דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אדידס ישראל
אדידס ישראל

    דרושים אדידס ישראל

    המשרות שלנו (1)
    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    מעל 100
    חץ ימינה
    חץ שמאלה
    אדידס ישראל
    אדידס ישראל
    אדידס ישראל
    אדידס ישראל
    אדידס ישראל
    אדידס ישראל
    אדידס ישראל
    אדידס ישראל

    מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

    שעות גמישות - סטודנטים והורים

    פרסים ותחרויות

    ימי כיף וערבי גיבוש

    עוד עלינו

    משרות אדידס ישראל

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 1 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באדידס ישראל
    Location: More than one
    Job Type: Full Time
    Purpose & Overall Relevance for the Organization:

    Manage all aspects of HR Administration and Payroll. Participate in the development of, implement and manage rewards processes on country level.

    Key Responsibilities:

    -Ensure that the payroll mechanism is carried out according to local laws and legislations and aligned with company guidelines
    -manage the payroll system and employee data base
    Ensuring and controlling that all requested employment forms are filled and -managed according to local laws and legislations
    Calculating and generating company employees monthly salaries and gathering all necessary data for the process
    -Managing monthly payroll process
    -Updating and managing social benefits according to HR request
    -Generating salary reports according the monthly payroll checklist
    handling social insurance and other tax authorities applications
    -Supporting accounting team when necessary
    -Giving professional support regarding salary and employment rules to the organization
    -Ensuring corporate governance is maintained and handled appropriately within the payroll practice
    -Carrying out projects assigned by HR Director
    -Manage, control and ensure completeness of employee files
    -Owner of the controlling and reporting of time attendance and all related reports and monitoring
    Requirements:
    Key Relationships:
    Local: Employees/HR Team/ Retail/Finance and Office Management
    Knowledge, Skills and Abilities:

    Intermediate MS Office skills including Word, Excel and PowerPoint.
    Excellent interpersonal and communications skills, with the ability to deal with internal and external business partners in all levels of an organization.
    Ability to plan, organize and follow up on own KPIs and projects.
    Ability to work independently and make decisions with limited direction and under tight deadlines.
    Ability to work on several projects simultaneously.
    Strong personal ethics and influencing skills.
    Ability to read, write and speak English.
    -Requisite Education and Experience / Minimum Qualifications:
    -Professional diploma or course in payroll and rewards
    -Minimum 4 years of HR experience
    -Background with retail, sports industry
    *
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685333
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?