע - חובה.
    קוסים מקצועיים בתחום הטלפוניה: GENESIS / CALL CENT - חובה.
    עבודה עם כלי JIRA - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5397389
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?