הדרך לאיתור המועמד המתאים מתחילה בניסוח מודעת דרושים. כשמעלים משרה לאתר יש לשים לב לשלושת החלקים המרכיבים אותה: כותרת, תיאור התפקיד, ודרישות. הפעם נתמקד בשדה הראשון, שהוא אולי החשוב ביותר עבורכם מבחינה שיווקית: כותרת המשרה.
הסוד למודעת דרושים טובה: כותרת מנצחת
המטרה העיקרית של הכותרת היא לגרום לגולש להמשיך ולקרוא את שאר פרטי המשרה. בחירה בכותרת נכונה שמושכת את העין, תביא לחשיפה גדולה יותר ותעלה את כמות קורות החיים הרלוונטיים שאתם מקבלים.
מה כדאי לכתוב בתוך הכותרת?
אם המשרה שפרסמתם נראית כמו סתם עוד מודעה בלוח, המועמד אליו אתם מכוונים פשוט לא יבחין בכם. הדבר נכון במיוחד בתחומים בהם היצע המשרות גובר על הביקוש והתחרות בין המעסיקים גבוהה.
כדי להתבלט חשוב להציג את המשרה, כבר בשלב הכותרת, כאטרקטיבית מזמינה. מומלץ להשתמש בנוסח בגובה העיניים, עם פניה אישית למחפש העבודה ולספר לו (או לה) למה כדאי לעבוד דווקא אצלכם.
דוגמה לכותרת לא טובה של משרה היא למשל: "דרושים/ות מוכרים/ות לחנות בגדים". מדובר בכותרת שחוקה שחוזרת בהמון מודעות שונות. על מנת לשפר את התוצאות רצוי לבחור בכותרת אטרקטיבית יותר, לדוגמה: זו ההזדמנות שלכם/ן להשתלב בתחום מכירות האופנה! או – אוהבים /ות אופנה וסטיילינג? חברת אופנה מצליחה ומתפתחת מחפשת אתכם/ן!
וטיפ קטנטן לסיום: אם הארגון שלכם גדול ומוכר השתמשו במיתוג הזה כבר בכותרת כדי לשווק את המשרה. זה יעזור למועמדים להבין ממבט ראשון באיזו חברה מדובר.
רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקהילת מנהלי הגיוס שלנו בלינקדאין!