לחברה דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס עם ניסיון.
התפקיד כולל:
בקרה שוטפת על הסכמי מכירה ומתן אישור מסירה
מעקבים שוטפים הוצאת דוחות בקרה יומיים וניהולם
עבודה אדמיניסטרטיבית - סריקות ותיוקים
מענה טלפוני
הצעות מחיר ללקוחות שירות וגביה מלקוחות שירות, בדיקת תקינות כרטיסי שירות והתקנה.
טיפול בתיק תלונות לקוח, משרד הבטחון ומתן מענה לתחנות שירות..
משרה מלאה א-ה
דרישות:
3-5 שנות ניסיון בתחום האדמיניסטרציה-חובה
שליטה EXCEL וWORD-חובה
נכונות לביצוע שעות נוספות לפי הצורך-חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.