דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים העמותה למען חיות משק
העמותה למען חיות משק

    דרושים העמותה למען חיות משק

    תחום עיסוק
    מלכ"רים ועמותות
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- העמותה למען חיות משק

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- העמותה למען חיות משק אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה איזורית חבל מודיעין
    דרושים במועצה איזורית חבל מודיעין
    מיקום המשרה: שוהם
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי/פומבי (55/24)
    לתפקיד: מנהל/ת מרכז צעירים 100%- משרה


    תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
    ריכוז והפעלה של תוכנית לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים ברשות המקומית למען הקהילה.

    עיקרי התפקיד:
    1. סיוע בגיבוש ועיצוב מדיניות הרשות בתחום הצעירים
    2. ריכוז התהליכים מדיניות הפעולה ברשות המקומית בנוגע לפיתוח, הקמה והפעלה של תכנית המשרד לשוויון חברתי לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים למען הקהילה.
    3. הוצאה לפועל של תכנית העבודה השנתית ועמידה ביעדים שנקבעו במסגרתה, תוך יצירת שותפויות פנים וחוץ רשותי.
    4. ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים לתחום הצעירים ברשות המקומית.
    5. ניהול מערך מילגאיים (מפעל הפיס)
    6. ניהול תקציב
    דרישות:
    השכלה ודרישות מקצועיות:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
    דרישות ניסיון:
    ניסיון מקצועי:
    בעל/ת ניסיון של שנה אחת לפחות בייזום והובלת פרויקטים חברתיים
    ניסיון ניהולי:
    בעל/ת ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות מתנדבים

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    1. עבודה בשעות לא שגרתיות
    2. כושר ניהול וארגון ברמה גבוהה מאוד
    3. יכולת עבודה עצמאית
    4. יכולת יצירת קשרים ויחסי אנוש ברמה גבוהה
    5. יכולת ביצוע ראיונות אישיים מעמיקים
    6. יכולת ביטוי בכתב ובע"פ
    7. שליטה בתוכנת אופיס ואקסל
    8. יכולת עבודה בצוות
    9. אוריינטציה שיווקית/עסקית יתרון
    10. רכב חובה

    דרגת המשרה/שכר: 9-41 בדירוג המנהלי או 39-41 בדירוג המח"ר
    כפיפות: מנהלת אגף לרווחה וקהילה

    הגשת מועמדות: יש לצרף קורות חיים, תעודות והמלצות, למחלקת משאבי אנוש במועצה, רח' מודיעים 10 שוהם,או בפקס, או דרך אתר זה ע"י הקלקה על "הגשת מועמדות"
    מועד אחרון להגשה: יום ד 01/05/2024 בתום היום
    התאמות וייצוג הולם:
    א. התאמות:
    מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה למשרה ובלבד שיפרט בטפסי המועמדות שיוגשו על ידו/ה את ההתאמות הנדרשות שלו בצירוף מסמכים או חוו"ד מתאימה לעניין זה.
    ב. ייצוג הולם:
    עדיפות בקבלה למשרה תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם, אם המועמד/ת הוא /היא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    דרישות התפקיד ותיאורו מופיעים באתר האינטרנט של המועצה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7700419
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בויצו
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    אנחנו מחפשות שחקן/שחקנית נשמה שתוביל פיתוח ובנייה של תכניות עבור משפחות ולפעוטות בגיל הרך.
    מדובר בתפקיד ניהולי ויזמי-הכולל בתוכו פיתוח תכניות ופעילויות לילדים בגיל הרך ולהוריהם.
    אם את/ה מאמינים כמונו ששדרות היא עיר עם חזון חברתי ציוני שלילדים והוריהם צפון עתיד טוב בזכות עבודה עם צוות מדהים ברשות ובבית הפתוח, בתכניות חדשות שמשנות חיים אז מקומך עמנו.
    היקף משרה- 100 אחוז, שעות גמישות ונכונות לעבודה בשעות אחה"צ.
    * מועד איוש - מיידי
    * מיקום- שדרות
    * הגדרת התפקיד:
    * ניהול צוות טיפולי חינוכי
    * ניהול מערך מתנדבות ומתנדבים
    * ניהול ספקים ופיתוח תכניות חינוכית וטיפוליות
    * ניהול הבית כיחידת רווח, ניהול תקציב הבית
    *שת"פ עם הרשות המקומית, יכולת יצירת שותפויות עם קרנות, תורמים, ארגונים ופיתוח קשרי קהילה.
    דרישות:
    *תואר ראשון בחינוך/מדעי החברה/עבודה סוציאלית עם התמחות קהילתית
    *ניסיון בהנעת פרויקטים חדשים הכוללים: הנחייה והדרכה ויכולת למידה תוך כדי תנועה.
    *יחסי אנוש מצוינים, יכולת הובלה והנעה, פרואקטיביות, יצירתיות וראש גדול
    *אוריינות דיגיטאלית
    *ניסיון בעבודה עם מתנדבים והפעלתם המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7665847
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    דרושים במתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    מיקום המשרה: ראשון לציון
    סוג משרה: מספר סוגים
    תיאור התפקיד:
    מנהל /ת העמותה אחראי/ת על ניהול ופיתוח הארגון, תוך קידום חזון, מטרות וערכי העמותה.
    הובלת העמותה יחד עם חברי ועד המנהל וריכוז מינהלי ומקצועי של פעילות העמותה בתחומים שונים.

    תחומי אחריות עיקריים:
    ניהול אסטרטגי: גיבוש חזון ותכניות עבודה, קביעת יעדים, ניהול סיכונים והזדמנויות.
    גיוס משאבים: גיבוש תרומות, מענקים ומימון ופיתוח קשרי תורמים ושותפים וכמו כן ייצוג העמותה וקידום שיתופי פעולה אסטרטגיים.
    ניהול תקציב: שמירה על בסיס כלכלי ויציב לפעילות העמותה, ניהול התקציב השנתי ופיקוח על התנהלות תקינה ויעילה.
    ייזום, פיתוח והובלה של תכניות עבודה ותכניות לטובת ילדי הפנימיות. קידום שינוי מדיניות וזכויות לטובת ילדי הפנימיות אל מול הגורמים הרלוונטיים.
    ניהול צוות: ניהול צוותים מקצועיים, ניהול מערך המתנדבים החל מגיוס קליטה כולל הדרכה ופיתוח.
    עבודה צמודה עם ועד המנהל ומעקב אחר ביצוע החלטותיו.
    דרישות:
    ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחומי החינוך ו/או הטיפול ו/או ניהול חברתי.
    ניסיון בגיוס משאבים וניהול תקציב. עבודה מול גורמי ממשל ופילנתרופיה.
    ניסיון קודם בניהול והובלה של מתנדבים- יתרון משמעותי.
    ידע והיכרות עם תחום ילדים ונוער.
    כישורים- יכולת מנהיגות, יחסי אנוש מצוינים, תקשורת בין אישית טובה, כושר ביטוי בעל פה ובכתב ברמה גבוהה, יכולות ארגוניות גבוהות ויכולת הובלת תהליכים ואנשים.

    כפיפות ניהולית- יו"ר העמותה
    היקף משרה- גמיש המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691352
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מועצה איזורית חבל מודיעין
    דרושים במועצה איזורית חבל מודיעין
    מיקום המשרה: שוהם
    סוג משרה: משרה חלקית
    מכרז פנימי/פומבי (54/24)
    לתפקיד: רכז/ת המרכז למשפחות עם בעלי מוגבלויות

    תיאור התפקיד:
    הכרות ראשונית עם תחום המוגבלויות, איתור ומיפוי הצרכים של השירות והמשפחות
    איתור משאבים וכישורים בקרב המשפחות הלוקחות חלק בפעילויות המרכז- וניתובם כמשאב פעיל לטובת המרכז.
    גיוס מתנדבים, ראיונם והתאמתם לתפקיד ההתנדבות הנדרש: הכנתם לתפקיד, ליווי מקצועי וסדיר של פעילות המתנדבים, תגמול והגדרת תהליכי משוב ופיקוח.
    הכנת תוכנית עבודה שנתית יחד עם עו"ס צרכים מיוחדים: הקמת פרויקטים קהילתיים ו/או התנדבותיים, לפרט ומשפחתו
    קיום קשר עם ארגונים וקבוצות הפועלים ברשות המקומית ומחוצה לה ועם ארגוני מגזר שלישי בתחום המוגבלויות הפעילים ברשות ורתימתם לפעילות המרכז
    ביצוע מדיניות מנהל מוגבלויות ברשות המקומית.
    דרישות:
    עובד/ת סוציאלי/ת בעל/ת תואר בוגר בעבודה סוציאלית.
    רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
    זמינות לעבודה בשעות אחר הצהריים- ערב
    רכב חובה

    כישורים: תקשורת בינאישית טובה, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
    היכרות עם תוכנות ה-office
    כפיפות: מנהלת מחלקת פרט ומשפחה
    היקף משרה: 75%
    תנאי שכר: לפי הסכם חדש עובדים סוציאליים


    הגשת מועמדות: יש לצרף קורות חיים, תעודות והמלצות, למחלקת משאבי אנוש במועצה, רח' מודיעים 10 שוהם, דרך אתר זה או בפקס.
    מועד אחרון להגשה: יום ב' 29/04/2024 בתום היום

    התאמות וייצוג הולם:
    א. התאמות:
    מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה למשרה ובלבד שיפרט בטפסי המועמדות שיוגדו על ידו את ההתאמות הנדרשות שלו בצירוף מסמכים או חוו"ד מתאימה לעניין זה.
    ב. ייצוג הולם:
    עדיפות בקבלה למשרה תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם, אם המועמד/ת הוא /היא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    דרישות התפקיד ותיאורו מופיעים באתר האינטרנט של המועצה.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7695181
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בJobs.ai
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    איסוף נתונים יום יומי ממערכות החברה (רנסנס, CARE, BI) בנוגע לביצועי מרכזי השירות והרשת.
    בניה והפצת דוחות יומיים, שבועיים, חודשיים, רבעוניים, אודות הביצועים אל מול יעדי הרשת.
    ממשק ישיר מול מרכזי השירות ובקרה על פעילות המרכזים בתחומים:
    תכנית נאמנות, דוחות נוטשים, העברת מקל.
    בקרת נתונים לגבי עמידה בכל היעדים: כניסות, הכנסות מהוראות תיקון, מכירות משלימות, הנחות ללקוחות, השכרות רכב, מענה טלפוני, ניצולת עובדים, Follow-Up, רכבי מאגר, פעילות חברות ביטוח, סקרי שביעות רצון.
    בקרה על כל סעיפי התקציב, בדיקה ועדכון ההוצאות מול אגף הכספים בחברה והצפת פערים באופן שוטף.
    ריכוז תחום ביגוד לעובדים, עבודה מול ספקים בנוגע להזמנות ואספקות ביגוד לכל עובדי האגף בשני סבבים במהלך השנה ולעובדים חדשים.
    בקרה ומעקב אחר תהליך המדרוג של עובדי המשטח בסניפים.
    דרישות:
    5. כישורים אישיותיים ויכולות:
    יכולות ניהול משימות, סדר וארגון
    בעלת תודעת שירות גבוהה מאוד
    בעלת יוזמה, ראש גדול
    יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
    יכולת איסוף וניתוח נתונים
    בעלת בטחון עצמי ואסרטיביות
    דייקנית, אחראית ומסורה

    6. כישורים נדרשים:
    שליטה מעולה באופיס בדגש על אקסל ו - PowerPoint
    ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, מינ' שנתיים- חובה
    עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה
    בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7615927
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באסותא מרכזים רפואיים
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    לאסותא ראשון לציון דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למחלקת IVF
    אנחנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת שהיא/הוא 'אדם של אנשים'. כאלו שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש למטופלים שמוזמנים או מגיעים לבית החולים לבדיקות או לטיפולים.
    אנשי המזכירות הרפואית הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן מהווים את "הפנים של אסותא".

    איך העבודה שלכם תיראה?
    תעניקו שירות למטופלים שמגיעים לטרום ניתוח. תענו לפניות טלפוניות ופרונטאליות של מטופלים בנושאים שונים. תתאמו ותאשררו תורים עם מטופלים ותעסקו בפעילות גבייה ממטופלים.
    תידרשו לעמוד ביעדי שירות ומקצועיות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו

    העבודה בימים א'-ה' במשמרות בוקר וערב בין השעות (בוקר) 7:00-15:00, (ערב) 15:00-22:00, יום ו משמרת בוקר לסירוגין.
    דרישות:
    תעודת בגרות מלאה- חובה. תואר ראשון - יתרון
    ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
    נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
    ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7434817
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    למרפאת מומחים במרכז פתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה רפואית

    התפקיד כולל: 
    - ניהול ימנים
    - עבודה פרונטלית מול מטופלים (גם דוברי השפה הרוסית)

    משרה גמישה, תנאים טובים למתאים/ה!
    דרישות:
    * שפות ברמת שפת אם עברית ורוסית - חובה 
    * בעלי /ות ניסיון בתחום - יתרון
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7688903
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בJobs.ai
    סוג משרה: מספר סוגים
    למשרד עורכי דין מוביל בראשון לציון דרוש/ה מזכיר/ה חרוץ/ה ומקצועי/ת!
    - קביעה ותיאום פגישות
    - מענה לטלפונים
    - אדמיניסטרציה, ניהול כספים תזרים מזומנים ובקרת כספים
    - ניתוח נתונים, גבייה ועזרה אישית backe office
    - הנה"ח בסיסית וגבייה מלקוחות החברה
    דרישות:
    - רקע וניסיון ממשרד עו"ד של לפחות שנה - חובה
    - סדר וארגון מופתי
    - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים
    - שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, אאוטלוק
    - אסרטיביות, ראש גדול, מנהיגות ומוסר עבודה
    - יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות וראש גדול לפתרון בעיות
    - העבודה במשרה מלאה בראשון לציון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7607028
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?