דף הבית » משרות לפי חברות » Secretary

    דרושים Secretary

    המשרות שלנו (5)

    משרות Secretary

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 5 משרות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לחברה איכותית ברמת אביב העוסקת בפיתוח עסקי של מחקרים ופטנטים במגוון תחומים, דרוש /ה מנהל /ת משרד למשרה מלאה א'-ה' 8-17.
    נדרשת אנגלית ברמת שפת אם!
    התפקיד כולל: ניהול המשרד כולל עבודה מול ספקים, תיאום יומנים מורכבים, טלפונים,
    התכתבויות באנגלית וקשר עם גורמים בארץ ובחו"ל, טיפול בנסיעות לחו"ל, עזרה בארגון כנסים ואירועי חברה ועוד.
    יש חנייה במקום.
    דרישות:
    נסיון קודם של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה, אנגלית ברמת שפת אם - כולל יכולת ניהול שיחה, ניסוח מסמכים, קריאה שוטפת - חובה!
    תואר ראשון - יתרון.
    מיומנויות אופיס ברמה גבוהה - כולל אקסל ו-PPT.
    יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, רמה אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים מאד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5423515
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    Job Type: More than one
    A global medical technologies company is looking for an experienced CRA.
    Responsibilities:
    Overall support to the clinical affairs manager, administration, monitoring and coordination of the logistical aspects of the clinical trials in compliance with GCP and SOPs, filing and archiving, tracking and maintaining all trial databases, TMF and documentation, payments, protocols, setting up the trial sites, preparing final reports etc.
    Requirements:
    2-3 years' experience as CRA including experience with regulatory clinical submissions in Israel and abroad, 
    B.A in related field, high level of English and Hebrew a must!, availability to travel abroad when needed (quarterly), excellent organizational skills, quick learner, team player.
     
    Show more...
    5425858
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לחברת מחקרים יחודית ברמת-אביב דרוש /ה כלכלן /ית או רו"ח מתחיל /ה למחלקת הבקרה התקציבית של החברה.
    התפקיד כולל:
    הגשת תכניות ותקציבי מחקר למדען הראשי, בקרה תקציבית, הכנת דיווחים תקופתיים ועוד.
    העבודה במשרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00.
    המשרה זמנית לתקופה של שנה.
    דרישות:
    תואר אקדמי בתחום כלכלה /פיננסים.
    נסיון של שנה אחת לפחות בעבודה מעשית, יתרון לנסיון בעבודה עם המדען הראשי.
    אנגלית ברמת ניסוח ותרגום.
    מיומנויות אופיס ואינטרנט.
    יחסי אנוש טובים מאד ויכולת עבודה בצוות.
    נכונות לעבודה מאומצת כולל שעות נוספות לפי הצורך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5428303
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לארגון ציבורי גדול הפועל ברחבי הארץ דרוש /ה מלווה עסקי /ת לאזור המרכז למשרה מלאה וקבועה.
    התפקיד כולל: פגישות היכרות ואיבחון ומיפוי צרכי העסק /יזם, בניית תוכניות עבודה, הקצאת משאבים ויועצים מקצועיים לפי הצורך, מעקב ובקרה על התהליך ונקודת קשר
    עם הלקוח לאורך התהליך.
    דרישות:
    תואר ראשון בתחומים רלוונטיים - כלכלה, חשבונאות, מינהל עסקים, נסיון מעשי בליווי /ייעוץ עסקי - חובה!
    יכולת ניתוח עסקי, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה וניסיון עם מערכות ERP, יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
    שירותיות, אסרטיביות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5434909
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לחברה דינמית בתחום המדיה והפרסום שמשרדיה באזור מרכז עזריאלי בת"א דרוש /ה מנהל /ת משרד, למשרה מלאה 9-18. (אפשרות גם לשעות עבודה 8-17). 
    התפקיד כולל:
    ניהול המשרד, רכש משרדי, תיאום יומנים ומענה טלפוני, עזרה בהנה"ח בסיסית: חשבוניות,
    גבייה, התאמות, דו"חות נוכחות וכו', עזרה בנושאי רווחה, ערבי חברה ועוד.
    תנאי העסקה טובים מאד!
    דרישות:
    נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ואינטרנט ברמה גבוהה - כולל Excel, אנגלית ברמה טובה (בעיקר מיילים ושיחות טלפון קצרות), ידע בסיסי בהנה"ח - יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, יעילות ואסרטיביות, שירותיות ויחסי אנוש טובים מאד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5439046
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1
    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    מי אנחנו?

    /
    סה"כ עובדים: 1-10

    חברת Secretary מקבוצת W!zedom  הוקמה לפני מספר שנים מתוך הכרה בחשיבות הגדולה והרחבה שיש לתפקידי האדמיניסטרציה בארגון.  Secretary מספקת שירות איכותי ומקצועי של איתור, מיון והשמה למגוון רחב של תפקידי אדמיניסטרציה: מזכירות – כולל מזכירות רב-לשונית, ניהול משרד, ניהול אדמיניסטרטיבי ותיפעולי, ניהול לשכה ועזרה אישית למנכ"לים ולחברי הנהלה, תיאום מכירות/יבוא ויצוא/רכש, שיווק, לוגיסטיקה, שירות לקוחות, משאבי אנוש, תיאום נסיעות מקצועי, הנהלת חשבונות ועוד.

    ל- Secretary ניסיון רב בתחום משאבי האנוש ובהשמת עובדיםוהחברה גיבשה תהליכים ייחודיים וממוקדים לאיתור המועמדים המתאימים ביותר לארגון ולמשרה.

    לתפישתנו, המפתח להשמה מוצלחת טמון בהיכרות עם התרבות הארגונית של החברה המגייסת ועם סביבת העבודה שבה אמור המועמד להשתלב. גורמים אלה מנחים אותנו באיתור ובמיון המועמדים ומאפשרים לנו להציע מועמדים איכותיים ומתאימים לארגון -  הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית.
    במקביל אנו ב- Secretary משקיעים בהיכרות מעמיקה עם כל מועמד, תוך הבנת כישרונותיו וסגנונו האישי ובירור מראש לגבי הציפיות שלו מהארגון ומהתפקיד.


    עם לקוחותינו נמנים: מגוון חברות מתחומי ההייטק והביוטק – חברות גלובאליות, חברות סטארט-אפ, מרכזי פיתוח וכו', חברות מסחריות, גופים פיננסיים וחברות השקעות, משרדי עורכי-דין, חברות תעשייתיות, חברות מחקר ועוד.

     

    אנו שומרים על דיסקרטיות מלאה לכל אורך תהליך הגיוס ופועלים מתוך ההכרה שזמנם של המועמד ושל הארגון יקר ,ושיכולת תגובה מהירה היא חיונית.

     

    Secretary  – השמה איכותית לתפקידי אדמיניסטרציה !

    +

    איפה אנחנו נמצאים?