דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים נכסי אריאל
נכסי אריאל

    דרושים נכסי אריאל

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    1-10

    דרושים ב- נכסי אריאל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- נכסי אריאל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    יוסי כפרי חברת עורכי דין
    דרושים ביוסי כפרי חברת עורכי דין
    מיקום המשרה: חיפה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    למשרד עורכי דין בוטיק בחיפה, העוסק בעסקאות נדל"ן ומיסוי דרוש /ה מנהל /ת משרד.   
    התפקיד כולל:
    ניהול יומנים, תיאום פגישות,  ניהול קשרי לקוחות וספקים, טיפול בגבייה, הנהלת חשבונות בסיסית, עבודה מול רשויות (טאבו, עיריות, משרדי ממשלה, רשות מקרקעי ישראל, רשות המסים), תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המשרד, ביצוע משימות ופרויקטים, מעקב ובקרה, הכנת מסמכים וטפסים, עזרה אישית לבעלי המשרד.

    משרה מלאה  א' - ה' 08:30 - 16:30.
    דרישות:
    שליטה מלאה ביישומי מחשב, כולל word, outlook, PowerPoint, Excel - חובה.
    ניסיון קודם של שנה לפחות כמנהל /ת משרד - חובה.
    ניסיון קודם במשרד עורכי דין בתחום הנדל"ן - מהווה יתרון משמעותי.
    ניסיון קודם בעולם הנדל"ן - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7686317
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    שקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    דרושים בשקמונה, ממשלתית עירונית לשיקום הדיור בחיפה בע"מ
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ניהול עבודות צוות המחלקה השוטפות, תיאום פגישות, הכנת ישיבות וניהול משימות.
    - קבלת פניות הדיירים בנושאי בעיות אחזקה, הפניה למנהל המחלקה ולמפקחים, ועדכון הדיירים בשוטף לגבי אופן הטיפול.
    - קליטת פניות רכזי שטח ממחלקות הדיור הציבורי, מקבצי דיור ומעונות הסטודנטים, העברתן לביצוע.
    - טיפול בהוראות תשלום לספקים/ קבלנים.
    - מעקב על תוכנית עבודה שנתית מבחינת משימות ובקרת תקציב.
    דרישות:
    - תואר ראשון / הנדסאים (יתרון לתעשייה וניהול)
    - תודעת שירות גבוהה
    - סדר, דייקנות, אחריות, אדיבות ויכולת עבודה בצוות
    - ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
    - יכולת עמידה בסביבה מרובת משימות
    - ידע בתחום טכני/אחזקה- יתרון
    - ניסיון בעבודות ניהול לשכה יתרון
    - שליטה בתוכנת פריוריטי יתרון.

    לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:
    - קורות חיים.
    - תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
    - המלצות: פרטים וטלפונים של 3 ממליצים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691577
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    התפקיד כולל: ניהול הפעילות השוטפת של המשרד וצוות מזכירות, ניהול יומנים ותיאום פגישות, סיוע אישי למנכ"ל
    עבודות אדמיניסטרציה שונות, תמיכה בצוות העובדים, ניהול פרויקטים
    רכש, לוגיסטיקה, כולל הגשת הצעות מחיר ומעקב אחר מענה לקוחות.
    משרה מלאה - יום א-ה מ8:00-17:00.
    תנאי שכר גבוהים @
    דרישות:
    ניסיון מעל 5 שנים בניהול אדמיניסטרטיבי - חובה
    ניסיון בניהול פרויקטים - יתרון
    עברית ברמה גבוהה, כולל יכולת התבטאות וניסוח בצורה רהוטה - חובה
    אנגלית ברמה טובה מאד כתיבה ודיבור - חובה
    שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל הכנת מצגות בתוכנת Power Point - חובה
    יכולות גרפיות -יתרון
    זיקה טכנולוגית, כולל ידע ברשתות חברתיות - יתרון
    אחראי/ת וייצוגי/ת עם תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7688622
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    תאגיד המים והביוב סובב שפרעם
    מיקום המשרה: שפרעם וחיפה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לתאגיד מים וביוב סובב שפרעם בע"מ דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל.
    במסגרת התפקיד:
    1. מיון וניתוב פניות המגיעות ללשכת המנכ"ל.
    2. ריכוז חומר ומידע למנכ"ל לקראת ובעקבות ישיבות בהן הוא ישתתף.
    3. מתן שרותי מזכירות למנכ"ל החברה, לרבות ניהול יומן, תיאום פגישות, מענה לפניות טלפוניות, ניהול ומיון דואר, דואר אלקטרוני, הדפסות, קבלת אורחים למנכ"ל והגשת כיבוד קל  ושתייה וכיו"ב.
    4. סיוע אדמיניסטרטיבי בהתאם להנחיות המנכ"ל.
    5. הקלדת סיכום ישיבות אותן מנהל המנכ"ל בהתאם להנחיות המנכ"ל.
    6. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות המנכ"ל.

    * היקף המשרה: 100%
    * כפיפות: למנכ"ל החברה

    * את המועמדות יש לשלוח, בצירוף קורות חיים (כולל מס' טלפון וכתובת מייל), תעודות והמלצות ממקומות עבודה קודמים, לכתובת הדוא"ל עד יום 16.4.2024, עד שעה 12:00 בצהריים עבור "מועמדות לתפקיד מזכירת מנכ"ל בתאגיד מים וביוב סובב שפרעם בע"מ".
    * תנאי העסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על תאגידי המים והביוב והממונה על השכר במשרד האוצר ויעוגנו בחוזה אישי.
    דרישות:
    1. תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה   מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים מחו"ל.
    2. ידע וניסיון בעבודת מחשב כולל שליטה בתוכנות OFFICE.
    3. כושר ארגון ומשימתיות ברמה גבוהה.
    4. ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 3 שנים במתן שירותי ניהול משרד/שירותי מזכירות לנושא   משרה בכירה כגון מנכ"ל.
    5. כישורים אישיים: אמינות, קפדנות ודיוק בביצוע, יושרה ומהימנות אישית, יחסי אנוש   מעולים, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תאום ופיקוח.
    6. עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.
    * ניסיון בתפקיד דומה של מספר שנים רב יותר מהמינימום הנדרש לעיל - יתרון.
    * ניסיון בעבודה בגוף/חברה שנתנו שירותים להיקף גדול של צרכנים - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7676661
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?