תיאור התפקיד:
1. ביצוע תהליך תשלום שכר והטבות שכר לעובדי בנק ישראל, ובקרה על התהליך.
2. מתן שירות ומענה מקצועי לעובדי הבנק בנושאי שכר ובנושאים רלוונטיים נוספים, כגון: קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וכד'; פרסום מידע מקצועי מעובד בנושאי שכר ופנסיה לעובדי הבנק.
3. יישום הסכמים קיבוציים בתחום הפנסיה והתאמת מערכות השכר, הוצאה לפועל של הסכמים קיבוציים במערכת השכר.
4. אחריות למיכון תהליכי השכר סנכרון בין מגוון המערכות הממוכנות עליהן מושתתת עבודת יחידת השכר, אפיון תהליכים וביצוע בדיקות קבלה.
5. ניתוח מקצועי של אירועי שכר והשפעתם על תלוש השכר ברמת עובד זיהוי ובדיקת חריגות, התראה על תקלות.
6. ייזום ושיפור תהליכי עבודה וזרימת מידע בתחום השכר.
7. סיוע בביצוע חישובים כלכליים בנושא שכר והטבות ובביצוע בקרות שכר.
8. יישום כללי רגולציה הקשורים לשכר ולעובדים.
9. קשר עם גורמי פנים וחוץ בתחומים המקצועיים הרלוונטיים, ובכלל זאת ביטוח לאומי, מס הכנסה, קופות גמל, יועצי מס ופנסיה.
10. ידע בדיני עבודה ובחוקי פנסיה, ביטוח לאומי, מס הכנסה וכד'.
11. ביצוע משימות שוטפות נוספות בתחום המקצועי, בהתאם לצרכי היחידה.
דרישות:
**לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.