דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים העמותה להקמת בי"ס דמוקרטי באזור ירושלים
העמותה להקמת בי"ס דמוקרטי באזור ירושלים

    דרושים העמותה להקמת בי"ס דמוקרטי באזור ירושלים

    תחום עיסוק
    חינוך / לימודים / טיפול
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- העמותה להקמת בי"ס דמוקרטי באזור ירושלים

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- העמותה להקמת בי"ס דמוקרטי באזור ירושלים אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    הקרן למורשת הכותל המערבי
    דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף של אגף החינוך ומחלקותיו.
    ניהול תחום המזכירות על כל היבטיו המגוונים, ובכללם:
    ניהול יומנים מורכבים וקביעת פגישות מרובות משתתפים, מעקב וביצוע משימות, מענה טלפוני שוטף, הכנת מסמכים וחומרים לישיבות, ניהול קופה קטנה, תפעול והוצל"פ של פעילויות רווחה מגוונות באגף, ממשקי עבודה עם ההנהלה והאגפים השונים בקרן ועוד... ככל שיידרש.
    דרישות:
    שליטה מלאה בתוכנות office- חובה.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    דיסקרטיות- חובה!
    לויאליות- חובה!
    יכולת עבודה תחת לחץ ועומסים- חובה!
    השכלה- תואר ראשון - יתרון משמעותי.
    תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
    ראש גדול.
    סדר וארגון.
    עדיפות למשרה מלאה.
    מוכוונות לעבודה בקרן למורשת הכותל המערבי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7647347
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במרכז רפואי שערי צדק
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מתן מענה מזכירותי/אדמיניסטרטיבי לסמנכ"ל משאבי אנוש ולהנהלת אגף משאבי אנוש.
    ריכוז העבודה המנהלתית ותיאום פגישות/ישיבות/ועדות עם בעלי תפקידים שונים מתוך ביה"ח ומחוצה לו.
    תיאום, הכנה וריכוז חומר מקצועי לקראת דיונים
    סיכום ישיבות אגפיות ומעקב אחר ביצוע משימות-טיפול ומעקב.
    קבלת קהל הפונים לאגף הפנייתם לגורם המטפל.
    טיפול בנושא רכש אגפי -ריכוז הבקשות לציוד משרדי, קבלת הציוד וחלוקה בהתאם לבקשות.
    הכנת מצגות/ טבלאות אקסל.
    אחריות על אוריינטציה לקליטת עובדים חדשים באגף מש"א
    ניתוב פניות/מיילים וחומר מקצועי המגיע להנהלת האגף ולגורמים הרלוונטיים, ומעקב אחר קבלת תשובות.
    דרישות:
    השכלה אקדמאית- חובה.
    ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות כמזכיר/ה בכיר/ה- חובה.
    ניסיון בעבודת אדמיניסטרציה מורכבת הכוללת תיאומים מורכבים: תיאום יומנים בOUTLOOK עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו.
    יכולות טכנולוגיות גבוהות- שליטה מלאה בתוכנות האופיס, אקסל ומצגות ברמה גבוהה.
    כושר ביטוי גבוה בעברית בכתב ובע"פ, אנגלית ברמה טובה (שיחה, כתיבה).
    ניסיון בעבודה הכוללת קבלת קהל- חובה.
    יחסי אנוש טובים, תודעת שירות מפותחת, סדר ודיוק, אסרטיביות, חריצות, אמינות, אחריות, יעילות, יכולת עמידה במצבי לחץ. דיסקרטיות, יכולת מתן שירות ברמה גבוהה, מוטיבציה גבוהה לתפקיד ויכולת התמדה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7674523
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    אם הנך מעוניין/ת להיות שותף/ה לפרק זמן משמעותי בפרויקט המביא את תכניה של ירושלים לקבוצות הבאות אליה להעמיק את זהותן בתכניות ארוכות הטווח של הקרן למורשת הכותל המערבי - מקומך איתנו

    החלפה לחל"ד - מיידי ולמשך 5 חודשים
    היקף משרה: משרה מלאה 6 ימים בשבוע

    תיאור התפקיד:

    אחריות על הזמנות ספקים הדפסות וציוד, ניהול שטח ובקרה, מעקב ומישוב
    התפקיד מחייב 6 ימי עבודה כאשר יום המנוחה יהיה באחד מימי ראשון עד חמישי והוא כולל גיבוי פעילות בשעות הערב ובימי שישי ומוצש כאשר במהלך השבוע משימות הרכז הינם רוחביות בהכנה לפעילות ובמעקב ומישוב אחר הביצוע מול ממשקי פנים וחוץ לוגיסטיים ותפעוליים ובשעות הערב/שישי/מוצש מתן מענה מלא לפעילות בשטח מול צוותים וספקים כנדרש לאופי העבודה בתחום הסמינריונים כאשר הפעילות שבאחריותו ברובה מתקיימת בסופש
    דרישות:
    מעוף ויוזמה, ראייה רחבה לצד יכולת ירידה לפרטי- פרטים
    שליטה בתוכנות אופיס
    יכולת בינאישית גבוהה, יכולת עבודה בצוותים מרובי משתתפים.
    יכולות ארגון וניהול של מספר משימות מול ממשקים מרובים בו זמנית ותחת עומסי עבודה
    זמינות ומתן מענה בשעות לא שגרתיות (חלק ניכר מן הפעילות מתקיימת בסופי שבוע / בשעות הערב)
    יכולת הנעת צוותי עבודה
    זמינות למשרה מלאה (8.5 שעות יומיות)
    מוכנות לעבודה בשעות הערב/ימי שישי/מוצש בכפוף לקיום פעילות
    מכוונות גבוהה לעבודה בקרן למורשת הכותל.
    ניסיון בהדרכה יתרון
    כושר הבעה בכתב ובע"פ יתרון
    ידיעת השפה האנגלית יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7647356
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?