דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אוצר המשפט
אוצר המשפט

    דרושים אוצר המשפט

    תחום עיסוק
    משפטים
    כמות עובדים
    לא צויין מספר עובדים

    עוד עלינו

    דרושים ב- אוצר המשפט

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אוצר המשפט אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    ריינהולד כהן ושותפיו
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    תחומי אחריות מקצועית וניהולית: אחריות על כל הפעילות האדמיניסטרטיבית הכרוכה בהשגת פטנט ללקוחות מקומיים (ישראלים) בחו"ל, מתחילתה ועד סופה (רישום למענק); ניהול תכתובות וביצוע שיחות טלפון עם לקוחות בישראל ועם עמיתים בחו"ל, הכנה ובדיקה של מסמכים רשמיים למגוון מדינות, שימור ועדכון בסיסי נתונים אלקטרוניים, ביצוע מעקב שוטף על לוחות זמנים (תאריכי יעד deadlines) ומשימות וביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות לפי צורך.
    משרדנו ממוקם ברמת החייל.


    Administrative responsibility for patent applications in Israel and abroad; performing audits and follow-ups on customer files, updating data in the systems, sending reminders and, generating invoices. The position includes preparation and submission of applications for registration of trademarks, reports to clients, generation of invoices, examination of certificates and documents, examination of data in the trademark database, etc.
    * Working in the group's offices in Ramat HaHayal, Tel Aviv
    דרישות:
    תואר ראשון (יתרון) ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/ תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה. הקפדה על סדר ודיוק, תשומת לב לפרטים. עברית ברמה גבוהה/ שפת אם ואנגלית שפת אם/ברמה גבוהה מאוד (קריאה,כתיבה). שליטה בתוכנות Office. *המשרה לנשים וגברים כאחד.


    Previous experience in the field of intellectual property - an advantage. Experience in managing customer portfolios/complex administrative positions. Hebrew mother tongue, English at a high level/mother tongue level. Proficient in Microsoft Office. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7277470
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    אחריות על כל הפעילות האדמיניסטרטיבית הכרוכה בהשגת פטנט ללקוחות מקומיים (ישראלים) בחו"ל, מתחילתה ועד סופה (רישום למענק); ניהול תכתובות וביצוע שיחות טלפון עם לקוחות בישראל ועם עמיתים בחו"ל, הכנה ובדיקה של מסמכים רשמיים למגוון מדינות, שימור ועדכון בסיסי נתונים אלקטרוניים, ביצוע מעקב שוטף על לוחות זמנים (תאריכי יעד deadlines) ומשימות וביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות לפי צורך.
    דרישות:
    תואר ראשון (בכל תחום) - יתרון, בתחום המשפטים - יתרון משמעותי.
    ניסיון של שנה לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    ניסיון מוקדם כמנהלן/ית (פראליגל/ית)- יתרון משמעותי.
    היכרות עם תחום הקניין הרוחני IP.
    תכונות נדרשות: קפדנות, דייקנות, "ראש גדול", נכונות לעבודה תחת לחץ, יכולת עבודה רב משימתית (מולטי-טסקינג), גמישות, תשומת לב גבוהה לפרטים, זריזות, אחריות, יעילות.
    אנגלית - ברמת שפת אם/רמה גבוהה (חובה).
    עברית - ברמת שפת אם/ שליטה טובה מאוד.
    תוכנות (ורמה נדרשת): שליטה ברמה טובה בתוכנות Office (Outlook, Excel ו-Word בפרט). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7289117
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בגיל קטה בניה והשקעות בע"מ
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה
    למחלקה המשפטית בחברת בנייה דרוש /ה פקיד/ת רישום.
    במסגרת התפקיד רישום בתים משותפים, טיפול במסמכי הרישום, ניהול נתוני דיירים, עבודה מול הרשויות השונות רמ"י, טאבו, עירייה, מיסוי מקרקעין, בנושאי רישום, סיוע למחלקה המשפטית ועוד.
    דרישות:
    ניסיון מוכח למעלה משנתיים בתחום המקרקעין כפקיד/ת רישום מקרקעין- חובה.
    - הכרה והבנה בתהליכי רישום של לשכת רישום מקרקעין;
    - התמקצעות בתהליכי רישום בתים משותפים;
    - ניהול רישומים במסגרת חברה משכנת, לרבות טיפול שוטף במסמכי הרישום וכן ניהול נתוני דיירים;
    - עבודה מול הרשויות ממשלתיות בכלל נושאי רישום. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7603410
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במעוף פיננסים
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול והובלת הייעוץ המשפטי השוטף בתחום המשפט המסחרי, לרבות רשויות מקומיות.
    ניהול עובדים: הובלה, חניכה, בקרה, פיתוח מקצועי וקידום עורכי דין.
    ניסוח ועריכת מסמכים משפטים שונים, ניהול מו"מ, הכנת חוות דעת, הכנת הסכמי מימון ואשראי
    ייצוג הבנק בפני גורמים שונים לרבות איגוד הבנקים ורגולטורים.
    כתיבת נהלים והנחיות משפטיות, ועדכונן בשוטף בהתאם לדין.
    ליווי והטמעת הליכי רגולציה.
    תמיכה משפטית בפעילויות שונות של יחידות בבנק מעבר לפעילות השוטפת, לרבות בנוגע  לפרויקטים ולמוצרים חדשים, על מנת להבטיח את ניהול הסיכון המשפטי.
    עבודה עם יועצים משפטיים חיצוניים.
    דרישות:
    ניסיון כ עו"ד  בעל ותק של לפחות 12 שנים במחלקה משפטית בבנק/מחלקה מסחרית במשרד עו"ד מוביל/ בחברה גדולה (עדיפות לתחום הפיננסים)- חובה
    ידע בתחומי הליבה של הבנקאות - יחסי בנק-לקוח, אשראי, שטרות, ערבויות, שעבודים- חובה
    ניסיון בעריכת הסכמים וניהול מו"מ מורכבים, בעברית ובאנגלית,  לרבות בעסקאות/בפרויקטים מורכבים- חובה
    ניסיון ניהולי - הובלת צוות עורכי דין- חובה
    הכרת הרגולציה הבנקאית - חובה
     תואר שני במשפטים או במנהל עסקים-יתרון משמעותי
    כושר ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה - חובה
    אנגלית ברמת שפת אם לרבות יכולת ניסוח הסכמים יתרון משמעותי.
    תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית מצוינת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691472
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?