דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אוניברסיטת בר אילן
אוניברסיטת בר אילן

    דרושים אוניברסיטת בר אילן

    המשרות שלנו (7)
    תחום עיסוק
    חינוך / לימודים / טיפול
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1955

    עוד עלינו

    משרות אוניברסיטת בר אילן

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 7 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    אוניברסיטת בר אילן
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    Location: Safed
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    The Russel Berrie Galilee Diabetes SPHERE is a major initiative in northern Israel and aims to lower diabetes and obesity and its complications in the region. Coordinated by a team at Bar Ilan University, SPHERE works with a variety of partners including HMOs, hospitals, municipalities, government agencies and NGOs.
    SPHERE is looking for an experienced and highly motivated Resource Developer / Grant writer to join our team. The ideal candidate loves to work in a dynamic environment with a variety of people. The candidate will have a passion for writing and an appetite to present SPHERE, its partners and its various projects to organizations inside and outside of Israel. The successful candidate will be responsible for planning, writing and submitting proposals to secure funding for our projects from Israeli, European and other funding programmes. The candidate will also contribute to SPHEREs work with Bar Ilans Resource Development team.

    Job description:
    Lead or support others to lead he preparation and writing of scientific grant proposals for including:
    - Identify grants/calls for proposals that match SPHEREs interests/objectives
    - (Assist in) developing proposals according to the appropriate guidelines
    - Overseeing preparation of grant proposals, including building the consortium (where appropriate)
    - (Assisting with the) writing and editing of the proposal
    - Communicating with consortium partners if applicable
    - Conducting a final review of proposals and ensuring timely submission
    - Regular reporting to SPHEREs management team
    The role requires partial presence in SPHEREs offices in Safed.
    Requirements:
    Education/Experience/Language requirements:
    - Academic degree (PhD is an advantage)
    - Ability to comprehend various academic fields including public health, biomedical research (diabetes, obesity), implementation science, clinical trials etc.
    - Knowledge and experience in writing and editing scientific grants - mandatory
    - Familiarity with the European Union research funding framework is a distinct advantage
    - Competence in coordinating and preparing large funding applications
    - Knowledge and experience working with relevant computer software programs (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, TEAMS, Zoom)
    - Excellent written and verbal communication skills
    - Excellent teamwork skills and ability to collaborate with researchers in multidisciplinary and international environments
    - Ability to plan your own work, prioritize and have good stress tolerance
    - English - mother tongue
    - Hebrew - high level
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683382
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    אוניברסיטת בר-אילן מודיעה על משרה פנויה של: אחראית תקשורת שיווקית ופרויקטים 

    לתפקיד מעניין, מאתגר ומשמעותי, אנחנו מחפשים אחראית תקשורת שיווקית ופרויקטים, המכירה את עולמות השיווק והדיגיטל, אשר תצטרף ליחידה עסקית חדשה ודינאמית העוסקת בבנייה וניהול מערך תוכניות לימודים בהיקפי פעילות משמעותיים.

    תיאור התפקיד:
    פיתוח ויישום האסטרטגיה השיווקית של המותג.
    הובלה של קמפיינים שיווקיים בכל ערוצי המדיה- משלב הבריף, כולל ניהול תקציב
    בקרת קמפיינים - יעילות ואופטימיזציה של קמפיינים ומהלכים שיווקיים
    יצירה, הפקה וניהול של החומרים השיווקיים כולל איסוף המידע, העברת התוכן הרלוונטי לפרסום
    יזום והוצאה לפועל של פעילויות שיווקיות ושיתופי פעולה
    ניהול הנכסים הדיגיטליים של היחידה
    עבודה מול לקוחות וממשקים פנים וחוץ ארגוניים (משרד פרסום/ ספקים)
    ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    תואר ראשון
    בקיאות ושליטה בכלי מדיה ושיווק דיגיטלי
    היכרות וניסיון של שנה לפחות בעבודה עם כל רשתות המדיה החברתית הגדולות
    היכרות וניסיון של שנה לפחות עם מערכות נפוצות בשוק: מערכות דיוור וניהול קמפיינים, מערכות ניהול תוכן, גוגל אנטליטקס, גוגל אדס, פייסבוק מנג'ר
    ניסיון בנושא Marketing automation פאנלים, מסעות לקוח ועוד - יתרון
    יכולת ניסוח בע"פ ובכתב מצוינת
    כישורים אישיים הכוללים ירידה לפרטים לצד ראיה של התמונה הרחבה.
    יכולת לעבוד בריבוי משימות בקצב עבודה מהיר
    יכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
    מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
    עד ליום 25.4.24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7688754
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    - ריכוז מנהלי של תוכניות לימודים לתואר ראשון במדור תוכניות מובנות.
    - שיווק ומתן יעוץ, הכוונה והדרכה למועמדים.
    - רישום תלמידים וגביית כספים עבור שכר לימוד.
    - טיפול שוטף ומענה לפניות מרצים וסטודנטים.
    - פיתוח תוכניות לימודים אקדמיות ולימודי תעודה.
    - עבודה מול משרדי מינהל הסטודנטים (קבלת תלמידים, סטאטוס, שכ"ל וכו').
    - יצירת קשרים עם גורמי חוץ לצורך פיתוח מסלולי לימודים משותפים.
    - ביצוע פרויקטים, עבודה משרדית שוטפת ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - תואר ראשון.
    - ניסיון בעבודה מינהלית באוניברסיטה- יתרון
    - שליטה במערכות האוניברסיטה כגון: אילנט, תיק דיגיטאלי, בר-נט ועוד- יתרון.
    - ידע וניסיון ביישומי office, בדגש על תוכנת.Excel
    - בעלת יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
    - בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
    - יכולת התמודדות במצבי לחץ.
    - בעלת יוזמה אישית ו"ראש גדול".
    - בעלת נכונות לעבודה מעבר לשעות הרגילות ובשעות אחר הצהריים בהתאם לצרכי העבודה.
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.


    עד ליום 21.4.24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7679451
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: צפת
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    - ליווי תהליך המיון וקבלתם של הסטודנטים ללימודים במסלולים השונים
    - טיפול שוטף בסטודנטים בתחום הפרט ובתחומי הלימודים הקדם קליניים והקליניים
    - קבלת קהל פרונטלי ומתן שירות
    - מענה טלפוני ואלקטרוני
    - רישום והזנת הסטודנטים לקורסים במערכות האוניברסיטה
    - מעקב אחרי נוכחות הסטודנטים
    - אחריות על ניהול וקיום המבחנים הקיימים כולל קבלת ציונים ופרסומם לסטודנטים
    - עבודה שוטפת עם המדורים והמערכות האוניברסיטאיות השונות
    - עבודה מול הסגל האקדמי והמנהלי של הפקולטה
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - בעלת תואר ראשון
    - שליטה ביישומי אופיס וניסיון בעבודה במערכות מחשוב אחרות
    - ניסיון בעבודה עם סטודנטים ו/או מתן שירות לקהל יתרון
    - יכולת עבודה במגוון תחומים בו זמנית
    - יכולת הבעה וניסוח בעברית ובאנגלית, בע"פ ובכתב
    - יכולת תפקוד תחת לחץ
    - יצירתיות, יוזמה וראש גדול
    - תודעת שירות גבוהה
    - נכונות ללקיחת אחריות ותרומה מעבר למסגרת התפקיד
    - נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות
    - תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות
    - דיסקרטיות
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
    הערה המשרה בפקולטה לרפואה בצפת



    עד ליום 22.4.24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683371
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    אוניברסיטת בר אילן
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    - ביצוע עבודות אינסטלציה בשטחי האוניברסיטה תוך מתן שירות לסקטור המנהלי והאקדמי.
    - ביצוע משימות התחזוקה בהתאם להנחיות ראש צוות אינסטלציה
    - שיתוף פעולה עם צוותי עבודה אזוריים מחלקתיים ואגפיים.
    - עבודה במסגרת צוות אינסטלציה ומול מוקד בקרה של התחזוקה.
    - ליווי ופיקוח על עבודת קבלני אינסטלציה בביצוע עבודות שיפוצים בקמפוס.
    - ביצוע תורנויות ואירועים מעבר לשעות העבודה ע"פ הצורך.
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - 12 שנות לימוד לפחות
    - תעודת שרברב ממשרד העבודה/תמ"ת -יתרון.
    - רישיון נהיגה.
    - ניסיון של 5 שנים לפחות בביצוע עבודות אינסטלציה - יתרון.
    - ידע כללי בתחום אחזקת מבנים - יתרון.
    - יכולת תקשורת בינאישית ותודעת שרות ברמה גבוהה.
    - יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ונכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

    עד ליום 24.4.24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7687846
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: צפת
    סוג משרה: משרה מלאה
    הרינו מפרסמים בזאת מודעת דרושים למשרה פנויה של: מתאמת סטודנטים לתארים מתקדמים בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי בצפת
    היקף המשרה % 100,
    משרה מלאה ועבודה ארעית

    תיאור התפקיד:
    טיפול ומענה למתעניינים ומועמדים
    טיפול בפניות הסטודנטים -מענה טלפוני ואלקטרוני
    מעקב וטיפול בהצעות מחקר, תזות ועבודות דוקטורט
    מילוי מטלות עפ"י דרישת המחלקה
    מעקב וטיפול במשימות שונות ופרוייקטים נוספים
    כל משימה הנדרשת בתחומי מנהל הפקולטה עפ"י הנחיית הממונים
    דרישות:
    תואר ראשון
    ניסיון קודם במוסד אקדמי-יתרון
    בעלת ראש גדול, אחריות, רצינות ואמינות, תודעת שירות גבוהה
    ידע ביישומי Office, בדגש על אקסל ברמת גבוהה
    שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית-רמה טובה מאוד.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7692523
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    אוניברסיטת בר-אילן מודיעה על משרה פנויה של: מפתח/ת BI, מס' משרה ח' 40/24 היקף משרה 100%

    תיאור התפקיד:
    שותפות בתהליך הקמת מערך המידע באגף התקשוב.
    המשרה המוצעת הינה במסגרת פרויקט לניהול המידע, בסביבה טכנולוגית דינמית ומאתגרת.
    עבודה בתחום ניהול המידע הארגוני.
    שותפות באיסוף ובריכוז נתונים מהמערכות התפעוליות של האוניברסיטה.
    הטמעת BI ותוכנות ניהול הדאטה רלוונטיות לפעילות המחלקה.
    פיתוח דוחות ומסכי מחוונים החל משלב איתור הצרכים ועד ההעברה לתפעול השוטף
    ניתוח המידע ובניית דוחות אנליטיים וניהוליים.
    ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    הכישורים הנדרשים:
    בעלת תואר ראשון בתחום רלוונטי, תואר שני -יתרון.
    התנסות בפיתוח BI במסגרת עבודה קודמת או במסגרת קורס או פרויקט אקדמי
    ידע טכני בשפת SQL והבנה עמוקה של עולם הנתונים המובנים והלא מובנים
    ניסיון ב Power BI - יתרון משמעותי.
    ניסיון באפיון ופיתוח תהליכי ETL ניסיון וידע בתחום DWH - יתרון.
    ניסיון באיסוף וריכוז נתונים, הצגתם ובבניית דוחות ומצגות.
    יכולת למידה עצמית, סקרנות והישגיות, גמישות מחשבתית ויצירתיות.
    שליטה מלאה ביישומי office (Excel, PowerPoint).
    ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה מאוד.
    נכונות לעבודה מאומצת ומעבר לשעות העבודה הרגילות ובהתאם לצורך.
    מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
    הערות: המשרה בחוזה מיוחד
    המשרה בכפיפות למנהל תחום ה BI באגף התקשוב
    עד ליום 30.4.24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694421
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?