הכנת משכורות של כ-600 עובדים.
טיפול ביישום חוקי עבודה, טיפול בעיקולים, דיווחים ותשלומים לקופות גמל, ביטוח לאומי ומס הכנסה.
הכנת תחשיבי גמ"ח וסיומי העסקה.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים, מש"א, מנהלי תחנות ויועצים משפטים.
הפקת דוחות בקרה של המחלקה.
זמינות למשרה מלאה בימים א'-ה' 08.00-17.00 +שעות נוספות בהתאם לצורך.
דרישות:
תעודה של חשב שכר-חובה
ניסיון מעל שנה בהכנת שכר לעובדים -חובה.
אקסל רמה גבוהה- חובה
ניסיון במערכת מל"מ יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.