דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אהבה-מעבדות ים המלח
אהבה-מעבדות ים המלח

    דרושים אהבה-מעבדות ים המלח

    תחום עיסוק
    חנויות / מסחר / קמעונאות
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- אהבה-מעבדות ים המלח

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אהבה-מעבדות ים המלח אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בUNILOG
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    יונילוג חברה צעירה בצמיחה גלובאלית שמתמחה בניהול שרשרת אספקה ו Global Fulfilment של לקוחות בארץ/חו"ל
    מחפשת את המנהל/ת לקוח הבא/ה שלנו.
    מה כולל התפקיד? ניהול הלקוח על כל היבטיו, ניהול הזמנות של הלקוח, התנהלות מול ספקים בארץ ובעיקר בחו"ל, ניהול מלאי, הפקת דו"חות שוטפים והצגת תמונת מצב ועוד הרבה דברים מאתגרים
    דרישות:
    ניסיון בניהול מלאי מיבואן /יצואן - יתרון משמעותי
    ניסיון בעולם השילוח /רכש - יתרון
    תודעת שירות גבוהה - על זה אנחנו לא מתפשרים
    אנגלית שוטפת ברמת שיחה ותכתובת - חובה כי אי אפשר אחרת
    מה אנחנו מציעים?
    סביבה צעירה
    חברה מצליחה ובצמיחה
    חברה שאוהב /ת אנשים
    העבודה היא במודל היברידי גמיש 1-2 ימי משרד וכל היתר מהבית
    העבודה היא במשרה מלאה בימים שני עד שישי עם נכונות וזמינות לשעות נוספות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7670806
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית לוד
    מיקום המשרה: לוד
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי/ חיצוני - כ"א מס' 41/24
    בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"מ 1979
    מכריזה עיריית לוד על משרת מנהל/ת אגף.
    (המכרז מיועד לשני המינים, גם אם נכתב אחרת)
    תיאור התפקיד: מנהל/ת אגף ההון האנושי.
    כפיפות: מנכ"ל העירייה.
    היקף המשרה: 100% משרה.

    הגדרת התפקיד:
    ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארוגניים ברשות תכנון אסטרטגי וקביעת מדיניות.

    הסדרת נהלי עבודה בתחום משאבי האנוש, בהתאם לחוקת העבודה ולאוגדן תנאי השירות.

    מתן חוות דעת מקצועית על תהליכי העבודה בארגון ועל שינויים ארגוניים, אם מבוצעים ברשות.

    תיקצוב ההון האנושי ברשות (תקנים, הדרכה ועוד) בתיאום עם גזבר הרשות המקומית.

    איתור וחיזוי הצרכים ואפיון דרישות התפקידים להם נדרשים עובדים, בשיתוף עם הממונים על תפקידים אלו ברשות

    ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות, ניהול ועדות מכרזים לבחירת עובדים למילוי תפקידים ברשות.

    ניהול תקני כוח אדם מוניציפליים ועובדים בהסדרי העסקה עקיפים, הנקבעים על ידי הרשות המקומית מול הגזברות
    ומול היחידות השונות ברשות, פיקוח על מצבת העובדים והתקנים הפנויים

    הפקת דו"חות ניהוליים, הנוגעים לתקנים ולמצבת משאבי האנוש ברשות.

    הגשת דו"ח מצבת משאבי האנוש למשרד הפנים בהתאם לדרישותיו.

    התאמת מצבת משאבי האנוש ברשות לדרישות המופיעות בתכניות התייעלות.

    ניהול מערך הכשרת העובדים: איתור ומיפוי של צרכי ההדרכה וההשתלמות הדרושים לעובדים ברשות, לאור תכנית
    העבודה של היחידה והיעדים האסטרטגיים של הרשות

    ארגון ימי השתלמויות מקצועיים, בהתאם לצרכי הרשות ולצרכי העובד ובהתאם לנדרש בהסכמים קיבוציים.

    ניהול יחסי העבודה ברשות, פיקוח על הסכמי השכר שנחתמים עם עובדי הרשות.

    ייצוג הרשות בסוגיות שונות אל מול הוועדים וההסתדרויות השונות אליהם משתייכים עובדי הרשות, לרבות ועדות פריטטיות וכן בבתי הדין למשמעת ולעבודה.
    דרישות:
    השכלה וניסיון מקצועי:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית.

    או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג. 2012

    או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

    עבור בעלי תואר אקדמי או השכלה תורנית ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 8 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך
    גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה.

    עבור הנדסאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: תחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה
    ניהול מערך הדרכה.

    עבור טכנאי/ת רשום/ה: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: תחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה.

    ניסיון ניהולי 3 - שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
    דרישות נוספות: המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו.
    עדכון שכרו ככל שמועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור.
    כישורים אישיים: איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים, ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות, הנחיה וליווי של מנהלים ועמיתים בארגון, עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה, יכולת ניתוח וקבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ.
    תנאי העסקה ושכר: העסקה בחוזה בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים.
    כלל המועמדויות אשר יוגשו באופן המפורט לעיל וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף יאושרו להמשך תהליך
    המיון, והמועמדים הנ''ל יעברו מבחני מיון והתאמה על ידי מכון מורשה בטרם התכנסותה של וועדת הבחינה
    הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן באופן דיגיטלי מועד הגשה אחרון, עד ליום: 30/04/24
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696113
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בעתיד ביישום פתרונות אנושיים (5)
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם להורים / שעות גמישות
    אחת השאלות הנפוצות שנשאלות במהלך ראיון עבודה היא- "איפה את /ה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?"...
    מה שבטוח זה שאנחנו לא באמת מתכוונים לחכות הרבה זמן כדי להוציא אותך לעתודה ניהולית שתעיף אותך לאחד התפקידים הבכירים בחברה!
    ל"עתיד ביישום" - חברת כוח אדם מובילה בפריסה ארצית דרוש /ה רפרנט /ית תחום קמעונאות שרואה את עצמו /ה מתקדם /ת לניהול כל תחום הקמעונאות בחברה!!!
    העבודה בהנהלת החברה בלוד בימי א'-ה' בין השעות 08-17.
    במסגרת התפקיד:
    * ניהול תיקי לקוחות עסקיים של חברות קמעונאיות בדגש על רשתות מזון.
    * ניהול הסכמים עיסקיים.
    * אפיון משרות והפצתן לרכזות הגיוס.
    * בקרה שוטפת על תהליכי הגיוס.
    * בקרה על נהלים.
    * כתיבה והפקה של מצגות.
    * העברת הדרכות.
    * עמידה ביעדי גיוס ארציים.
    * עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
    דרישות:
    * ניסיון מתחום הגיוס / ניסיון ניהולי מתחום הקמעונאות / ניסיון ניהולי מתפקידים דומים.
    * שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות "פאוור פוינט" ו"אקסל".
    * רישיון נהיגה.
    * יחסי אנוש מעולים.
    * נכונות להתחיל בתפקיד רפרנט/ ית תחום ושאיפה להתקדם בהמשך לתפקיד בכיר כמנהל /ת כל תחום הקמעונאות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7340653
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?