דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים British Embassy
British Embassy

    דרושים British Embassy

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- British Embassy

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- British Embassy אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בצוות 3 בע"מ – סניף ת"א והמרכז
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    Job Description

    Full time: Sunday-Thursday 08:00-17:00
    Salary: 55 NIS per hour
    Full employee benefits

    Reception - welcome visitors, provide service for employees and guests
    Work with various advanced software
    Create reports, place orders
    Requirements:
    Experience of at least 2-3 years in administrative or security reception *
    English at a very high level, written and oral communication skills *
    Comfortable working with Business Gmail and *
    Google-Suite environments
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7659289
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: More than one
    We're looking for a highly motivated and detail-oriented Personal and Executive assistant who maintains a 'Can-Do' approach,
    a positive attitude, a service orientation, and the ability to manage multiple and competing
    priorities in a dynamic environment.
    Serving as the founding partner's right hand, managing duties including meeting scheduling, mailing, dictation typing and meeting summaries, filing contact and pipeline database, and assisting with ongoing work with investors, partners, and portfolio companies.
    Manage professional and personal scheduling and coordinate complex scheduling and extensive calendar management, emails, calls, travel arrangements, appointments, and other
    logistics.
    Handling all the administrative and basic bookkeeping tasks, including office Maintenance, Bills Payment, Suppliers, Equipment orders, Errands, Shopping, and more.
    Requirements:
    Proven experience as an office admin or administrative assistant in a startup environment, or
    equivalent production/administrative experience in a similar context - Must
    Excellent time management skills, attention to details, and the ability to multitask and
    prioritize a must
    Impeccable written and verbal communication skills in both English and Hebrew (writing,
    reading, and speaking) a must
    Strong organizational, planning, and execution capabilities
    Experience working and coordinating with different vendors and service providers
    Responsible, independent with solid initiative skills
    Upbeat, positive attitude, patience, and a love of collaboration
    Proficiency in Microsoft Office and general tech orientation (not afraid of using the latest productivity tools).
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7668994
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?