דף הבית » משרות לפי חברות » מ.י.ה המרכז הארצי לקידום, הערכה וטיפול בקשיי למידה
מ.י.ה המרכז הארצי לקידום, הערכה וטיפול בקשיי למידה

    דרושים מ.י.ה המרכז הארצי לקידום, הערכה וטיפול בקשיי למידה

    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    דרושים ב- מ.י.ה המרכז הארצי לקידום, הערכה וטיפול בקשיי למידה

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מ.י.ה המרכז הארצי לקידום, הערכה וטיפול בקשיי למידה אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    לפני 11 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה טכנולוגית בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד
    במסגרת התפקיד: מתן שירותים אדמיניסטרטיביים לשני מנכ"לים: ניהול יומנים, תיאום פגישות מורכבות,הכנת מצגות, וטיפול שוטף בכל צרכי המשרד.
    תתאפשר גמישות בשעות
    אפשרי סטודנט/ית עם זמינות ל- 90% משרה לפחות.
    דרישות:
    השכלה אקדמאית
    ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי
    אנגלית ברמה גבוהה
    שליטה מעולה בכל יישומי ה- OFFICE כולל הכנת מצגות
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5572880
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שכר: 3,000-4,500
    תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
    לחצי משרה בשעות 12-16 (ארבע שעות ביום) דרוש /ה איש /אשת איכותי /ת.
    השכר הנו 4000 ש"ח לחודש ודרושה גמישות בשעות במקרה הצורך כמו השתתפות בכנסי החברה שנערכים בבקרים (כ 2-3 בחודש).
    נא לכתוב מכתב מקדים מדוע המשרה החלקית מתאימה לכם /ן, פניה ללא מכתב לא תענה.
    המשרה מכילה, ניהול יומני המנכ"ל, עזרה בניהול פגישות כולל ניהול פגישות באופן עצמאי על ידי האדם הנושא בתפקיד, עזרה בניהול כלל המטלות של המנכ"ל כולל נהיגה לפי הצורך, שליטה בשפות תהיה יתרון משמעותי, לתפקיד יש אוריינטציה שיווקית ומכירתית ותהיה התכתבות עם חו"ל באנגלית כחלק מהמשרה.
    המשרה בין השעות 12-16 עם גמישות, המשרה יכולה לגדול בכמות השעות במהלך 2019 וכמובן בשכר.
    העבודה היא בחברה צעירה, דינמית ונעימה, מקום העבודה בקריית מטלון פתח תקווה.
    דרישות:
    איכותי /ת, עדיפות לבעלי /ות תואר אקדמי, שליטה באנגלית חובה, שפות יתרון!
    רשיון נהיגה חובה, מהירות ותקתקנות בתפקיד הנם מעלה מוערכת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5569402
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 13 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שירותי /ת, אינטלגנטי /ת, ייצוגי /ת, בעל /ת כושר ביטוי בכתב ובעל פה, שליטה מלאה ב WORD, הקלדה מהירה ויכולות בעבודה שוטפת על מחשב.
    נדרשת אחריות ו- "ראש גדול" לעבודה הכוללת אדמיניסטרציה, מענה לטלפונים, הגשות מקוונות, הכנת ושליחת דואר, הקלדות, סריקות, תיוקים, פקסים, מיילים ועוד'
    המשרד ממוקם בפתח תקווה בסמוך לקניון הגדול, באווירה נעימה ובשעות נוחות 09:00-15:00.
    דרישות:
    - כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
    - שליטה מלאה ב WORD.
    - יכולת הקלדה מהירה .
    יתרון - היכרות עם מערכת "נט המשפט", מערכת מיסוי מקרקעין ועבודה משפטית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5571781
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:הסעות, קרן השתלמות
    לחברת יזמות דרוש /ה עוזר /ת אישי /ת לסמנכ"ל כספים- חנייה חינם, תנאים מעולים למתאימים /ות!
    העבודה כוללת תפעול ואדמיניסטרציה שוטפת של המשרד; קבלת קהל, מענה לטלפונים, ניהול יומנים ואחריות על דיווחי שעות עובדים.
    ימים א'-ה': 8:00-16:30, ללא שישי.
    ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, קרן פנסיה, נופש שנתי, ביטוח בריאות על חשבון המעסיק, מתנות והטבות.
    דרישות:
    בגרות מלאה.
    ניסיון של לפחות שנה כעוזר /ת אישי /ת /ניסיון בתפעול ואדמיניסטרציית משרד- חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5587820
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    כתוצאה מגידול הפעילות של החברה דרוש /ה מנהל /ת משרד לחברה פיננסית מובילה בפ"ת.
    אחריות בין היתר על ניהול פרויקטים קצרי וארוכי טווח בתחומים שונים ומגוונים, אחריות על נראות המשרד ואירוח לקוחות, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כגון הזמנת ציוד וניהול מלאי, עבודה מול ספקים וטכנאים, ניהול יומני החברה בדגש על יומני המנכ"לים.
    משרה מלאה א'-ה' 09:00-18:00
    שכר 8,000-9,000 בהתאם לניסיון!!
    סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
    אופק קידומי וצמיחה בארגון!
    דרישות:
    ניסיון קודם מעולמות הביטוח/השקעות- חובה!
    בעל /ת כישורי יחסי אנוש מעולים.
    בעל /ת יכולת מולטי טאסקינג.
    יכולת למידה מהירה.
    שליטה באופיס.
    מסודר /ת ויעיל /ה.
    ייצוגי /ת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5503007
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    27/10/2019
    אופק הפקות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    דרוש /ה מנהל /ת למשרד הפקות בפ"ת.
    העבודה בימים א'-ה', 6-7 שעות ביום.
    המשרה זמנית לארבעה חודשים בלבד להחלפת עובדת בחופשת לידה.
    התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות ועובדים, תיאום פגישות, ניהול יומנים, גבייה, טיפול שוטף של המשרד.
    העבודה מהמשרד בפ"ת, לא מתאים כעבודה מהבית!
    דרישות:
    עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה בoffice.
    אחריות, דייקנות ויחסי אנוש מעולים.
    משרה זמנית לכ-4 חודשים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5526772
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 10 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה פרטית בתחום מוצרי אספקה טכנית דרוש /ה עוזר /ת מנכל"ית.
    התפקיד כולל: ניהול המשרד, ניהול תחומי אחריות שונים (כוח אדם, שיווק), ניתוח דו"חות, משימות ופרויקטים ע"פ צורך.
    היקף משרה א'-ה' בין השעות 8:00-17:00, תנאים טובים למתאים /ה.
    דרישות:
    עברית ברמת שפת אם - חובה.
    אנגלית ברמה טובה.
    סודיות, יחסי אנוש, דינאמיות ויוזמה.
    שליטה בתוכנות office.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5575228
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?