דף הבית » משרות לפי חברות » אתגר משאבי אנוש - ר"ג

    דרושים אתגר משאבי אנוש - ר"ג

    המשרות שלנו (7)

    משרות אתגר משאבי אנוש - ר"ג

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 7 משרות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה מובילה במרכז /דרום תל אביב דרוש /ה נציג /ת שירות ותפעול בתחום התפעול הפנסיוני!
    התפקיד כולל:
    קבלת טפסים מחברות ביטוח, איתור בעיות וחוסרים, טיפול בשגיאות, עבודה מול מעסיקים וחברות ביטוח, עבודה ממוחשבת וטלפונית.
    משרה מלאה בימים א'-ה' 8:00-16:00 + ש"נ במידת הצורך (קיימת גמישות בשעות).
    עבודת צוות, בסביבה תומכת, נעימה ומשפחתית!
    דרישות:
    ניסיון בשירות לקוחות - חובה.
    ניסיון מעולם הביטוח - יתרון משמעותי.
    כושר ביטוי טוב, אדיבות, יכולת למידה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    צור קשר עם המעסיק
    5440144
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    אתגר משאבי אנוש - ר"ג
    מיקום המשרה: נתניה
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם לסטודנטים
    לחברה מובילה בנתניה דרוש /ה אנליסט /ית.
    התפקיד כולל: תמיכה בהנדסת מערכת, ניתוח ניסויים והפקת דו"חות ומסקנות, בדיקות לאלגוריתמי גילוי ועקיבה.
    דרישות:
    סטודנט /ית מצטיין /ת שנה ד' /בוגר /ת פיסיקה /מדעי המחשב /הנדסת חשמל - חובה!
    שליטה מלאה ב-matlab - חובה!
    ידע נרחב בעיבוד אותות - חובה!
    ידע בעיבוד אותות סטטיסטי - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5441580
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    אתגר משאבי אנוש - ר"ג
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ומשמרות
    לארגון רפואי במרכז תל אביב דרוש /ה מזכיר /ה רפואי /ת לעבודה במשמרות!
    העבודה כוללת: קבלת קהל, קביעת תורים, מענה טלפוני, גבייה, פתיחת תיקי מטופלים, הקלדת תוצאות בדיקות ואדמיניסטרציה שוטפת.
    העבודה במשמרות בוקר: 07:30-15:30 וערב 12:00-20:00 וימי שישי לסירוגין בבוקר.
    דרישות:
    תעודת בגרות מלאה - חובה.
    תואר ראשון - יתרון.
    ניסיון אדמיניסטרטיבי - שנתיים לפחות.
    נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5445843
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    אתגר משאבי אנוש - ר"ג
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לארגון רפואי גדול ומוביל בפריסה ארצית דרושים /ות כוח עזר וסניטרים /ות!
    משרה מלאה במשמרות 24/7:
    בוקר: 07:00-15:00, ערב: 15:00-23:00, לילה: 23:00-07:00.
    העבודה באזור המרכז /שרון או השפלה - כולל הסעות.
    קליטה מידית כעובד /ת חברה עם תנאים סוציאליים מצוינים!
    דרישות:
    12 שנות לימוד - חובה.
    שליטה מלאה בשפה העברית - קריאה וכתיבה.
    נכונות לעבודה מאומצת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5456112
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    אתגר משאבי אנוש - ר"ג
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם להורים / שעות גמישות
    לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות לתחום ספקים!
    העבודה כוללת: עבודה שוטפת מול ספקים, התאמות, בנקים, כרטיסי אשראי, פקודות יומן ועוד. משרה מלאה בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00/ 7:30-16:30.
    דרישות:
    ניסיון 3-5 שנים בתחום ספקים - חובה!
    ניסיון בתוכנת פריוריטי או sap - חובה.
    שליטה באקסל - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5466228
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    אתגר משאבי אנוש - ר"ג
    מיקום המשרה: רעננה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לארגון מוביל ברעננה דרוש /ה מזכיר /ה רפואי /ת לחצי שנה במשמרות!
    התפקיד כולל: קבלת מטופלים, מענה טלפוני, קביעת תורים, עבודה אדמיניסטרטיבית וממוחשבת שוטפת.
    העבודה במשמרות בוקר (07:00-15:00); וערב (13:00-21:00), ימי שישי בוקר לסירוגין.
    דרישות:
    תעודת בגרות מלאה - חובה. 
    ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5467488
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    אתגר משאבי אנוש - ר"ג
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה בינלאומית מובילה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות לרמת גן 50-60% משרה (כ-5 שעות ביום)!
    התפקיד כולל:
    ניהול החשבונות באופן יסודי - בזמן, מדויק, סגירה חודשית וכו'.
    חשבונאות ספקים - בקרת חשבוניות ספקים, הכנת תשלומים בזמן.
    חשבונות חייבים - הנפקת חשבונית חודשית, גביית תשלומים חודשיים.
    בנקים - תיאום בין כל חשבונות הבנק.
    תיעוד קבצים ומסמכים.
    דרישות:
    הנה"ח 1+2 חובה- ספקים, לקוחות, התאמות בנקים, תשלומים בארץ ובחו"ל.
    3-4 שנות ניסיון.
    SAP - יתרון.
    ידע באקסל.
    אנגלית ברמה טובה.
    ניסיון בחברה תעשייתית - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5473285
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1
    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    מי אנחנו?

    /
    סה"כ עובדים: 51-100

    אתגר משאבי אנוש

    רקע
    החברה הוקמה בשנת 1983 ופועלת בפריסה ארצית, סה"כ כ - 20 סניפים. החברה הינה בבעלות פרטית. משרדי ההנהלה פועלים בחיפה.
    פרופיל מקצועי
    הצוות המקצועי המנהל את סניפי החברה: צוות הרכזות, מנהלי החטיבות והיחידות הינו צוות אקדמאי מוכשר ומיומן בתחום משאבי אנוש, אשר בנוסף להשכלה פורמאלית מוכרת רכש, ידע, ניסיון ותכנים בתחום הגיוס, המיון והאבחון.
    הכשרת המנהלים והרכזות נעשית טרם כניסתם לעבודה והיא מן הממושכות והמקצועיות בתחום.
    תחומי התמחות
    אתגר משאבי אנוש מתמחה בגיוס לתעשייה (תעשיית Low Tech, High Tech, מזון, אלקטרוניקה, תקשורת, צבאית), קבלנות משנה, משרדי ממשלה, קמעונאות, בנקאות, אדמיניסטרציה, ביטוח ועוד. רכזות החברה פועלות כרפרנטיות (נציגות) לקוח  וע"פ תחומי ההתמחות היחודיים.
    מאגר ומיקום
    ייחודיות החברה בפריסה של כל סניף וסניף בסמוך לאזורי תעשיה ומסחר, מה שמאפשר מתן שירות מיידי, זמין ואיכותי של מועמדים מקומיים.
    לחברתנו מאגר ממוחשב, עדכני ומהימן העומד לרשות הרכזות, אשר נעזרות בשיטות חדשניות ייחודיות נוספות לאיתור מועמדים פוטנציאלים.
    לקוחות החברה
    אנו מעמדים את שירותינו לאלפי לקוחות ובניהם:
    שטראוס - עלית, שמן תעשיות, אשדוד בונדד, סודה סטרים בזק בינלאומי, תנובה חברת חשמל, חיפה כימיקלים, תה ויסוצקי, טבע, רשות הדואר, אסם, ישקר, המלט, RH, פלקסטרוניקס, USR, רותם,ברן טכנולוגיות, מכתשים, סלקום, טלדור, מירס תקשורת, יורוקום נוקיה, ועוד ועוד.
    היתרונות ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים
    1. חברה אמינה, ותיקה ומוכרת הפועלת בתחום התמחותה כעשרים שנה.
    2. צוות מקצועי אקדמאי, מיומן ומוכשר.
    3. התאמה מלאה לצרכי הלקוח.
    4. זמינות: זמן תגובה מהיר ומיידי.
    5. מאגר ממוין, גדול ואיכותי של מועמדים לאחר ראיון וחו"ד.
    6. סניפים בפריסה ארצית - מתן שירות רשתי.
    7. מגוון פתרונות רחב ואפשרויות התקשרות שונות.
    8. הסמכה לתקן 9001 ISO מהדורה 2000.
    9. תחומי התמחות והתמקצעות מגוונים בתחום משאבי האנוש.
    10. אתגר - השקעה מתמדת ושמירת קשר יציב ולאורך זמן עם לקוחותינו.

    +

    איפה אנחנו נמצאים?