- ניתוב, הובלה וטיפול בפניות למוקד שירות הלקוחות באמצעות ערוצי המדיה והדיגיטל השונים.
- טיפול במגוון רחב של לקוחות כגון: לקוחות פוטנציאלים/לקוחות בתהליך מכירה/לקוחות לאחר התקנה.
- ביצוע מעקב פניות במערכות הדיגיטל ושמירה על SLA לפי הנהלים
- תיווך ותיאום בין הלקוח לבין הגורמים הרלוונטיים בחברה בנושאים שירותיים, תפעוליים וכספיים לפי הצורך.
- הטמעת תהליכי אוטומציה במערכות הדיגיטל.
- טיפול בתלונות לקוח ושימור לקוחות.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה רלוונטי מעולמות השירות/ מענה בדיגיטל/ העולם הטכני/ C.S- חובה
דוברי שפות נוספות ברמת דיבור וכתיבה - יתרון
תואר ראשון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.