דף הבית » משרות לפי חברות » קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
קיו. בי. או סרוויסס בע"מ

    דרושים קיו. בי. או סרוויסס בע"מ

    המשרות שלנו (10)
    תחום עיסוק
    אינטרנט ודיגיטל
    כמות עובדים
    51-100
    שנת הקמה
    לא צויינה שנת הקמה

    משרות קיו. בי. או סרוויסס בע"מ

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Herzliya
    Job Type: Seniors and Full Time
    The role of the L&D manager is to assist in the company success, by setting the learning&Development people strategy, enhancing the knowledge management of the company and developing its people and their skill set.
    The ideal L&D will design and build programs, courses (including E-learning), on-boarding process, career plans, workshops and more, using best practices.
    Responsibilities:
    Create and manage training plans that are aligned with the company objectives
    Build a strong sales trainers team and strong training course array in all relevant domains
    Work closely with various managers across the company and hold a full understanding of their units and training requirements
    Embrace different styles of training techniques, including e-learning, tutorial sessions or coaching
    Building relationships with 3rd party training providers&Vendors
    Build the knowledge management of the company
    Requirements:
    Requirements:
    3-5 years experience in managing L&D in small-Medium companies
    Experience in global work
    Experienced in writing course array and courses design
    Experience in sales center training plans
    Experienced in managing and developing trainers and a variety of training style
    Experienced in organizational development and talent management advantage
    At least BS in Human Resources or relevant field
    Good communication skills
    Experience in e-learning course design and budget management are desirable.
    Proven people management skills and being degree, CIPD or CTP qualified (or equivalent) are essential.
     
    Show more...
    5413047
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Herzliya
    Job Type: Full Time
    We are a young and dynamic Online company located in Herzliya Pituach, looking for an Office (Reception) & HR Admin for a full time job 10:00-19:00.
    The role includes:
    Office: running the office on a regular basis, Managers calendar management, answering employees on office issues.
    HR: Forming and maintaining employee records, Updating employee databases internally in various systems, verifying data integrity, Reporting regularly on HR metrics, assisting recruitment with setting meetings, arranging rooms and paperwork, updating systems, etc.
    Location: Herzliya.
    Requirements:
    1+ Experience as a Receptionist -A must.
    Experience with calendars and calendar management -A must.
    The ability to work in English.
    High level English.
    Analytical skills.
    High service, Dynamic character and excellent interpersonal relations.
    Well organize skills.
     
    Show more...
    5460061
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: מספר סוגים
    חברה בינלאומית מובילה בתחום הפיננסי מחפשת את הכוכבים הבאים שלה.
    דרושים /ות מנהלי /ות תיקי לקוחות (ריטנשיין) דוברי /ות ערבית לעבודה במרכז או צפון הארץ.
    סביבת עבודה דינאמית וצעירה, יציבות תעסוקתית, אופציות קידום ותנאים מתגמלים למתאימים /ות.
    דרישות:
    ניסיון של שנה לפחות בתחום הפורקס.
    ערבית ברמת שפת אם.
    יכולת מכירה גבוה.
    תואר בתחום הפיננסי- יתרון . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5462618
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    מיקום המשרה: הרצליה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    דרוש /ה חשב /ת שכר מנוסה.
    הכנת שכר מקליטת העובד ועד סיום יחסי עובד מעביד.
    בקרת קליטת עובדים בהתאם לדיני העבודה המשק.
    טיפול בתביעות ביטוח לאומי: לידה, אבטלה, מילואים ופגיעה בעבודה.
    הפקת דוחות ופקודות להנהלת חשבונות.
    טיפול ומעקב אחר הפרשות הכספים לקופת הגמל וההשתלמות.
    סגירת חשבון בסיום יחסי עובד מעביד וסגירת שנה (טפסי 161, 106,126).
    טיפול בתשלומים שנתיים - הבראה /בונוסים.
    התאמות בנק, כ"א, כרטיסי הנהלת חשבונות וכו'.
    הפקת והכנת דו"חות למנהלים בארגון.
    דרישות:
    תעודת חשב /ת שכר - חובה.
    תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה.
    נסיון של לפחות שנה כמנהל /ת חשבונות - חובה.
    נסיון של לפחות 4 שנים כחשב /ת שכר בחברות טוכנולוגיות/אונליין עם 100 עובדים ומעלה - חובה.
    תוכנת מיכפל או שיקלולית - חובה.
    תוכנת אקסל ברמה טובה - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5476611
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    11/09/2019
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Herzliya
    Job Type: Full Time
    QBO Services is looking for an experienced email marketing to join our team.
    The Email Marketing Manager is responsible for internal communications with our customers, Increase engagement and ROI using the following channels: Email Marketing, Push Notification, SMS.
    Requirements:
    Responsibilities:
    Plan and execute multi-channel communications campaigns. (Emails, Push Notification, SMS).
    Ensure mobile-friendly email templates.
    Upgrade our email templates using A/B testing, personalization and advanced features.
    Managing trigger email campaigns throughout the customer lifecycle.
    Carrying out segmentation of the database.
    Analyze campaign performance in the different channels and suggest improvements.
    Ensure emails follow industry policies and best practices.
    Hands on experience with HTML.
    Proficiency in marketing automation technology.
    Requirements:
    - 2 years of experience as Email Marketing.
    - HTML proficiency is a must. 
    - Analytical capabilities good Excel knowledge.
    - Experienced with email marketing best practices and CRM systems.
    - Experience with sendgrid, solitics- an advantage.
    - Experience with email marketing optimization.
     
    Show more...
    5479499
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    11/09/2019
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Herzliya
    Job Type: Full Time and English Speakers
    QBO Services is looking for an English affiliate manager to join our successful marketing team.
    If you have:
    a mastery of the English language
    awesome communication skills
    At least one year of experience in the online industry
    Requirements:
    - Experience as an Affiliate Manager from the Online Industry- at least a
    year.
    - Identifying and recruiting new affiliates
    - Keeping track of affiliate sales and paying affiliates in a timely manner (for in-house affiliate managers).
    - Monitoring and reporting on competitors affiliate campaigns and promotions
    - Maintaining on-going communication campaigns
    - Continually motivating affiliates to perform better
    - Implement Mobile app and Video advertising channels and best practices
    Requirement:
    At least 1 year of prior experience managing monthly large budget Must
    Passion for the online industry
    Fluent English
    Creative thinking and passion to digital marketing.
    Online Marketing experience
    Experience with mobile - An advantage
    Excellent negotiation communication & Sales skills
     
    Show more...
    5481758
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Haifa
    Job Type: More than one
    Required Technical Support - Help Desk.
    -Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer
    Systems, software, hardware, printers and telephony.
    -Respond to queries either in person or over the phone.
    -Write training manuals.
    -Train and educate computer users of proper computer usage.
    -Maintain daily performance of computer systems.
    -Respond to email messages for customers seeking help.
    -Investigate nature of problems.
    -Walk customer through problem-solving process.
    -Install, modify, and repair computer hardware and software.
    -Run maintenance procedures on computers and servers.
    -Run diagnostic programs to resolve Hardware/Software issues.
    -Resolve technical problems with Local Area Networks (LAN), Wide Area Networks (WAN), and other systems.
    -Install computer peripherals for users.
    -Follow up with customers to ensure issue has been resolved.
    Requirements:
    -1+ years experience as technical support.
    -Proper Service oriented attitude.
    -Ability to work under pressure and simultaneously respond in various ways of communication (Chat/E-mail/Phone/ticketing system)
    -Basic Knowledge and proven experience in working on CRM systems.
    -Responsibility to handle a given task by laid out procedures and protocols.
    -Ability to investigate an issue and come up with a proper solution at a reasonable amount of time (proportionate to the problem at hand).
    -Assertiveness in front of company users in regards to maintaining proper computer related usage and following the accepted method of contacting the help-desk.
    -Advantage: knowledge and experience in managing infra-structural hardware and software (routers, switches, modems and firewalls).
    -Deep familiarity with project management systems / CRM (De Pulse, Jira, etc.).
     
    Show more...
    5493564
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    7 ימים
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Ramat Gan
    Job Type: Full Time and Arabic Speakers
    We are looking for a talented SEO Specialist who will help develop and optimize the companys SEO strategy for the multilingual network.
    Requirements:
    Minimum of 2 years of SEO experience.
    Technical skills: MS Office applications, HTML, CMS Systems, Google
    Analytics.
    Efficient project and time management.
    Experience in Social Media Marketing- Advantage.
    Familiar with Google AdWords, Affiliate Marketing- Advantage.
    High-level English, written and spoken, other languages a strong
    advantage.
    Strong analytical skills.
    Creative.
    Self-motivated.
     
    Show more...
    5495060
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 21 שעות
    מיקום המשרה: קרית אתא
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי ערבית
    דרוש /ה אחמ"ש /ית בחברת מכירות.
    בקרה וניהול שוטף של יום עבודה. 
    הנעה ליעדים ומעקב אחר תפוקות.
    הפקת דוחוח באופן יומי, שבועי וחודשי. 
    אכיפת נהלי משמעת איחורים, חיסורים, חופשות.
    מעקב אחרי ביצועי הצוות ושיפורם במידת הצורך.
    בניית תחרויות למוקד.
    אחראיות על סידור עבודה.
    עבודת ממשקים מרובה.
    דרישות:
    ניסיון מוכח כאחמ"ש במוקד טלפוני לפחות שנה- חובה.
    ידע וניסיון בהפקה וניתוח דוחות אקסל -חובה.
    אנגלית רמה גבוהה.
    עבודה בתנאי לחץ.
    אסרטיביות ומטיבציה גבוהה.
    גמישות בשעות העבודה ונכונות לשעות נוספות.
    עבודה בימי שישי לפחות פעם אחת בחודש.
    ערבית ברמת שפת אם - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5501882
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    10/09/2019
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי ערבית
    חברה בינלאומית מובילה בתחום הפיננסי מחפשת את הכוכבים /ות הבאים /ות שלה.
    דרושים /ות מנהלי /ות תיקי לקוחות (ריטנשיין) דוברי /ות ערבית בעלי /ות ניסיון קודם במכירות לעבודה במרכז הארץ.
    סביבת עבודה דינאמית וצעירה, יציבות תעסוקתית, אופציות קידום ותנאים מתגמלים למתאימים /ות.
    דרישות:
    ניסיון של שנה לפחות במכירות טלפוני או פרונטאלי- חובה.
    ערבית ברמת שפת אם.
    יכולת מכירה גבוה.
    תואר בתחום הפיננסי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5505822
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?