דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים osr r&d israel
osr r&d israel

    דרושים osr r&d israel

    תחום עיסוק
    הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- osr r&d israel

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- osr r&d israel אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיזי אפ ייעוץ והשמה בע"מ
    Location: Petah Tikva
    Job Type: Full Time
    We are looking for a Field Application Engineer (m/f/d) to join our team for the Israeli market and work with our customers and suppliers. On a daily basis, you will accompany and support our customers in research and development and help them implement their innovative ideas.


    Responsibilities:

    Present company solutions to customers.
    Maximize Arrow business in the assigned customer base.
    Identify new opportunities and apply disciplined Funnel Management.
    Develop an understanding of the customers systems and requirements to become an application/subject matter expert.
    Contribute to the definition and development of new products by capturing customer needs.
    Develop strong technical relationships with customers R D staff channel partners.
    Help trouble-shoot issues in customer applications.
    Requirements:
    3-5 years experience in a board design
    Experience in design of Microcontrollers / Microprocessors based systems - must
    Experience in design of power and analog systems - advantage
    Knowledge of different types of wireless communications - advantage


    Here's what Arrow offers:

    Comprehensive training
    Flexible working hours
    Modern and dynamic working environment
    Challenging diverse range of tasks
    Collegial team with flat hierarchies and short communication channels
    Professional and personal development
    Attractive, performance-based remuneration (base salary plus commission)
    Employee Benefits
    Company car including private use
    Open corporate culture
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7654481
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: בני ברק
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת יזמות ובנייה שערכיה משלבים מצוינות ומשפחתיות, דרוש/ה מנהל/ת משרד.

    תיאור התפקיד:
    קבלת אורחים, מענה טלפוני, ניהול מלאי והזמנת ציוד משרדי וכיבוד, סיוע אדמינסטרטיבי שוטף למנהלים לרבות תיאום פגישות מרובות משתתפים, ניהול יומנים של חברי ההנהלה, טיפול ברכבי החברה, דלקנים, ביטוחים.

    משרה מלאה בין השעות 09:00-17:00.
    דרישות:
    - ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול משרד ואדמיניסטרציה.
    - שליטה מלאה ביישומי האופיס.
    - היכרות עם סביבת עבודה הנדסית (הנדסה אזרחית) - יתרון משמעותי.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7675916
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    שכר: 10,000-12,000
    1. איוש עמדת הקבלה
    2. אחריות להתנהלות המשרד השוטפת
    3. סיוע למנכ"ל החברה, כולל:
    א. ניהול יומנים
    ב. מעבר על חוזים
    ג. כתיבת סיכומי פגישות
    ד. אירוח לקוחות
    4. התנהלות מול ספקים
    5. הזמנת ציוד משרד
    6. כיבוד
    7. אחריות להסעות
    8. סיוע למחלקת משאבי אנוש:
    א. פעילויות רווחה
    ב. תיאום ריאיונות
    ג. קבלת מועמדים שהגיעו לריאיון
    ד. מענה אדמיניסטרטיבי
    9. סיוע בטיפול בחשבוניות, הזמנות רכש ומשלוחים

    שכר: 11K
    *תנאי העבודה*: א-ה, 08:00-17:00
    דרישות:
    1. 2-5 ש"נ בניהול משרד או תפקיד דומה חובה
    2. ניסיון בעבודה בעמדת קבלה - חובה
    3. ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים חובה
    4. שליטה מלאה באופיס, כולל באקסל מתקדם חובה
    5. עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל כתיבה, קריאה ודיבור חובה
    6. שליטה ברוסית יתרון
    7. שירותיות, סדר וארגון, יכולת עמידה בתנאי לחץ חובה
    8. אסרטיביות וטיפוס שמתנהל/ת "ללא רוח וצלצולים"

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. נא לשלוח קו"ח מעודכנים במבנה וורד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7681287
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: בני ברק
    סוג משרה: משרה מלאה
    Company Description

    פובליסיס היא קבוצת הפרסום הגדולה בעולם עם 100,000 עובדים בכל רחבי הגלובל.

    בארץ אנחנו 450 עובדים (והיד עוד נטויה) של אנשים יצירתיים, חכמים ומלאי נשמה במגוון תחומים: פרסום (את באומן, גליקמן וליאו ברנט אתם מכירים? זה אנחנו), מדיה (80 עובדים שמדברים במונחים שאנחנו לא מבינים), תוכן, סושיאל, תוכנה (אפליקציות כמו buyme, yellow, שטראוס הן רק נגיעה ממה שאנחנו עושים כאן) ועוד ועוד. אנחנו כאן כדי להיות שותפים עסקיים לחברות המובילות בישראל (ובעולם) תוך מתן ערך עסקי, שיווקי ואסטרטגי ללקוח.

    לחברת הפרסום באומן מקבוצת פובליסיס העולמית מחפשים אותך לתפקיד של מזכיר /ה למנכ"לית.
    בנוסף למטלות התפקיד שכוללות ניהול יומנים לפונקציה בכירה בעולם שכולו אקשן ויוקרה, תנהל /י פקיד קבלה, תחשף /י לתחום הרווחה ותמיכה במחלקת HR ועוד המון תחומים צעירים, חדשניים ומרתקים בסביבת עבודה נעימה.



    Job Description
    ניהול יומן מנכ"לית יומן דינאמי ומורכב, כולל סינון דואר ותיעדוף משימות
    השתתפות בכל ישיבות ההנהלה, סיכום ומעקב אחרי המשימות
    ביצוע פרויקטים מיוחדים והכנה לישיבות ההנהלה הבכירה
    סיוע בתכנון וביצוע אירועים ופגישות, תוך הבטחת תיאום חלק
    איש.ת הקשר לעובדים או לבעלי עניין אחרים, בתוך הארגון ומחוצה לו
    סיוע בהכנת דוחות, מצגות וחומרים לפגישות ומצגות לצרכים פנימיים וחיצוניים.
    ניהול פקיד.ת קבלה
    ניהול המשרד באופן מלא אחריות על צוות ניקיון, ניהול מלאי ציוד והזמנות סופר
    טיפול ברווחת המשרד HH ורווחה שוטפת
    תמיכה אדמיניסטרטיבית בנושאי HR, לרבות: אחריות על קליטת עובדות.ים חדשות.ים, דוחות נוכחות ועוד.
    דרישות:
    זמינות למשרה מלאה בין השעות 9:00-18:00 נכונות לש"נ בעת צורך.
    עבודה היברידית של יום בשבוע מהבית.
    ניסיון קודם בניהול מנכ"ל - חובה.
    ניסיון בניהול יומנים מורכבים למספר חברי /ות הנהלה - חובה.
    הכרות מלאה עם OFFICE.
    תואר ראשון - יתרון.
    משרה זמנית ל8-6 חודשים כהחלפה לחופשת לידה.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7677800
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דקטל טכנולוגיות מתקדמות בע"מ
    דרושים בדקטל טכנולוגיות מתקדמות בע"מ
    מיקום המשרה: רמת גן ובני ברק
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה שמייצגת בישראל את היצרנים המובילים בעולם למכונות יצור לתעשיית ההרכבות באלקטרוניקה מזה עשרות שנים (Siemens,Heller,Asys,General Electric) דרוש /ה מנהל /ת משרד.
    העבודה הינה בחברה קטנה ומשפחתית.

    התפקיד כולל: עבודות משרד שוטפות לרבות מיילים,מענה טלפוני, וכיו"ב.

    עבודה בהיקף משרה מלאה בין בימים א'-ה', תינתן גמישות למתאים /ה בהיקף המשרה.
    מיקום המשרד: דרך בן גוריון 19, בני ברק.
    דרישות:
    - אנגלית - כתיבה וקריאה - חובה, דיבור - יתרון.
    - ניסיון קודם - יתרון משמעותי.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7682444
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?