לחברה יצרנית באזור השרון דרוש/ה פקיד/ת מלאי ורכש
העבודה כוללת מתן מענה אדמיניסטרטיבי ובקרה בנושא לוגיסטיקה, רכב והפצה בכפיפות למנהל ההפצה.
טיוב ועדכון המידע במערכות השונות, ביצוע דוחות ופעולות בנושא המלאי ככל שיידרש.
ניהול קובץ מעקב תיקוני רכבים במוסכים (משאיות/פרטיות)
מתן גיבוי לשירותי מזכירות וניהול יומן של מנהל המחלקה לרבות סיוע בהכנת הישיבות.
מתן גיבוי בנושא הזמנות רכש, דוחות נהיגה,קשר עם ליסינג וכו'
משרה מלאה א' עד ה' 8-17, אחת לשבוע יום עבודה של 8 שעות. יש גמישות בשעת ההגעה/שעת יציאה!
תנאים מעולים: שכר מתגמל, ארוחות מסובסדות, האפי אוור, ימי גיבוש, מתנות חגים, אופק קידומי ועוד!
דרישות:
עבודה על מערכת PRIORITY- יתרון משמעותי
ניסיון קודם בתפקידים דומים - יתרון
עברית ברמה גבוהה- כתיבה ודיבור, רמת שירותיות גבוהה, יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.